Buren / Neighbours
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- Tomboy
- Poster rang 1

Re: Buren
Nell Mangel, ja die herinner ik me nog wel, zo'n stijve tut, ze had toch die vreselijk ordinaire, bierzuipende plat pratende zoon, Joe Mangel...Valda schreef:@ johan1969: die tijd met jason en kylie was toch zalig, niet?
Madge was toen echt nog een karaktervrouw en die discussie met Nell Mangel vond ik gewoon hilarisch
Moet ik ook nog denken aan de vader van Paul, Jim Robinson. Die heb ik een aantal keren voorbij zien komen in Seapatrol, een Australische serie op tv een.
0 x
-
Valda
- Poster rang 1

Inderdaad een heel stijve tut
Haar zoon was Joe Mangel, stiefvader van Sky Mangel en vader van Toby Mangel.
Ze sprak iedereen ook aan met Mister en Miss...
Hier zo'n fragmentje: http://www.youtube.com/watch?v=Qg_v_gRGyJo
Nadat Nell Mangel verdween, werd Dorothy Burke de aartsvijandin van Madge. Gek genoeg waren alle vrouwen altijd goed bevriend met Helen.
Ja Jim, die is geloof ik gestorven aan een Hartaanval.
Iets anders: is het iemand al opgevallen dat de keuken in het huis van Tash en Michael nooit meer wordt getoond?
Ze sprak iedereen ook aan met Mister en Miss...
Hier zo'n fragmentje: http://www.youtube.com/watch?v=Qg_v_gRGyJo
Nadat Nell Mangel verdween, werd Dorothy Burke de aartsvijandin van Madge. Gek genoeg waren alle vrouwen altijd goed bevriend met Helen.
Ja Jim, die is geloof ik gestorven aan een Hartaanval.
Iets anders: is het iemand al opgevallen dat de keuken in het huis van Tash en Michael nooit meer wordt getoond?
0 x
tomorrow is another day...
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ha, hebben die n keuken ?
Ik vind het wel straf dat Tash geen schuldgevoel heeft ivm het in brand steken van haar vaders auto ! En haar pa bezorgt haar dan ook nog n alibi. t Lijkt wel Thuis
Ik vind het wel straf dat Tash geen schuldgevoel heeft ivm het in brand steken van haar vaders auto ! En haar pa bezorgt haar dan ook nog n alibi. t Lijkt wel Thuis
0 x
-
Lazylady
- x 435
Nu moet Tash niet huilen dat meneer weg is na wat ze tegen hem gezegd heeft (ook al snap ik het ergens wel)!
Ik vraag me nog altijd af wat die Rhys daar nu eigenlijk plots is komen zoeken. Behalve iedereen tegen elkaar opzetten; wat heeft hij daar al voor nuttigs gedaan? Dat is dan een dokter...
Ik vraag me nog altijd af wat die Rhys daar nu eigenlijk plots is komen zoeken. Behalve iedereen tegen elkaar opzetten; wat heeft hij daar al voor nuttigs gedaan? Dat is dan een dokter...
0 x
-
Valda
- Poster rang 1

Wat dat alibi betreft: ik denk dat je als ouder sowieso je kinderen wil beschermen en neem daar dan nog eens het grote schuldgevoel van Michael bij...
Rhys doet me vaak denken aan Dr. Darcy van indertijd...
En een bad guy zorgt wel voor wat opschudding. Laat hem maar blijven
Rhys doet me vaak denken aan Dr. Darcy van indertijd...
En een bad guy zorgt wel voor wat opschudding. Laat hem maar blijven
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vind het wel laf van Mike dat hij het thuis afbolt en Tash alleen achterlaat.
Tash woont er niet meer en t kot staat dus leeg. En hoe zit het met zijn job ? Heel onverantwoordelijk allemaal.
Ook straf dat Tash als het slachtoffer wordt beschouwd terwijl ze toch n zware misdaad (autobrand) heeft begaan.
Tash woont er niet meer en t kot staat dus leeg. En hoe zit het met zijn job ? Heel onverantwoordelijk allemaal.
Ook straf dat Tash als het slachtoffer wordt beschouwd terwijl ze toch n zware misdaad (autobrand) heeft begaan.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Klopt, maar ze heeft het ook zelf gezocht door al die lelijke dingen te zeggen. Ze heeft nogal een mond en zelfs volwassenen laten zich door haar intimideren zoals Carl.johan1969 schreef:Ik vind het wel laf van Mike dat hij het thuis afbolt en Tash alleen achterlaat.
Goede vraag. Idd; daar hebben ze geen rekening mee gehouden.Tash woont er niet meer en t kot staat dus leeg. En hoe zit het met zijn job ? Heel onverantwoordelijk allemaal.
Ja, maar waarom deed ze dat? We kennen de reden.Ook straf dat Tash als het slachtoffer wordt beschouwd terwijl ze toch n zware misdaad (autobrand) heeft begaan
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik zeg niet dat het mag.johan1969 schreef:En dan mag het ?
Als een collega of vriend van mij mijn vriendin zou afsnoepen, zou ik zijn auto toch ook niet in de fik moeten steken, of mag dat dan wel ?
Die situatie is niet vergelijkbaar met Tash's situatie. Zij is/was razend omdat haar vader haar niet meteen de waarheid heeft verteld; ook over de dood van haar moeder. Ik kan haar kwaadheid begrijpen, maar een auto in brand steken gaat wel ver.
0 x
-
Valda
- Poster rang 1

Ja, het is begrijpbaar. Er op zo'n manier moeten achterkomen. Wetende dat het niet de eerste keer is dat haar vader de waarheid voor haar verdraait. Haar moeder was eerst aan een ziekte gestorven. En nadien kreeg ze opnieuw maar de halve waarheid.
Verder vooral ook het feit dat het in "The Sandman" is gebeurd en dat haar vader met die auto is blijven rijden...
Mocht alles zwart-wit zijn in het leven, het zou maar een saaie bedoening zijn
Verder vooral ook het feit dat het in "The Sandman" is gebeurd en dat haar vader met die auto is blijven rijden...
Mocht alles zwart-wit zijn in het leven, het zou maar een saaie bedoening zijn
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vind het maar triest hoe Tash wordt achtergelaten. Ze is dan wel al 18, maar ze werkt niet en studeert nog. Nu ja, daar zal niks meer van komen, altijd uitgaan en feesten en dan tot de vaststelling komen dat ze geen geld meer heeft. Maar Chris zal haar wel op t goeie pad houden.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Chris is toch veel te goed hé; ongelofelijk. Eigenlijk is Tash zo'n trut, maar toch staat hij telkens weer voro haar klaar.johan1969 schreef:Ik vind het maar triest hoe Tash wordt achtergelaten. Ze is dan wel al 18, maar ze werkt niet en studeert nog. Nu ja, daar zal niks meer van komen, altijd uitgaan en feesten en dan tot de vaststelling komen dat ze geen geld meer heeft. Maar Chris zal haar wel op t goeie pad houden.
Gelukkig dat Jade mr. Manipulator niet teruggekust heeft, maar ik vrees dat hij zijn lesje nog niet geleerd heeft. Verder verdient Jade een brave jongen als Kyle niet vind ik.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vind het niet realistisch dat Karl iets begint of wil beginnen met zo'n manwijf met n poedelkapsel, namelijk zijn collega Jessica.
Als je ziet wat voor minnaressen Karl vroeger had (Nicola Charles, Nathalie Bassingthwaite). En Susan ziet er voor haar leeftijd ook nog goed uit.
Van die Jessica zou ik schrik krijgen, laat staan dat die me zou opwinden.
Als je ziet wat voor minnaressen Karl vroeger had (Nicola Charles, Nathalie Bassingthwaite). En Susan ziet er voor haar leeftijd ook nog goed uit.
Van die Jessica zou ik schrik krijgen, laat staan dat die me zou opwinden.
0 x