nu nog hopen dat zijn stoppen niet nog eens doorslaan, we weten intussen wat dat oplevert

om meer dingen samen te doen zeker als koppel?martha schreef:Waarom moest Ann persé mee naar die info avond voor die cursus ? Mayra is toch geen lager schoolkind meer die mama's handje moet vasthouden. Ik denk toch dat zij oud en wijs genoeg is om alleen te kunnen gaan.
dan zijn er toch plezantere aktiviteiten te bedenken?lord F. schreef:om meer dingen samen te doen zeker als koppel?martha schreef:Waarom moest Ann persé mee naar die info avond voor die cursus ? Mayra is toch geen lager schoolkind meer die mama's handje moet vasthouden. Ik denk toch dat zij oud en wijs genoeg is om alleen te kunnen gaan.
ik ken er nog zulke die altijd rood gekleed zijn.nounake schreef:Ik vraag me af of Mayra soms één of andere belofte heeft afgelegd om steeds in zwart en rood gekleed te gaan . Of heeft ze acties in die kleur van stoffen ?![]()
![]()
Het staat haar heel goed maar wat afwisseling zou toch mogen .
Ik denk wel dat ze haar "protest" voortzet, ondanks Marianne's bezwaren. Maar goed ook, want het is zoals ze gisteren zei: Ann is oud en wijs genoeg om zelf te beslissen. Echt hoog tijd dat Marianne dat ook inziet...Wallanderjunior schreef:die kledij vind ik niet zo belangrijk
ik vind wel dat ze Ann moet overtuigen om haar verantwoordelijkheid te nemen ook al rijdt ze dan weer tegen de kar van Marianne