het zat toch wat dicht hoor.johan1969 schreef:Kurt had zogezegd n blauw oog, maar daar zag ik niks van !
Wat er niet klopt: iedereen was gisteren aan het werk op een feestdag.
het zat toch wat dicht hoor.johan1969 schreef:Kurt had zogezegd n blauw oog, maar daar zag ik niks van !
Peter was ook aan het werk. Een advocaat werkt niet op een feestdag hoorPoolaapje schreef:Feestdagen zijn extra goed betaald, dus da's niet zo vreemd dat er dan gewerkt wordt. Plus de meeste zaken in Thuis zijn HoReCa-zaken, of dingen die daaraan gerelateerd zijn. Het enige vreemde was dat Frank en Eddy moesten werken, maar zoals die zijden, die werden extra betaald en was het omdat Luc zijn slecht humeur op die manier probeerde uit te werken.
Ja, een klant die dubbel tarief betaalt en dan nog namaak-artikelen in ruil krijgt >> Sanitechniek is goed bezig.Poolaapje schreef: Zoals ik eerder al postte: Enkel Luc, Frank en Eddy is wat raar, maar dat heb ik al uitgelegd. En al het abnormale is eigenlijk al verklaard in de aflevering en dus geen fout in Thuis.
En daarvoor was Jana al na 5 seconden terug uit de badkamer om te zeggen dat er geen warm water was en dat was een en dezelfde scene.tvx1 schreef:Het water van Bram zijn douche was wel heel erg snel opgewarmd...
Niet overdrijven hé. Tussen het moment dat Bram de boiler inschakelde en het moment dat Jana de douchekraan opende zat er nauwelijks genoeg tijd voor het water om van de boiler naar de douche te lopen, laat staan dat water in nauwelijks 2 seconden een slordige 30° zou kunnen opwarmen...satine schreef:Hier thuis gaat het ook zo snel, dus wat klopt er dan niet?
Dat is net hetzelfde als wanneer een personage iemand opbelt, dan neemt de persoon waar ze naar bellen ook belachelijk snel op.tvx1 schreef:Niet overdrijven hé. Tussen het moment dat Bram de boiler inschakelde en het moment dat Jana de douchekraan opende zat er nauwelijks genoeg tijd voor het water om van de boiler naar de douche te lopen, laat staan dat water in nauwelijks 2 seconden een slordige 30° zou kunnen opwarmen...satine schreef:Hier thuis gaat het ook zo snel, dus wat klopt er dan niet?