Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door nounake »

exsencon schreef:Je zou echt verschieten wat er allemaal in diverse databanken zou kunnen staan! Maar goed,back to Peter. Die jongen heeft een groot probleem, ik weet alleen niet wat het juist is, maar normaal functioneren als een notaris/advocaat van om en bij de 40 kan hij blijkbaar niet. En als enig soelaas zou ik zeggen dat zo iemand als Peggy en haar moeder het hem niet gemakkelijk maken.
Als ge bij de hond slaapt, krijgt ge zijn vlooien , toch ? dus als ge in dat gekkenhuis bij Rosa en Peggy belandt, komt ge re niet ongeschonden vanaf ! Maar ik veronderstel dat het "Thuisforum" nu gaat optreden want van Rosa mag er geen kwaad gezegd worden heb ik de indruk :shh: :angel: ( Grapje )
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Heb net 7 achterstallige Thuis-afleveringen ingehaald en ben tot de conclusie gekomen dat Geert Hunaerts een erg goede acteur is. Nu zijn rol eindelijk eens wat meer inhoud krijgt, komt dit wel duidelijk naar voren.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

jessie V. schreef:Heb net 7 achterstallige Thuis-afleveringen ingehaald en ben tot de conclusie gekomen dat Geert Hunaerts een erg goede acteur is. Nu zijn rol eindelijk eens wat meer inhoud krijgt, komt dit wel duidelijk naar voren.
door die dronken scene? Ik vond die ook erg goed geacteerd en Geert Hunaerts is een grote acteur natuurlijk.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Niet alleen die dronken scene, hoor!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ja, ook die scene met Peggy op het einde van de aflevering van vrijdag was knap gespeeld.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja ik vind zelfs dat het alsmaar beter gaat met zijn acteerprestaties naarmate zijn personage triestiger wordt.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

exsencon schreef:Ja ik vind zelfs dat het alsmaar beter gaat met zijn acteerprestaties naarmate zijn personage triestiger wordt.
eigenlijk moeten we dus hopen dat z'n personage niet te rap gelukkig wordt in Thuis. :)
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ik heb zo de indruk dat Peter-Femke nog niet helemaal gedaan is en dat zou wel eens voor vuurwerk,wat zeg ik, een explosie kunnen zorgen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ouch, Peter zal zich morgen mogen herpakken als dat gesprek nog op iets moet uitdraaien. :)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

De agressieve manier waarop hij het gesprek begonnen is, is wel helemaal fout. Ik vraag me af, waarom hij met Femke wil praten? Het is alleen maar oprakelen van het verleden. Wat verwacht Peggy van zo'n gesprek? Dat hierna alles "goed komt"?
Femke had beter Tim kunnen inlichten over de tijd en plaats van het gesprek.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Weer zo'n heerlijk Thuis-moment. Tom die in het bureau komt binnenwaaien, ziet op Peter"s GSM dat Femke gebeld heeft en haast zich erg vriendelijk omdat tegen Peter te zeggen. Heb ik bij mijn vrienden Notaris/Advocaat nooit gezien. Ik vind echt dat Thuis op zoiets een patent zou moeten nemen en met de inkomsten zouden ze ons de voorbije seizoenen van Thuis gratis cadeau kunnen doen. Hoe onnozel kan het nog worden. Leve Thuis! :lol: :violin: :lol:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:De agressieve manier waarop hij het gesprek begonnen is, is wel helemaal fout. Ik vraag me af, waarom hij met Femke wil praten? Het is alleen maar oprakelen van het verleden. Wat verwacht Peggy van zo'n gesprek? Dat hierna alles "goed komt"?
Femke had beter Tim kunnen inlichten over de tijd en plaats van het gesprek.
Waarom hij met Femke wil spreken? Omdat Peggy hem ertoe dwingt, anders is hun relatie over. :) Als het verleden dan nog eens moet opgerakeld worden kan je zo'n start wel verwachten. Het heeft ook iets tragisch >> het is duidelijk dat hij haar heel graag gezien heeft, maar dat hetgeen ze gedaan heeft altijd tussen hen zal blijven staan.
enfin, ik verwacht toch ergens dat hij zich morgen gaat herpakken. Met dat soort cliffhangers voel je dat toch een beetje aankomen. :)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Het is ook tragisch en Peggy dwingt hem ertoe en ik vraag me ook af waarom,? Wat is er te praten? Hij is gewoon nog lang niet over dat drama heen. Peggy is voor hem denk ik een soort bliksemafleider en hij houdt zichzelf voor dat hij nu fris en vrij aan een ander leven kan beginnen.
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Ik snap dat wel, hoewel ik niet voor 'dwingen' ben. Peter moet zijn verleden onder ogen durven komen in plaats van altijd alles op te kroppen en uit te werken op iedereen.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Lacrimosa schreef:Ik snap dat wel, hoewel ik niet voor 'dwingen' ben. Peter moet zijn verleden onder ogen durven komen in plaats van altijd alles op te kroppen en uit te werken op iedereen.
Goed punt!
0 x
Plaats reactie