Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Bericht door Ganja »

Crackers schreef:Ik kan hem wel goed begrijpen. Als je net gehoord hebt dat je mogelijks HIV besmet bent en je pas thuis komt is het eerste waar je zin in hebt waarschijnlijk niet even romantisch op bed gaan liggen knuffelen :shock:
Nee maar het zou wel steun kunnen geven en van knuffelen en kussen krijg je geen Hiv.
En k zou het stom vinden als ze Tim Hiv laten krijgen - ook al omdat die kans zo piep klein is op de manier waarop hij het dan zou hebben opgelopen.

Via een bloedtransfusie was een beter verhaal geweest want dat komt helaas de paashaas wel meer voor :thumbdown:
Mss niet direct bij ons omdat wij één van de landen zijn met het veiligste bloed, maar t zou wel kunnen voor verhaallijn.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Nu overdrijft hij. Hij moet zijn omgeving niet de dupe laten zijn van dat voorval en hen vooral de neus niet afbijten! Ik snap dat het vervelend moet zijn, maar dat moet hij niet op de verkeerde mensen afreageren!
0 x
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Nu doet hij als een klein kind, niet als een opgeleid politie agent, die notabene nog hoofdinspecteur wil worden ook.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

"Vervelend" zal het zeker zijn, je zal maar hebben of moeten vrezen dat je het hebt. Getrainde politieagent of niet. :mrgreen:
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Het gaat nu wel wat te ver dat ze personages laten zeggen: "hij wil zelfs niet dat ik uit zijn glas drink". Zonder dat men daarbij dan vermeld dat dit dikke vette onzin is - straks denken sommige kijkers nog dat dit waar is :thumbdown: Tegenwoordig hoort iedereen te weten hoe je Hiv krijgt. Maar de Thuis schrijvers moeten ook begrijpen en weten dat er ook niet zo'n slimme mensen naar hun Soap kijken. Je kan nu denken dat ik overdrijf maar ben al best wat mensen tegen gekomen die niet helemaal op de hoogte zijn van hoe je Hiv krijgt om nog maar te zwijgen over de vooroordelen - waarover ik mij in deze tijd altijd ontzettend verbaas dat mensen zo dom of onwetend kunnen zijn.

En zou een flik eigenlijk niet beter moeten weten? zouden die daar niets over krijgen in hun opleiding?? lijkt me straf van niet.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Goed punt,Ganja.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Ik snap hem wel. Hij is bang dat hij seropositief is, en nog veel banger dat hij Femke zou besmetten. Geen wonder dat hij zo prikkelbaar is en extra voorzichtig wil zijn. Zeker in het begin. Zal over een paar dagen wel weer wat minderen als hij van de eerste schrik bekomen is.

Over het speeksel: Dat heeft Femke in de aflevering van gisteren wel gezegd als ik me goed herinner. En in de uitleg van Tibo zat ook dat het via bloed en sperma was.
0 x
Afbeelding
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

Ganja schreef:Het gaat nu wel wat te ver dat ze personages laten zeggen: "hij wil zelfs niet dat ik uit zijn glas drink". Zonder dat men daarbij dan vermeld dat dit dikke vette onzin is - straks denken sommige kijkers nog dat dit waar is
De manier waarop dit gezegd werd, maakte wel duidelijk dat dit niet het geval is.
Als dat nog eens apart en expliciet gezegd moet worden... :roll:
Ik wil 's avonds naar Thuis kijken, niet naar een duidingsprogramma waar met opgeheven vingertje gezegd wordt wat er allemaal niet mag.
Want dan moet er een hele hoop uit Thuis verdwijnen, alleen maar omdat er een risico zou bestaan dat mensen dingen gaan nadoen/denken dat ze realistisch zijn.
Laat dan bijvoorbeeld maar al meteen ALLE loodgieters stoppen met kijken, want ze zouden ervan overtuigd kunnen raken dat ze schatrijk gaan worden door het installeren van nepspullen.
En handen genezen daar in een paar weken tijd, ik zit hier al meer dan 10 jaar met een vinger waar ik maar gedeeltelijk gevoel in heb.
Om maar een paar dingen te noemen...

Dus nee, nog extra gepreek, laat het uit alsjeblieft! :hand: ;)

En verder ben ik bang dat Tim opnieuw aan het wegzakken is naar de plichtsbewuste 'seut' die hij vroeger was.
Hij heeft een opflakkering gehad door zijn verliefdheid op Femke, maar nu is hij weer de saaie piet die hij vroeger ook al was.
Jammer!
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Sinds Tim bij Femke is gaat het hem wel niet meer voor de wind é. Zijn examens voor hoofdinspecteur uitgesteld, een blaam gekregen daardoor, op zijn gezicht gehad in de Frens, nu dit weer.

Misschien is dit een zetje zodat de relatie met Femke spaak loopt en zij terug bij Peter komt?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1665
x 2570

Bericht door satine »

Ik hoop van ganser harte dat Femke NIET opnieuw naar Peter gaat, gewoon omdat ze beter verdient.

Maar goed, dit is het topic van Tim - ik hoop dat zijn reacties nu alleen getuigen van 'de eerste schrik' en dat hij snel terug bij draait.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik heb gisteren met verbazing zitten kijken. Houdt de regie de kijker echt voor seniel? Klaarblijkelijk wel. Beetje jammer dat ze zo dom met dit onderwerp zijn omgegaan.

Jammer dat Tim niet eerlijk is tegen Femke. Nu snapt ze er niets van en denkt ze dat het aan haar ligt of dat er iets anders is. Als Tim nu eens eerlijk zegt wat er aan de hand is, weet ik zeker dat Femke hem niet laat vallen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Kwast schreef:Ik heb gisteren met verbazing zitten kijken. Houdt de regie de kijker echt voor seniel? Klaarblijkelijk wel. Beetje jammer dat ze zo dom met dit onderwerp zijn omgegaan.

Jammer dat Tim niet eerlijk is tegen Femke. Nu snapt ze er niets van en denkt ze dat het aan haar ligt of dat er iets anders is. Als Tim nu eens eerlijk zegt wat er aan de hand is, weet ik zeker dat Femke hem niet laat vallen.
Hoezo; niet eerlijk? Ze weet toch wat er aan de hand is?
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Tim overdrijft uit paniek, zoveel is duidelijk en een beetje te begrijpen tot een zekere limiet. Hij moet toch ook weten dat de kans echt miniem is en dat een knuffel echt geen kwaad kan. Femke wil eralles aan doen om hem zo gerust mogelijk te stellen en haar nu afwijzen op het moment dat hij echt iemand nodig heeft die hem graag ziet is zeker geen goed idee. Wat gaat hij doen, zich opsluiten in een monnikkencel? Is het daar tenandere wel veilig?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Wanneer gaat die nu toch weer eens beginnen normaal doen :doh:

Ik snap dat het heel naar is voor hem, maar Femke moet de dupe niet zijn, voor de zoveelste keer!
(Hij zou eens moeten weten dat hij haar op die manier weer in de armen van Peter duwt...)
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Eindelijk zijn ze weer een beetje lief tegen elkaar. Tim deed ook onmogelijk tegen Femke. :boo:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Plaats reactie