Verder is benieuwd waar het nu naartoe gaat met Bram zijn personage en wat hij gaat doen en naar waar hij gaat.
martha schreef:Misschien staat hij op 1 dag gewoon onder de douche op het moment dat Franky en Tibo hun ogen opentrekken
Oh ja !!! Ik ook een ik hoop dat hij vlug terugkomt en dan mee in 't café stapt ..doriano6 schreef:wnnr komt de bram terug, ik mis hem
Hij speelt nog tot begin januari in de musical Ben X. Reken daar 3 maanden bij en dan denk ik dat je hem ten vroegste begin april terug mag verwachten in Thuis.dirk schreef:Wanneer komt deze held terug? Zou hij ook in dat nieuw café gaan werken? Ik heb zo'n vermoeden..
hoe komt het dan dat hij er al zo vroeg uit is? Hoe veel maanden loopt die musical misschien?lord F. schreef:Hij speelt nog tot begin januari in de musical Ben X. Reken daar 3 maanden bij en dan denk ik dat je hem ten vroegste begin april terug mag verwachten in Thuis.dirk schreef:Wanneer komt deze held terug? Zou hij ook in dat nieuw café gaan werken? Ik heb zo'n vermoeden..