is hier eigenlijk nog sprake van "geneeskunde"?exsencon schreef:Ik vind dit echt het onwettig uitoefenen van geneeskunde!

t is mij nu wel gelijk hoe ze Ann zo vlug opgelapt hebben

liever de "normale" Ann dan die treurwilg

is hier eigenlijk nog sprake van "geneeskunde"?exsencon schreef:Ik vind dit echt het onwettig uitoefenen van geneeskunde!
Dan zijn die anderen misschien zo verstandig om verder de scrollen ipv een reactie te plaatsen?...satine schreef:Dat mag natuurlijk![]()
Maar soms vind ik het wel een beetje saai om telkens weer opnieuw hetzelfde te lezen.
Kan ook aan mij liggen hoor...![]()
Hoewel ik vaak het gevoel heb dat ik niet de enige ben.
satine schreef:Ik heb het al eens eerder gezegd: eerst vonden de meesten hier dat haar depressie veel te lang duurde, nu vindt iedereen weer dat ze te snel weer vrolijk is.
Voor degenen die het nog niet wisten: het is een SOAP....
Als je duidingsprogramma's wil zien, is Een niet de juiste zender, op werkdagen om 10 na 8...![]()
Dat is natuurlijk een sofisme non sequitur om het even op zijn eddy's te zeggen. Maar al bij al is het goed dat Ann weer de oude is, waarmee ik bedoel dat Monika Van Lierde weer in al haar middelmatigheid glorieert.satine schreef:eerst vonden de meesten hier dat haar depressie veel te lang duurde, nu vindt iedereen weer dat ze te snel weer vrolijk is.