Tja,dat is nu eenmaal Peter ten voeten uit.Sasha schreef:Hoewel ik geen grote fan ben van Ann , vind ik wat Peter tegen haar gezegd heeft totaal ongepast. En wat een gemene opmerking ook !
Over het feit dat Ann niet de echte mama is van Sandrine...
Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
exsencon
- x 435
Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Hij heeft door dat verhaal van Rosa aan Peggy te vertellen, zijn eigen glazen ingegooid. Het adoptiekind zal er niet komen, denk ik.
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

- Mona'ke
- Poster rang 2

Ik vond dat er echt over. Wie is er hier egoïstisch? Niet Ann maar Peggy, Peter en heel de achterban!
0 x
-
exsencon
- x 435
Hebt ge de Peter zien grinikken bij de Lynn-Tom problemen? Dat is de echte Peter,wooooo! 
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Hij mocht er mee lachen, hoe vaak heeft hij Tom niet gewaarschuwd.
En het was ook gewoon grappig.
En het was ook gewoon grappig.
0 x

-
exsencon
- x 435
- Tomboy
- Poster rang 1

Tja, ook wel een beetje dom van Tom om toe te happen... dat hij Peter nog steeds niet doorziet... 
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Dat is ook wel vreemd. Kennelijk zijn wij Thuiskijkers gewoon de slimste! 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Crackers
- Poster rang 5

Peter is wel veel leuker als hij lacht.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Vandaag toch gezien dat Peter nog een deel niet verwerkt heeft. Geen wonder dat die er niet constant vrolijk bijloopt.
Heb er wel een beetje medelijden mee.
Heb er wel een beetje medelijden mee.
0 x

-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik had ook medelijden met peter maar waarom boorde die psy zo door op het thema Femke ? Wat heeft dat nu te maken met het feit dat hij en zijn vriendin graag een kindje willen ? Moest Peggy niet onvruchtbaar zijn zouden ze toch zwanger worden en daar heeft die historie met de miskraam niks mee te maken .
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Peter vindt van zichzelf dat hij het voor goed verknald heeft maar dat viel toch mee? Logisch dat hij niet graag antwoordde op alle vragen die met Femke te maken hadden. Maar dat zal die psychologe toch ook begrijpen? Ze wou gewoon zien hoe diep het nog zat. Het feit dat hij het er nog zo moeilijk mee heeft, bewijst net dat hij nog altijd veel verdriet heeft van dat miskraam.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Rieka
- x 435
Ik had ook wel het gevoel dat ie het verknald heeft. Dat miskraam is nog niet verwerkt en logisch ook, 't was niet zomaar een miskraam.Crackers schreef:Peter vindt van zichzelf dat hij het voor goed verknald heeft maar dat viel toch mee? Logisch dat hij niet graag antwoordde op alle vragen die met Femke te maken hadden. Maar dat zal die psychologe toch ook begrijpen? Ze wou gewoon zien hoe diep het nog zat. Het feit dat hij het er nog zo moeilijk mee heeft, bewijst net dat hij nog altijd veel verdriet heeft van dat miskraam.
Als dat nog niet verwerkt is, is ie dan klaar om een kind te adopteren? Adopteren is meer dan een logé in huis nemen, hé?!
0 x