Absurdistan idd, maar zoals God moet Thuis ook zijn getal hebben.Wallanderjunior schreef:ik kijk graag en bijgevolg regelmatig naar de bekende "dierentuinprogramma's" op één maar ik heb nog nooit een "geflipte meerkoet" de revue zien passerenTini schreef:Topuitspraak weer: 'Die geflipte meerkoet'
een warme oproep aan chris dusauchoit: toon ons eens een exemplaar (liefst in de rubriek "jong leven")![]()
Eddy is toch een krak in zijn "eigen biotoop", nietwaar (absurdistan, denk ik)
Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
exsencon
- x 435
Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Eddy is een gevaarlijk spelletje aan het spelen, achter de rug om van het ijzeren hekken en ergens zegt er een klein stemmetje dat het wel eens zou kunnen dat Eddy met lege handen zal achterblijven. En dien cafébaas : is die wel te vertrouwen ? 
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

Tja is weer typisch iets voor den Eddy
Hij denkt nong maar een een een slag te sllan en zomaar 30.000 euro te verdoezelen voor de andere
Hij denkt nong maar een een een slag te sllan en zomaar 30.000 euro te verdoezelen voor de andere
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Effe een contract voor 300.000 euro schrijven op n bierviltje ! Wie is er dan de grootste zot ? Eddy of de cafebaas.
Bovendien ziet het er niet echt n goeddraaiende zaak uit, waar haalt die kerel dat geld ?
Bovendien ziet het er niet echt n goeddraaiende zaak uit, waar haalt die kerel dat geld ?
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

Den ene is nog zotter dan de andere
Maar de allergrootste is toch dombo Eddy hij denkt dat alles al in de sjachoche is haha
Maar de allergrootste is toch dombo Eddy hij denkt dat alles al in de sjachoche is haha
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

ja, een brouwerij verkopen via een bierviltje.
Maar dat die cafébaas daar zo vlot in meegaat roept toch ook vragen op. Er gaat toch iets mis zijn met die €30.000,- in het zwart waar Eddy niks tegen in kan brengen achterna omdat het zwart geld is.
Maar dat die cafébaas daar zo vlot in meegaat roept toch ook vragen op. Er gaat toch iets mis zijn met die €30.000,- in het zwart waar Eddy niks tegen in kan brengen achterna omdat het zwart geld is.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Of misschien houdt Eddy het geld gewoon, ondanks dat de koop met "zijn" cafébaas niet doorgaat? Want Geert heeft blijkbaar ook een koper gevonden, dus ik ben benieuwd welke van de 2 "wint"...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
fresia
- Poster rang 1

-
Wallanderjunior
- x 435
daaraan kunnen we alvast niet twijfelenfresia schreef:De slimste en dat is al zeker den Eddy niet
Denkt Eddy werkelijk dat hij die brouwerij zomaar kan verkopen, de anderen hebben recht op inspraak en dat weten ze (tenslotte hebben ze allemaal geld geïnvesteerd in dat projekt!)
ik ben benieuwd of die al even slimme spitsbroeder van Eddy kennis zal maken met de andere "brouwers", dat wordt "vuurwerk" in de brouwerij
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

of diegene met de officiële papieren.fresia schreef:De slimste en dat is al zeker den Eddy niet
ik weet niet of een bierviltje echt indruk maakt tov een officieel contract.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
dafkapin
- Nog geen rang
ik geloof dat zo'n getekende overeenkomst toch bindend is, ook op een bierviltje
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Hangt er ook wel vanaf wie ondertekent.
Ik denk dat dit alleen rechtsgeldig is als de brouwerij van 1 persoon is, of bij volmacht, of handtekening van de zaakvoerder.
Maar niet als er meer dan 1 eigenaar is en er heeft maar 1 persoon getekend.
But never underestimate a bierviltje!
Ik denk dat dit alleen rechtsgeldig is als de brouwerij van 1 persoon is, of bij volmacht, of handtekening van de zaakvoerder.
Maar niet als er meer dan 1 eigenaar is en er heeft maar 1 persoon getekend.
But never underestimate a bierviltje!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Dat bierviltje is wel een officiële overeenkomst hoor.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Als Eddy als verkoper kan optreden wel, als hij geen zaakvoerder is of geen volmacht heeft van de anderen, dan niet.
Maar of een wettelijke overeenkomst op een mooi papier wordt geschreven of op een bierviltje, dat maakt inderdaad geen verschil.
Maar of een wettelijke overeenkomst op een mooi papier wordt geschreven of op een bierviltje, dat maakt inderdaad geen verschil.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

dat lijkt mij inderdaad wel niet logisch dat hij als wettelijke verkoper kan optreden zonder de handtekening van de anderen, maar daar kan achteraf nog voor gezorgd worden. Nu heeft hij tenminste al die 30.000 in het zwart zonder medeweten van de anderen.satine schreef:Als Eddy als verkoper kan optreden wel, als hij geen zaakvoerder is of geen volmacht heeft van de anderen, dan niet.
Anderzijds is het dan even vreemd dat Geert als enkeling zou kunnen optreden om de brouwerij te verkopen aan die firma daar (naam vergeten).
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!