Het GROTE speculatie topic

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Het GROTE speculatie topic

Bericht door Lazylady »

Ik zie Peter net voor zijn huwelijk kussen met Lynn... Het zou me allthans niet verbazen.
0 x
OFWGKTA
x 435

Bericht door OFWGKTA »

Moge die Lynn zo snel mogelijk verdwijnen uit de serie ...
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

OFWGKTA schreef:Moge die Lynn zo snel mogelijk verdwijnen uit de serie ...
Ik snap zelf ook niet wat ze er nu nog doet eerlijk gezegd.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

De familie Bastiaens komt terug van hun wereldreis en gaan nog eens hun "oude" loft bezoeken, in de veronderstelling dat Femke daar nog woont en tot hun :shock: doet Judith de deur open. Eric en Martine herkennen direct Judith als de "vriendin" van Sofie toen beiden in de ontwenningskliniek zaten en later op workshop in Tjechië. Judith ontkent alles en Eric en Martine huren Tim in en die ontdekt dat Judith inderdaad een vals doktersdiploma heeft en van Tjechië indertijd naar Australië gevlucht is, daar Valerie heeft vermoord door het vliegtuig van de flying doctors te saboteren. Ze heeft het diploma en handboeken van Valerie gestolen, de handboeken van buiten geleerd en onderwijl de twee kinderen die Valerie heeft gebaard na haar vertrek naar Australië geadopteerd. Die twee (Emma en Sam) waren te klein om te beseffen dat hun mama hun mama niet is.

Wordt vervolgd :whistle:
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Klinkt logisch.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

martha schreef:De familie Bastiaens komt terug van hun wereldreis en gaan nog eens hun "oude" loft bezoeken, in de veronderstelling dat Femke daar nog woont en tot hun :shock: doet Judith de deur open. Eric en Martine herkennen direct Judith als de "vriendin" van Sofie toen beiden in de ontwenningskliniek zaten en later op workshop in Tjechië. Judith ontkent alles en Eric en Martine huren Tim in en die ontdekt dat Judith inderdaad een vals doktersdiploma heeft en van Tjechië indertijd naar Australië gevlucht is, daar Valerie heeft vermoord door het vliegtuig van de flying doctors te saboteren. Ze heeft het diploma en handboeken van Valerie gestolen, de handboeken van buiten geleerd en onderwijl de twee kinderen die Valerie heeft gebaard na haar vertrek naar Australië geadopteerd. Die twee (Emma en Sam) waren te klein om te beseffen dat hun mama hun mama niet is.

Jaa :clap: Het zou zomaar eens kunnen allemaal! :mrgreen:

... en het verklaart ook meteen de verstrooidheid van Judith. :P
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Tibo en Franky gaan het kindje van Jana en Bram opvoeden denk ik...

had al zo'n vermoeden en met het spoilerfilmpje wordt mijn vermoeden wat versterkt
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

dirk schreef:Tibo en Franky gaan het kindje van Jana en Bram opvoeden denk ik...

had al zo'n vermoeden en met het spoilerfilmpje wordt mijn vermoeden wat versterkt
Ik zie Jana en Bram hun kleine anders niet meteen afstaan en zeker niet omdat Bram er toch zo trots op is.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Als Jana wil verder studeren, zullen ze toch hulp nodig hebben, bij de opvang van dat kindje....
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

martha schreef:De familie Bastiaens komt terug van hun wereldreis en gaan nog eens hun "oude" loft bezoeken, in de veronderstelling dat Femke daar nog woont en tot hun :shock: doet Judith de deur open. Eric en Martine herkennen direct Judith als de "vriendin" van Sofie toen beiden in de ontwenningskliniek zaten en later op workshop in Tjechië. Judith ontkent alles en Eric en Martine huren Tim in en die ontdekt dat Judith inderdaad een vals doktersdiploma heeft en van Tjechië indertijd naar Australië gevlucht is, daar Valerie heeft vermoord door het vliegtuig van de flying doctors te saboteren. Ze heeft het diploma en handboeken van Valerie gestolen, de handboeken van buiten geleerd en onderwijl de twee kinderen die Valerie heeft gebaard na haar vertrek naar Australië geadopteerd. Die twee (Emma en Sam) waren te klein om te beseffen dat hun mama hun mama niet is.

Het is in feite wel wat ingewikkelder dan dat. Sofie is er in Tjechiê achtergekomen dat Nele (de latere Judith) een band had met Swerts en heeft daarom onmiddellijk met hem overlegd om Veronique uit te schakelen en via Renzo en zijn gangster-vriend ook Sofie. Dat mislukte en zat Nele opgescheept met Sofie. Maar geen nood, zij schakelt Mike in (een oude vriend) en die klaart uiteindelijk de klus maar om geen sporen na te laten laat Nele alvorens naar Australiê te gaan weten dat het Mike de moordenaar is in de hoop dat Eric wraak gaat nemen wat ook gebeurt. Nele is gerust en gaat haar ding doen in Australiê maar had er natuurlijk niet op gerekend dat de Bastiaens alsnog zouden terugkeren...
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Jeetje zeg, ik vind wat de scenaristen nu schrijven al zo ingewikkeld - maar wat hierboven staat gaat echt boven mijn petje. Er worden zoveel verbanden gelegd met reeds overleden en verhuisde figuren dat ik door de poppetjes het dorp niet meer zie! :lol:
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Het huwelijk van Peter en Peggy moet wel worden uitgesteld, want dat moet de seizoensfinale van seizoen 19(mei 2014) worden... dit jaar zijn Jana en de baby en alle verwikkelingen daarrond aan de beurt!

en dan volgend jaar blijkt dat hele huwelijk een nachtmerrie te worden, als de plaatselijke maffia zich er mee gaat bemoeien.. en wie is de leider van die maffia-bende? Ja hoor, Rafael die ontsnapt is uit de psychiatrie, en via het internet contact heeft gezocht met de nieuwe vriendjes van Louis!
Die vriendjes zijn door Peter slecht verdedigd op de rechtbank, en zinnen nu op wraak. En in Rafael, die nog altijd met Peter een eitje te pellen heeft, vinden ze een goede leider.
Fantasie genoeg zo, voor het volgende seizoen?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

annekeHU schreef:Het huwelijk van Peter en Peggy moet wel worden uitgesteld, want dat moet de seizoensfinale van seizoen 19(mei 2014) worden... dit jaar zijn Jana en de baby en alle verwikkelingen daarrond aan de beurt!

en dan volgend jaar blijkt dat hele huwelijk een nachtmerrie te worden, als de plaatselijke maffia zich er mee gaat bemoeien.. en wie is de leider van die maffia-bende? Ja hoor, Rafael die ontsnapt is uit de psychiatrie, en via het internet contact heeft gezocht met de nieuwe vriendjes van Louis!
Die vriendjes zijn door Peter slecht verdedigd op de rechtbank, en zinnen nu op wraak. En in Rafael, die nog altijd met Peter een eitje te pellen heeft, vinden ze een goede leider.
Je gaat de Familietoer op :mrgreen:, maar niet slecht bedacht.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

annekeHU schreef:Het huwelijk van Peter en Peggy moet wel worden uitgesteld, want dat moet de seizoensfinale van seizoen 19(mei 2014) worden... dit jaar zijn Jana en de baby en alle verwikkelingen daarrond aan de beurt!

Ja, maar je hebt hier wel een stap overgeslagen. Peter had al beslist om Toscane op te geven (wegens verbouwingen) en heeft daarom voor de kerk in Westkapelle gekozen (dicht bij Knokke) maar brandt dat kerkje nu niet af zeker (ook tijdens verbouwingen, ja,ja) en er was sprake van brandstichting zeer waarschijnlijk door de ontsnapte Rafael die het beter vond in Toscane omdat hijzelf in Belgiê een beetje heu...verbrand was. Het is trouwens dezelfde Rafael die Judith-Nele kende vanwege zijn vader Mike en zo wordt het plaatje helemaal compleet natuurlijk wat beiden hebben een eitje te pellen met Peter en uiteraard ook met Femke waarvan Judith denkt dat zij de Bastiaens op de hoogte heeft gebracht van wat er toen allemaal gebeurd is. Dus moeten we vooral uitkijken naar Judith-Rafael en Femke. Judith maakt zich uiteraard sterk dat ze de onnozele Tom zonder problemen kan elimineren...
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Is de Luc nu eigenlijk op een plan aan het broeden om Frank terug te pakken?

Zoals den Eddy zei tegen Frank dat hij het niet vertrouwt, ik vertrouw het ook niet, hij is met iets bezig denk ik.. of niet?
0 x
Gesloten