Helemaal mee eens. Bovendien zou ik het geen goed koppel vinden. Naar mijn gevoel zijn beiden té dominant en dat kan dan alleen maar botsen. Behalve wanneer één van de twee natuurlijk ineens minder dominant gaat worden maar dat zie ik Queen Mother niet meteen wordenChristel schreef:Volgens mij ziet ze niks in Ivo, maar gebruikt ze hem tot nu toe ook niet als jaloersmakende-factor. Ik had eerder het idee dat ze in ging op zijn uitnodiging om er vanaf te zijn, en ze leek het ook echt wel vervelend te vinden dat Ivo naar Geert ging. Hoe dat in de toekomst gaat lopen weet ik niet, want met Marianne weet je inderdaad maar nooit, maar tot nu toe zie ik toch nog geen dubbele agenda...
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Ganja
- Poster rang 3

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Ik vond Ivo wel grappig gisterenavond, een ietsje te luidruchtig en een ietsje te vrijpostig. Maar of Marianne daarvoor zal warmlopen....
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
ze komt soms nogal langzaam op temperatuur maar eens het zover is, koelt ze ook moeilijk afTomboy schreef:Ik vond Ivo wel grappig gisterenavond, een ietsje te luidruchtig en een ietsje te vrijpostig. Maar of Marianne daarvoor zal warmlopen....
David viel ook niet onmiddellijk in haar gratie maar ... de rest kennen we, nietwaar?
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

- Kwast
- Poster rang 5

Dat gezicht van haar, vandaag aan tafel! Hilarisch! 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Ganja
- Poster rang 3

Ze heeft het weer eens in haar eigen voordeel gedraaid alles rondom Peggy en de nakende adoptie. Had natuurlijk niet anders verwacht van our dear Queen Mother 
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

- Tomboy
- Poster rang 1

Toch vond ik het niet onsympathiek van Marianne. Ze wist het alleszins wel heel mooi te brengen naar Ann 
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Gebruikt Marianne Mr Courtois om Geert jaloers te maken of ziet ze hem echt zitten ? Moeilijk te zien !
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Voor haar is het zo ook een win-win situatie natuurlijk... Ze komt haar beste vriendin tegemoet én ze hoopt op minder aandacht van Peggy voor Sandrine. En dat allemaal dankzij Rosa eigenlijk...Tomboy schreef:Toch vond ik het niet onsympathiek van Marianne. Ze wist het alleszins wel heel mooi te brengen naar Ann
Ik ben benieuwd of Ann het advies van Marianne volgt.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ze is nog steeds bezig om aandacht proberen te krijgen van Geert. Hoe ze Jenny achter zijn reactie op de bloemen vroeg. Zielig!
0 x

- Kwast
- Poster rang 5

Als ze echt de aandacht van Geert wil, dan trekt ze een latex pakje aan of gaat verkleed als Stien Struis maar op deze manier trekt het op niks.
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
misschien kan ze het pakje van Mega Mindy lenen, ze zal zeker opvallenKwast schreef:Als ze echt de aandacht van Geert wil, dan trekt ze een latex pakje aan of gaat verkleed als Stien Struis maar op deze manier trekt het op niks.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Marianne heeft wel een heel kinderachtige bedoeling om Peggy al dan niet een adoptiekind te gunnen. 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Kwast
- Poster rang 5

Tja maar op volwassenheid heb ik nog maar weinig mensen kunnen betrappen in Thuis. Het spreekt voor zich dat er een addertje onder het gras schuilde. Marianne kennende gunt ze Peggy en co helemaal niets. Dit zag je toch vanaf een kilometer ver aankomen? Wel zonde dat Peggy dat nog niet heeft bedacht. Ik vind het trouwens een heel idiote en rare situatie!
0 x