Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
exsencon schreef:Peter is nu ook 40 of wat, een beetje bedachtzamer misschien, alhoewel als zijn turbo nogmaals aanslaat...zal de SEAT wel een Ferrari worden.
Eerder een Lada....weinig tot de verbeelding sprekend, oncomfortabel en slecht voor je humeur want laat het snel afweten...
Ook ik ga voor de Lada, moet ik zeggen... Dat is zo'n beetje de perfecte omschrijving van het personage "Peter"
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ik denk eigenlijk eerder dat het andersom is. Tom jaloers op Peter. Als je hem altijd maar 'raad' ziet geven en erop wijzen dat hij haar toch wel vele beter kent. Voor een goede relatie telt ook persoonlijkheid en niet enkel de verpakking, niet vergeten.
Peter weet anders ook wel raad 'met goede raad'.... en als Tom jaloers zou zijn vind ik dat best begrijpelijk, zo lang is zijn relatie met Peggy nog niet geleden en zo vaak als Peggy hij haar schatteke aan komt wippen op kantoor is er voor Tom geen ontkomen aan...
En Peter heeft ook, begrijpelijk, reden om jaloers te zijn. Tom en Peggy kennen elkaar beter, of hij dat nu leuk vindt of niet.
Ik denk niet dat hij jaloers is. Ik zou zoiets ook zeggen als ik het vermoeden zou hebben dat een vriend(in) van mij met iemands voeten zou spelen. Daar hoef je toch niet jaloers voor te zijn? Ik zou het dan alleen niet zeggen achter zijn rug, wel waar hij bij staat...
Maar ja, dat is net het punt. Tom is niet zo'n player als dat Peter denkt, zelfs zijn liefje Peggy heeft hem daar al fijntjes op gewezen.Ik denk niet dat 'rechtschapenheid' de reden is voor Peter's zure gedrag naar Tom...