Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Dus iedereen moet zijn leven maar draaien en keren rond meneer zijn grillen. Da's proper. 
0 x

- Kwast
- Poster rang 5

Haha Tom heeft een blauwtje gelopen en kreeg toch maar even een fijne spiegel voorgehouden. Terecht! Alleen is hij wel een beetje dom door niet aan Lynn te denken als geheime informante van Judith. Als hij een beetje had nagedacht had hij kunnen weten dat zij achter dit plan zat.
Hij kan ook zo ontzettend kinderachtig reageren. Zucht. Toen ik hem zag rennen dacht ik "Wedden dat hij straks op zijn plaat gaat" maar helaas.
Hij kan ook zo ontzettend kinderachtig reageren. Zucht. Toen ik hem zag rennen dacht ik "Wedden dat hij straks op zijn plaat gaat" maar helaas.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
exsencon
- x 435
- Kwast
- Poster rang 5

Misschien als hij gaat schaatsen??? In elk geval is hij nu behoorlijk met zijn neus tegen de lamp gelopen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
Devilex
- Poster rang 1

- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Inderdaad dat wasDevilex schreef:Gisteren tegen Lynn "ge liegt dat ge zwart ziet"
0 x
-
tvx1
- x 435
Tom heeft een serieuze relatie gehad met Peggy? Ze is zelfs een tweede keer zwanger geweest van hem. Dat is helaas niet goed afgelopen en hun relatie is op de klippen gelopen door toedoen van Marianne.Wallanderjunior schreef:kan iemand mijn geheugen "opfrissen"? ik herinner mij geen relatie van Tom die wel "met meer dan haken en ogen" samengehouden werdexsencon schreef:Ik denk dat de relatie tussen Tom en Judith alleen maar met haken aan mekaar gaat hangen.
0 x
-
exsencon
- x 435
Tom was anders weer his usual self met zijn zus. Dat hij de biologische vader is van Sandrine kan hem geen zier schelen, het enige wat hij wou weten van zijn zus is of Judith nog iets over HEM gezegd had. Onnozelaar!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Euh...volgens mij hebben hun eigen leugens daar toch echt voor gezorgd.tvx1 schreef:Tom heeft een serieuze relatie gehad met Peggy? Ze is zelfs een tweede keer zwanger geweest van hem. Dat is helaas niet goed afgelopen en hun relatie is op de klippen gelopen door toedoen van Marianne.Wallanderjunior schreef:kan iemand mijn geheugen "opfrissen"? ik herinner mij geen relatie van Tom die wel "met meer dan haken en ogen" samengehouden werdexsencon schreef:Ik denk dat de relatie tussen Tom en Judith alleen maar met haken aan mekaar gaat hangen.
Tom wilde wel een vader zijn voor Robin en Peggy kon daar niet mee omgaan, maar dat durfden ze allebei niet tegen elkaar te zeggen, dus zijn ze elkaar maar onderuit gaan halen en hebben ze elkaar voor lopen liegen, met alle gevolgen vandien. Als we het dan toch over haken en ogen hebben...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
tvx1
- x 435
Tom had er zich allang bij neergelegd dat hij Robin kwijt was en had volledig voor Peggy gekozen. Marianne heeft hem echter terug opgestookt om achter Robin aan te gaan en om dat vooral achter Peggy haar rug te doen. Dat was de aanleiding van het stuklopen van hun relatie.Christel schreef:Euh...volgens mij hebben hun eigen leugens daar toch echt voor gezorgd.tvx1 schreef:Tom heeft een serieuze relatie gehad met Peggy? Ze is zelfs een tweede keer zwanger geweest van hem. Dat is helaas niet goed afgelopen en hun relatie is op de klippen gelopen door toedoen van Marianne.Wallanderjunior schreef:kan iemand mijn geheugen "opfrissen"? ik herinner mij geen relatie van Tom die wel "met meer dan haken en ogen" samengehouden werdexsencon schreef:Ik denk dat de relatie tussen Tom en Judith alleen maar met haken aan mekaar gaat hangen.![]()
Tom wilde wel een vader zijn voor Robin en Peggy kon daar niet mee omgaan, maar dat durfden ze allebei niet tegen elkaar te zeggen, dus zijn ze elkaar maar onderuit gaan halen en hebben ze elkaar voor lopen liegen, met alle gevolgen vandien. Als we het dan toch over haken en ogen hebben...
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Volgens mij, behalve hun eigen leugentjes, toch echt met de liefdevolle hulp van Marianne en een, in een van die liefdevolle hulpacties, door haar ingehuurde privédetective....Christel schreef:Euh...volgens mij hebben hun eigen leugens daar toch echt voor gezorgd.tvx1 schreef:Tom heeft een serieuze relatie gehad met Peggy? Ze is zelfs een tweede keer zwanger geweest van hem. Dat is helaas niet goed afgelopen en hun relatie is op de klippen gelopen door toedoen van Marianne.Wallanderjunior schreef:kan iemand mijn geheugen "opfrissen"? ik herinner mij geen relatie van Tom die wel "met meer dan haken en ogen" samengehouden werdexsencon schreef:Ik denk dat de relatie tussen Tom en Judith alleen maar met haken aan mekaar gaat hangen.![]()
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik zeg toch ook nergens dat Marianne daar een mooie rol in gespeeld heeft?Tomboy schreef:Volgens mij, behalve hun eigen leugentjes, toch echt met de liefdevolle hulp van Marianne en een, in een van die liefdevolle hulpacties, door haar ingehuurde privédetective....Christel schreef:Euh...volgens mij hebben hun eigen leugens daar toch echt voor gezorgd.tvx1 schreef:Tom heeft een serieuze relatie gehad met Peggy? Ze is zelfs een tweede keer zwanger geweest van hem. Dat is helaas niet goed afgelopen en hun relatie is op de klippen gelopen door toedoen van Marianne.Wallanderjunior schreef:kan iemand mijn geheugen "opfrissen"? ik herinner mij geen relatie van Tom die wel "met meer dan haken en ogen" samengehouden werdexsencon schreef:Ik denk dat de relatie tussen Tom en Judith alleen maar met haken aan mekaar gaat hangen.![]()
Maar als Tom en Peggy zo'n goede relatie hadden waarin ze eerlijk met elkaar omgingen, dan had die privédetective van Marianne niks gevonden hè? Dus "op de klippen gelopen door toedoen van Marianne", vind ik teveel eer. Die leugens waren anders ook wel uitgekomen, hooguit iets later...
Tom heeft tot op heden gewoon nog nooit een fatsoenlijk lopende relatie gehad, en ik had eigenlijk hoop dat daar met Judith misschien een keertje verandering in zou komen. Totdat Lynn zich ermee ging bemoeien...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..