Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door Crackers »

Ann heeft een depressie denk ik
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

martha schreef:Er ook op gelet dat de enige die niet stond te juichen toen Mayra de inhoud van de brief kende, onze Ann was ? :crazy: Wat een lange zure smoel zette zij op :shock:
Dat viel ons ook direct op...
Jaloers omdat Mayra iets van haar leven maakt en zij zich nutteloos voelt nu ze geschorst is?
0 x
Sanne
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Nu dat Ann geschorst is en wat minder aan haarzelf moet denken zou ze iets goed kunnen doen voor de minderbedeelden, de sociaal zwakkeren, de ouderen... Wat gaan wandelen met de bejaarden van Winterlicht bijvoorbeeld en wat herinneringen ophalen aan Madeleine... :twisted:
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja, gaan wandelen met Andre... :angel:
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Andre reageert waarschijnlijk nog heftiger dan Yvette, geen goed plan.

Ze kan misschien hier of daar ergens vrijwilligerswerk gaan doen, want zo altijd thuis rondlummelen dat werkt al negatief op het gemoed.
0 x
Afbeelding
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Peter Jansens schreef:Nu dat Ann geschorst is en wat minder aan haarzelf moet denken zou ze iets goed kunnen doen voor de minderbedeelden, de sociaal zwakkeren, de ouderen... Wat gaan wandelen met de bejaarden van Winterlicht bijvoorbeeld en wat herinneringen ophalen aan Madeleine... :twisted:
Oups ! Ze gaan ze daar zien komen in Winterlicht na haar fatale fout .
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik zou blij zijn moest ik n paar maand thuis zijn. Extra verlof. Ze heeft toch geld genoeg (altijd thuis gewoond). Ze kan toch eens een weekend of week naar de zon trekken of zo (al dan niet met Mayra :lol: ).

Dat ze altijd thuis in de living en keuken zit te hangen, samen met Marianne, die ook niet veel buiten komt, moet idd wel heel vervelend zijn !
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Peter Jansens schreef:
martha schreef:Wat een lange zure smoel zette zij op :shock:
Marianne tegen Anne: "Jij zegt iets over mijn porto, maar ik zie dat jij deze week ook al vier flessen azijn leeggedronken hebt!"
:lol: :thumbup:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Peter Jansens schreef:Nu dat Ann geschorst is en wat minder aan haarzelf moet denken zou ze iets goed kunnen doen voor de minderbedeelden, de sociaal zwakkeren, de ouderen... Wat gaan wandelen met de bejaarden van Winterlicht bijvoorbeeld en wat herinneringen ophalen aan Madeleine... :twisted:
Of ze kan gaan kuisen :mrgreen: Gisteren heeft ze toch kunnen oefenen bij Marianne.

Maar wat ik me wel afvraag : Marianne zei dat de schorsing nog 2 maanden ging duren. Ik kan me vergissen doch ik denk dat er (bijna) 2 maanden van de drie erop zitten. Nog 1 maand Ann, loop naar het reisbureau en boek een cruise.
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Waren Geert en Judith laatst niet van plan om Ann weer wat meer bij de praktijk te betrekken, door haar administratief werk te laten doen? Dan zou ze ook haar zinnen wat kunnen verzetten.
0 x
Sanne
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

martha schreef:
Of ze kan gaan kuisen :mrgreen: Gisteren heeft ze toch kunnen oefenen bij Marianne.

Maar wat ik me wel afvraag : Marianne zei dat de schorsing nog 2 maanden ging duren. Ik kan me vergissen doch ik denk dat er (bijna) 2 maanden van de drie erop zitten. Nog 1 maand Ann, loop naar het reisbureau en boek een cruise.
Als het exact drie maanden is, is ze geschorst tot 18 maart. Ze werd geschorst vanaf 18 december.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Sanneke schreef:Waren Geert en Judith laatst niet van plan om Ann weer wat meer bij de praktijk te betrekken, door haar administratief werk te laten doen? Dan zou ze ook haar zinnen wat kunnen verzetten.
Na Anns uitval naar hun beiden, zijn ze daar misschien niet meer zo voor gewonnen ?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef:
Sanneke schreef:Waren Geert en Judith laatst niet van plan om Ann weer wat meer bij de praktijk te betrekken, door haar administratief werk te laten doen? Dan zou ze ook haar zinnen wat kunnen verzetten.
Na Anns uitval naar hun beiden, zijn ze daar misschien niet meer zo voor gewonnen ?
Het was na die uitval dat Judith met dit idee kwam, toch?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
anne94
x 435

Bericht door anne94 »

Christel schreef:
johan1969 schreef:
Het was na die uitval dat Judith met dit idee kwam, toch?
Het was inderdaad na de uitval van Ann. Ik dacht dat het gedrag van Ann daardoor wel iets zou beteren maar ze hebbe het Ann toch nog steeds niet verteld? Of heb ik iets gemist? Ze zou haar allesinds wat minder aan de kant geschoven voelen, want hoe ze er nu bijloopt...
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Ik vroeg me ook af of ik dat gemist had... Dus misschien zijn ze het zelf al vergeten?
Maar ik denk (als ik het me goed herinner) dat het in haar laatste maand zou zijn, dus misschien komt het nog.
0 x
Sanne
Gesloten