Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
exsencon schreef:Ja uiteraard, ik vind Geert Hunaerts best een goede acteur (Thuis, flikken, Zone Stad etc) maar het personage Peter brrr!
Allez, ik vind Geert Hunaerts momenteel de beste acteur die in Thuis rondloopt. Je kan z'n personage niet leuk vinden omdat hij beredeneerd en saai overkomt, maar als je weet welke rollen Geert Hunaerts vooral bekend van is toont hij in Thuis net dat hij een veelzijdig acteur is (niks is immers saaier voor een acteur dan telkens hetzelfde soort personage te spelen).
Z'n rol in Thuis is ook heel doorleeft omdat hij ook al één en ander meegemaakt heeft. Het is geen vrolijk personage, maar Geert speelt z'n rol wel subliem. Ik hoop toch dat hij nog een tijdje meegaat in Thuis.
Dat Geert Hunaerts zijn personage goed speelt is zeker. Ik wil alleen dat het personage Peter eens eindelijk in de spiegel kijkt en eens ziet wat hij zoal allemaal gedaan heeft sinds hij in Thuis verscheen. Not pretty! Halve waarheden, verzwegen waarheden, leugens,notaris af, advocaat zozo, slippertes, kortom a complete disaster!Ik kan niet geloven dat het met die jongen ooit nog goed komt. Dus,exit Peter.
Juist Lord F. Ik vind dat hier dikwijls weinig respectvol wordt omgegaan met acteurs. Sorry hoor. Als het personage iemand niet aanstaat wordt de acteur in kwestie hier uitgescholden. Hoe de moderatie hier eraan toegaat snap ik niet hoor. Er wordt zelfs bij Franky commentaar geven op diens uiterlijk. Ik weet dat dit weer verwijderd gaat worden maar het moet er eens uit, sorry. Het is niet dat een personage jullie niet aanstaat dat die acteur op niks trekt. En sommigen trekken dat hier door. Sorry folks, die acteurs schrijven hun eigen script niet hoor !
Er zijn er wel meer die wat op hun kerfstok hebben dus niks exit Peter. En dat zijn gewoonlijk de leukste rollen.
Ilsemieke schreef:Juist Lord F. Ik vind dat hier dikwijls weinig respectvol wordt omgegaan met acteurs. Sorry hoor. Als het personage iemand niet aanstaat wordt de acteur in kwestie hier uitgescholden. Hoe de moderatie hier eraan toegaat snap ik niet hoor. Er wordt zelfs bij Franky commentaar geven op diens uiterlijk. Ik weet dat dit weer verwijderd gaat worden maar het moet er eens uit, sorry. Het is niet dat een personage jullie niet aanstaat dat die acteur op niks trekt. En sommigen trekken dat hier door. Sorry folks, die acteurs schrijven hun eigen script niet hoor !
Er zijn er wel meer die wat op hun kerfstok hebben dus niks exit Peter. En dat zijn gewoonlijk de leukste rollen.
Inderdaad. Ik ben geen fan meer van Peter maar weg moet hij niet, en Geert Hunaerts is een acteur die zijn sporen ondertussen wel verdiend heeft.
Sorry hoor, maar ik heb niet de indruk dat ik de acteur heb uitgescholden, ik kom juist te zeggen dat ik hem goed vind. Maar het is waar dat ik het personage Peter niet moet hebben. Dat mag toch wel,nee?
exsencon schreef:Sorry hoor, maar ik heb niet de indruk dat ik de acteur heb uitgescholden, ik kom juist te zeggen dat ik hem goed vind. Maar het is waar dat ik het personage Peter niet moet hebben. Dat mag toch wel,nee?
Dat mag idd.
Ik heb de indruk dat het bericht van Ilsemieke in 't verkeerde topic gepost is? Volgens mij is 't eerder algemeen bedoeld, niet specifiek over het commentaar op Peter Vlerick..
Ik heb ook niks gezegd over uitschelden hé. Ik had het erover dat sommigen schreven dat de acteur in andere serie beter acteerde, terwijl dan net rollen genoemd werden waar hij getypecast wordt. Ik vind het net een verademing dat hij eens een meer ingetogen/beredeneerd personage mag neerzetten, wat we niet van hem gewoon zijn. Wellicht zoals ik er wat moest aan wennen dat Peter Rouffaer in Thuis eens geen gangster moest spelen maar een doodbrave (principiële) dokter.
Alle respect voor Daan Hugaert, maar zijn rol van Eddy is veel makkelijker om te spelen omdat je hem ook sneller sympathiek vindt.
Eddy sympathiek? Ik vraag me gewoon af wanneer hij de volgende catastrofe aan het rollen brengt. Maar je hebt wel gelijk dat hij "gemakkelijker" overkomt als Peter. Van Eddy verwacht je gewoon niet dat hij iets serieus gaat doen, terwijl van Peter...
Ik denk dat de rol van Eddy inderdaad makkelijker lijkt, maar je moet zo'n rol toch wel met flair kunnen spelen om geloofwaardig te zijn. Ik denk niet dat die rol makkelijker is dan die van het personage Peter. Peter is een vlakker en matter (oftewel kleurlozer) personage, ik denk dat Geert deze rol met twee vingers in zijn neus speelt...
Tomboy schreef:Ik denk dat de rol van Eddy inderdaad makkelijker lijkt, maar je moet zo'n rol toch wel met flair kunnen spelen om geloofwaardig te zijn. Ik denk niet dat die rol makkelijker is dan die van het personage Peter. Peter is een vlakker en matter (oftewel kleurlozer) personage, ik denk dat Geert deze rol met twee vingers in zijn neus speelt...
Tomboy, je bewijst alleen maar m'n stelling dat je makkelijker scoort met Eddy's rol dan met die van Peter.
Let wel, ik ben fan van allebei de personages, maar je mag Geert's rol toch niet onderschatten.
Ilsemieke schreef:Hoe de moderatie hier eraan toegaat snap ik niet hoor. Er wordt zelfs bij Franky commentaar geven op diens uiterlijk. Ik weet dat dit weer verwijderd gaat worden maar het moet er eens uit, sorry.
Uw verwijderde berichten stonden vol spoilers.
De pb's die u daaromtrent gestuurd zijn, werden nooit gelezen.
Daarom dat nu het bericht behouden blijft maar de inhoud verwijderd, zodat het voor iedereen duidelijk is.
Tomboy schreef:Ik denk dat de rol van Eddy inderdaad makkelijker lijkt, maar je moet zo'n rol toch wel met flair kunnen spelen om geloofwaardig te zijn. Ik denk niet dat die rol makkelijker is dan die van het personage Peter. Peter is een vlakker en matter (oftewel kleurlozer) personage, ik denk dat Geert deze rol met twee vingers in zijn neus speelt...
Tomboy, je bewijst alleen maar m'n stelling dat je makkelijker scoort met Eddy's rol dan met die van Peter.
Let wel, ik ben fan van allebei de personages, maar je mag Geert's rol toch niet onderschatten.
Dat klopt, met deze stelling ben ik het ook niet geheel oneens. Acteertechnisch ben ik het alleen niet eens met je stelling dat de rol van Eddy makkelijker zou zijn om te spelen dan die van Peter
Dat klopt, met deze stelling ben ik het ook niet geheel oneens. Acteertechnisch ben ik het alleen niet eens met je stelling dat de rol van Eddy makkelijker zou zijn om te spelen dan die van Peter
Ja, ik wil er nu geen bizar duel Peter-Eddy van maken (ik zie ze al tegenover elkaar staan).
Laten we stellen dat het even moeilijk of makkelijk is om beide rollen te spelen, maar dat je sneller zal scoren met de rol van Eddy.