Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Jenny Verbeeck (Janine Bischops)

Bericht door Lazylady »

johan1969 schreef:Jenny's rol is blijkbaar gedegradeerd tot luisterend oor voor zus, roddeltante etc ... geeuw !!!
Helaas wel en jammer dat ze niet wat meer van zich afbijt, want Jenny is nog de enige redelijke in heel dat nest vol slachtofferrollen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Jenny is inderdaad de enige nog met enig verstand.Hoe Rosa vanavond weer zat te redeneren slaat echt nergens op en nu moet Jenny voor de oplossing zorgen. Als ze zich daar inderdaad mee gaat bemoeien is ze net zo dom als de rest :mrgreen:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Dat Peggy Sandrientje heeft afgestaan en n paar jaar later zelf n kindje wil adopteren, is op zijn minst vreemd... En ze is nog niet lang samen met Peter, ze hebben geen stabiele woonsituatie ... t Zou me verwonderen moesten ze n kindje mogen adopteren, maar je weet maar nooit in Thuis.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Lazylady schreef:
johan1969 schreef:Jenny's rol is blijkbaar gedegradeerd tot luisterend oor voor zus, roddeltante etc ... geeuw !!!
Helaas wel en jammer dat ze niet wat meer van zich afbijt, want Jenny is nog de enige redelijke in heel dat nest vol slachtofferrollen.
Volledig mee akkord !!!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Inderdaad...
Eigenlijk behoorlijk schandalig vind ik, hoe Rosa haar in feite een ultimatum stelde! :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Als bemiddelaar en klankbord lijkt ze wel goed ja, maar anders... :roll:

Triest weer hoor, Rosa.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Jenny zit jammer genoeg in een situatie waar ze moeilijk nee kan zeggen, als je onder hetzelfde dak werkt en woont... :eh:

Maar ik vind het ook heel triest dat Rosa weer probeert Jenny voor haar kar te spannen en vooral de manier waarop.
Het was niet bepaald een vriendelijke vraag, het klonk echt als een bevel vond ik.

En dat terwijl Jenny al jaren probeert de vrede te bewaren tussen de twee 'dames', terwijl die zelf niets liever doen dan ruzie maken.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Tja, dat is het lot van de oudste zus te zijn.

:violence-hammer:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik begrijp niet dan Jenny zich door Rosa laat dwingen om met Marianne te gaan praten. Ze vindt die adoptie net zo idioot als de rest en toch gaat ze pleiten voor Peggy. Ik weet wel dat Rosa haar zus is en ze met haar moet verder leven, maar er zijn toch wel grenzen aan het tegemoet komen aan Rosa haar rariteiten, zus of niet.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Jenny gaat wel ver in haar zusterliefde, maar ik had het gevoel dat ze Marianne een hint gaf in de zin van als Ann positief spreekt over de adoptie, en Peggy zou mogen adopteren, dat Peggy dan minder zou bezig zijn met Sandrientje wat natuurlijk als muziek in de oren klinkt van Marianne. En dat dan zo Jenny uiteindelijk een dubbel spel speelde pro Rosa en pro Marianne - maar ik kan fout zijn met die hint, maar dacht toch dat op die manier Marianne tot haar besluit was gekomen en het zo in haar voordeel heeft gedraaid!?!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Jenny heeft het Marianne inderdaad op zo'n manier gevraagd, dat die laatste het in hun voordeel is gaan zien. En eigenlijk zit daar ook wel wat in. Zo is iedereen geholpen...
Maar ik blijf het triest vinden dat Jenny op die manier onder druk gezet wordt door haar eigen zus. Ik begrijp dat ze de vrede thuis wil bewaren, maar van de andere kant snap ik niet dat Jenny niet eens flink van zich afgebeten heeft. Er zijn inderdaad grenzen...
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

En als Jenny is van zich af bijt spreken ze een jaar niet tegen elkaar ^^. Herinneren we ons dit nog? :D http://www.youtube.com/watch?v=uID5nxz-IE8
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Ik voelde enige plaatsvervangende schaamte toen ik Jenny zag smeken tegenover Marianne...
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik ook. Ik kan dat niet uitstaan :twisted: Vreselijk genant.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Wat was Jenny's probleem nou ineens, toen Marianne aangaf dat ze positief zijn geweest zodat Peggy zich misschien wat minder met Sandrine bemoeit? :-?
Buiten dat ze Marianne dat zelf eigenlijk als hint heeft gegeven, is het toch niet zo raar dat ze niet persé gaan staan juichen om de dingen die Peggy en Peter doen? Zo toeschietelijk zijn ze thuis ook niet als het over Ann en Marianne gaat, dat weet Jenny toch ook... :eh:
0 x
Gesloten