Nee, maar dan moet hij zijn eigen geaardheid niet gaan verheerlijken en een ander bijna afbreken. Of is dat ook weer goed te praten met 'de leeftijd'...exsencon schreef:We gaan toch niet klagen dat Lowie gewoon hetero is hé.
Lowie Bomans (Mathias Vergels)
- Lacrimosa
- Poster rang 2
Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
- Tomboy
- Poster rang 1
He of Ho, een beetje intolerant is Lowie wel, hoewel dit bij pubers naar homoseksualiteit toe niet geheel ongebruikelijk is? Ik maak me er in ieder geval niet al te veel illusies over....
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Zijn we wel zeker dat hij de zoon van Luc is, hij vertoont meer Frank manieren, vind ik... (nu dat zou pas een plotwending zijn)
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- Ganja
- Poster rang 3
't zal daar zijn net als bij ons - overal heb je voor en tegenstanders - gelijk over welk onderwerp.satine schreef:' (hoewel ik Mexico, noch de cultuur daar ken, maar hij zei daar zelf toch iets over dacht ik).
.
En verder homo's en lesbi's mogen trouwen in Mexico en ook kinderen adopteren en dit in sommige plaatsen al sinds 2007
meer info => http://nl.wikipedia.org/wiki/Homohuwelijk_in_Mexico
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Breng de scenarioschrijvers a.u.b. niet op een dergelijk idee, ze hebben zelf absurde ideeën genoeg!Peter Jansens schreef:Zijn we wel zeker dat hij de zoon van Luc is, hij vertoont meer Frank manieren, vind ik... (nu dat zou pas een plotwending zijn)
0 x
-
- Poster rang 3
Toch normaal dat Lowie trekken vertoon van Frank, het is familie voor iets. (Heb zelf nichten langs moeders kant die harder op mijn moeder lijken dan ik, zo erg zelfs dat ze denken dat die haar dochter zijn en ik de nicht)
Zijn overreactie op Jana is uitgelokt door Jana's overreactie, amaai wat een jaloerse trees. Wat moest Lowie doen, dat meisje op de grond laten vallen. Maar ik snap het ergens wel. Hij is gewoon zot van Jana, tot over zijn oren verliefd. En dan ligt madam even gemengde signalen te sturen, kan begrijpen dat hij in de war is dan. (zeg niet dat zijn reactie de juiste is, voor de duidelijkheid)
Zijn overreactie op Jana is uitgelokt door Jana's overreactie, amaai wat een jaloerse trees. Wat moest Lowie doen, dat meisje op de grond laten vallen. Maar ik snap het ergens wel. Hij is gewoon zot van Jana, tot over zijn oren verliefd. En dan ligt madam even gemengde signalen te sturen, kan begrijpen dat hij in de war is dan. (zeg niet dat zijn reactie de juiste is, voor de duidelijkheid)
0 x

-
- x 435
Lowie is voor mij gewoon een doorwekelijkse huis-tuin en keuken hetero, wat is daar in godsnaam nu verkeerd aan? Of mag dat ook niet meer? Hij ziet dat meiske graag, daar is niks mis mee. Hij heeft het misschien moeilijk met homo's, maar hij is 16 hé. Ikzelf respecteer ze, ik heb zelf enkele homo vrienden en fantastische vrienden maar begrijpen kan ik ze niet. 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
daar is niets verkeerds mee - maar als je zegt 'een gewone hetero' zou dat kunnen impliceren dat mensen die niet hetero zijn, ook niet 'gewoon' zijn. 

0 x
-
- x 435
Biologisch gesproken zitten ze in de -2s of +2s van de kurve van Gauss (googelen) en daar is in se niks mis mee. Het is alleen maar dat onze natuur die blijkbaar de zoogdieren die wij zijn in haar armen heeft gesloten daar wel een probleem mee heeft en tegen dat is geen enkele overheid opgewassen. Tenzij onze ongelooflijke arrogantie denkt dat ze dat wel kan. En direct akkoord dat dit veruit OT is. Maar af en toe laat de natuur ons dat weten zoals verleden jaar in Japan, 100km hoogtechnologische beschaving weggevaagd in een paar minuten. Echt OT Satine, ik weet het!satine schreef:daar is niets verkeerds mee - maar als je zegt 'een gewone hetero' zou dat kunnen impliceren dat mensen die niet hetero zijn, ook niet 'gewoon' zijn.

0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
Denk je dan dat hetero's beter te begrijpen zijn? (voor andere hetero's dan wel voor homo's)exsencon schreef:Lowie is voor mij gewoon een doorwekelijkse huis-tuin en keuken hetero, wat is daar in godsnaam nu verkeerd aan? Of mag dat ook niet meer? Hij ziet dat meiske graag, daar is niks mis mee. Hij heeft het misschien moeilijk met homo's, maar hij is 16 hé. Ikzelf respecteer ze, ik heb zelf enkele homo vrienden en fantastische vrienden maar begrijpen kan ik ze niet.
Als moeder natuur een probleem heeft met homoseksualiteit dan zou de evolutie deze 'ongewenste' geaardheid er wel uitgeselecteerd hebben...
'
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik weet niet wat ik van Lowie moet denken. Eerst leek hij een ingebeelde kwast (sorry Kwast), later leek hij wel mee te vallen, maar de laatste aflevering deed en zei hij weer dingen waarvan ik dacht: OEI. Niet alleen tegenover Franky, maar ook tegenover Jana. Soms heeft hij ook een uitdrukking op zijn gezicht alsof hij ieder ogenblik in woede kan uitbarsten. Een beetje een ongeleid projectiel?
En ja ik weet dat hij 16 is en dat zijn moeder pas is overleden.
En ja ik weet dat hij 16 is en dat zijn moeder pas is overleden.
0 x
-
- x 435
Wees gerust, dat doet de natuur ook maar op haar ritme en dat is nu eenmaal niet het onze. Met een beetje geluk hebben wij een eeuw voor ons (Ok met veel geluk!) maar de evolutie heeft miljoenen jaren. Het is gewoon een andere dimensie. De natuur selecteerd altijd wat voor haar het beste is. Noch goed,noch kwaad, juist de beste overlevingskans.En dat doet ze maar op haar ritme.Tomboy schreef:Denk je dan dat hetero's beter te begrijpen zijn? (voor andere hetero's dan wel voor homo's)exsencon schreef:Lowie is voor mij gewoon een doorwekelijkse huis-tuin en keuken hetero, wat is daar in godsnaam nu verkeerd aan? Of mag dat ook niet meer? Hij ziet dat meiske graag, daar is niks mis mee. Hij heeft het misschien moeilijk met homo's, maar hij is 16 hé. Ikzelf respecteer ze, ik heb zelf enkele homo vrienden en fantastische vrienden maar begrijpen kan ik ze niet.
Als moeder natuur een probleem heeft met homoseksualiteit dan zou de evolutie deze 'ongewenste' geaardheid er wel uitgeselecteerd hebben...
'
0 x
-
- Nog geen rang
Deze theorie klopt totaal niet, want homoseksualiteit komt bij zéér veel zoogdieren en vogels voor!!
http://www.artis.nl/ontdek-artis/verhal ... ierenrijk/
http://www.artis.nl/ontdek-artis/verhal ... ierenrijk/
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
Inderdaad plus dat er al zo'n vier miljard jaar leven op aarde voorkomt....niets zo natuurlijk als homoseksualiteit en misschien wel niets zo onnatuurlijk als de intolerantie daartegen....
Maar goed, back to Lowieke, onze gezonde, Vlaamse heteroboy
Maar goed, back to Lowieke, onze gezonde, Vlaamse heteroboy

0 x
-
- Nog geen rang