Ik ook! Ondertussen wel duidelijk dat hij alleen maar hysterisch doet omwille van bram. Voor de rest is hij een geel normale en vriendelijke gast die graag gezien wordt in het thuisdorp.dirk schreef:Ik vind zijn Bramhaat ergens wel grappig![]()
Idd; want zonder Bram moest hij Lowie ook niet hebben.tvx1 schreef:Het wordt tijd dat hij eens gaat inzien dat hij zich zodanig laat leiden door zijn haat voor Bram dat hij zijn dochter in de armen van de levensgevaarlijke Lowie wil drijven.
Ik vond het ook grappig hoe hij eind vorige week Lowie aan het goedpraten was. 'Ja, maar het was wel de schedel van Bram die hij probeerde in te slaan, dus het zal allemaal wel Bram zijn schuld zijn!'Lazylady schreef:Idd; want zonder Bram moest hij Lowie ook niet hebben.tvx1 schreef:Het wordt tijd dat hij eens gaat inzien dat hij zich zodanig laat leiden door zijn haat voor Bram dat hij zijn dochter in de armen van de levensgevaarlijke Lowie wil drijven.
Hij wil wellicht vooral verhinderen dat ze terug iets met Bram begint.Kwast schreef:Kan iemand die Tibo even naar een andere planeet schieten? Wat een verschrikkelijke vent is dat zeg! Hij eist min of meer dat zijn dochter met Lowie contact heeft. Wat is dat voor een kansloze actie? Hij wil gewoon niet zien wat voor een schrorem die Lowie is. Hij luistert niet naar Franky en drijft zo als altijd zijn zin door!
" Bram haalt nu eenmaal het slechtste in een mens naar boven " zei hij ook eensNickos schreef:Ik vond het ook grappig hoe hij eind vorige week Lowie aan het goedpraten was. 'Ja, maar het was wel de schedel van Bram die hij probeerde in te slaan, dus het zal allemaal wel Bram zijn schuld zijn!'Lazylady schreef:Idd; want zonder Bram moest hij Lowie ook niet hebben.tvx1 schreef:Het wordt tijd dat hij eens gaat inzien dat hij zich zodanig laat leiden door zijn haat voor Bram dat hij zijn dochter in de armen van de levensgevaarlijke Lowie wil drijven.
Franky staat tenminste nog met de voeten op de grond, zijn "poepiemonster" is blijkbaar de pedalen kwijtPeter Jansens schreef:En nu nog even zijn man verwijten, doe zo voort Poepiemonster, en we zijn eindelijk van je af...