Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door Crackers »

Knap dat Femke wil gaan studeren, maar zou ze niet beter eerst nadenken wat ze daarna wil doen? Als ze opnieuw een broodjeszaak of reisbureau of café wil openen, heeft het weinig nut om eerst te gaan studeren en een diploma bedrijfskunde heeft ze al.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Ze had het over haar middelbaar onderwijs afmaken dacht ik.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Lacrimosa schreef:Ze had het over haar middelbaar onderwijs afmaken dacht ik.
Klopt maar dat heeft ze toch niet echt nodig als ze weer een eigen zaak zou willen starten?
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Voor een eigen zaak niet, maar ik kan me toch wel voorstellen dat ze zowiezo haar a2 wil halen nee? Dat is toch het minimum. Ze hoeft er niet perse voor naar school dus ze kan braafjes op Tim zitten wachten als hij thuis komt van zijn onregelmatige uren 8) , het kost niet zoveel geld als universiteit dus Tim moet zich al geen zorgen meer maken over haar financien :roll: , en als ze iets anders wil doen dan een eigen zaak beginnen heeft ze tenminste haar papier in handen.
Iedereen blij! :thumbup:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Als Femke dat echt wil doen kan ik alleen maar zeggen: Go Femke,Go!
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Trouwens, voor de mensen die vinden dat ze beter geld zou binnenbrengen voor den Tim en Simonne en wie weet nog allemaal: Met een diploma zal ze ook jobs kunnen doen waar ze meer mee verdient dan nu zonder middelbaar diploma.
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Ze zag er precies al wat tegen op vandaag.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Als ze al die boeken voor zich had heeft ze zich gerealiseerd waar ze aan begon en dat is niet niks na al die jaren ....
0 x
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Waarom wordt hier telkens over geld en Tim in een zin gesproken ? Heb ik een aflevering gemist waarin dit voorkwam ? Femke heeft trouwens nog geld opzij van het overschot van haar loft. En dat is toch nog een behoorlijke som.
0 x
minge
x 435

Hoera! een diploma voor Femke

Bericht door minge »

Femke beslist om haar diploma te halen.
Goed idee - dat opent zeker deuren!
Jammer genoeg kiest ze voor het thuis blokken met handboeken die bedoeld zijn voor klasonderwijs.
Dat loopt allicht niet goed af - hopelijk wijst iemand haar de weg naar het volwassenenonderwijs - daar kan ze in gecombineerd onderwijs (thuisstudie met aangepaste opdrachten en contactonderwijs) haar diploma halen.
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Sasha schreef:Waarom wordt hier telkens over geld en Tim in een zin gesproken ? Heb ik een aflevering gemist waarin dit voorkwam ? Femke heeft trouwens nog geld opzij van het overschot van haar loft. En dat is toch nog een behoorlijke som.
Niet alleen over geld helaas, schijnbaar moet Femke voor ze iets doet, denkt of zegt eerst toestemming gaan vragen aan Tim :whistle:
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Sasha schreef:Waarom wordt hier telkens over geld en Tim in een zin gesproken ? Heb ik een aflevering gemist waarin dit voorkwam ? Femke heeft trouwens nog geld opzij van het overschot van haar loft. En dat is toch nog een behoorlijke som.
Neen hoor, niets gemist. Er is hier gewoon een discussie ontstaan blijkbaar met de speculatie dat de verbazing van Tim omdat Femke terug begint te studeren om het financiële draait.
0 x
Afbeelding
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Een halve dag na haar beslissing om terug te studeren gaf ze het al op... Vrij logisch ook, zo'n pak boeken en dan aan een tafeltje gaan zitten het bovenste boek van de stapel beginnen te lezen is niet echt een goede studiemethode.
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Goed van haar om er toch mee te beginnen en dan nog aan het meest hatelijk vak (voor mij): Fysica. En dat ze kon weerstaan aan de "wensen" van Tim.
0 x
Tini
Nog geen rang

Bericht door Tini »

Crackers schreef:Een halve dag na haar beslissing om terug te studeren gaf ze het al op... Vrij logisch ook, zo'n pak boeken en dan aan een tafeltje gaan zitten het bovenste boek van de stapel beginnen te lezen is niet echt een goede studiemethode.
Haha, ja, was grappig en sloeg echt nergens op :D
0 x
Plaats reactie