Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Eddy begint het benauwd te krijgen van Nancy haar wilde plannen 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

doken18 schreef:Eddy: Nancy zijt ge van de ratten geneukt? Ik wil nog geld hebben voor als ik van jou wil scheiden.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Wallanderjunior
- x 435
Eddy heeft haar toch het hoofd op hol gejaagd met al zijn "sprookjesbeloftes"jessie V. schreef:Eddy begint het benauwd te krijgen van Nancy haar wilde plannen
nu moet hij niet jammeren
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Dat is wel waar, maar een kasteel en Assepoester is nou ook wel een beetje te ver doorgeschoten. Te meer omdat ze al een deel betaald heeft. 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Eddy is eigenlijk de enige die werkt voor de brouwerij, heb ik zo de indruk. Wat voor fysieke inbreng hebben Waldek en Frank ? Behalve dat zij hun (spaar)centen hebben geïnvesteerd. Maar nu David buitengezwierd is, wie brouwt er eigenlijk ?
0 x
- doken18
- Poster rang 2

0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
-
lord F.
- Poster rang 5

Maar best dat Frank en Geert nog eens proefden. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad! Dat was wel weer een geniaal plan van Nancy en Eddy; dat zure spul gewoon opsturen naar Duitsland..
Benieuwd hoe ze het nu op gaan lossen, want ze raken echt wel steeds verder van de regen in de drup.
Toch had ik wel medelijden met Eddy, want ze kunnen zeggen wat ze willen, maar hij had wel gelijk toen hij zei dat hij er vanaf de eerste dag keihard mee bezig is geweest. Heel dat fiasco is niet zijn schuld.
Benieuwd hoe ze het nu op gaan lossen, want ze raken echt wel steeds verder van de regen in de drup.
Toch had ik wel medelijden met Eddy, want ze kunnen zeggen wat ze willen, maar hij had wel gelijk toen hij zei dat hij er vanaf de eerste dag keihard mee bezig is geweest. Heel dat fiasco is niet zijn schuld.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

De benamingen van Eddy voor Geert: ijzeren hekken, koning Nero, medicijnman, ...
Hij is goed bezig

Hij is goed bezig
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat Eddy ferm gechareld is geweest door David die hem aangeraden heeft om andere mout te gebruiken, dat het geen verschil zou maken. Niet dat David Eddy persoonlijk wel treffen maar wel Smeekens.
En als het slurfke nu zo zuur is, waarom heeft Nancy dan haar truc met de suiker niet herhaald ?
En als het slurfke nu zo zuur is, waarom heeft Nancy dan haar truc met de suiker niet herhaald ?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Zou David echt expres zo'n rotstreek uithalen?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5

Neen blijkbaar niet want het lag aan de gist en niet aan de mout.
Ik begrijp ook nog altijd niet hoe het komt dat het Slurfke zo'n succes heeft als er nu zo veel minder suiker in zit dan bij het eerste brouwsel dat Nancy per ongelijk tot een superbier maakte.
Ik begrijp ook nog altijd niet hoe het komt dat het Slurfke zo'n succes heeft als er nu zo veel minder suiker in zit dan bij het eerste brouwsel dat Nancy per ongelijk tot een superbier maakte.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Die suiker zit er toch helemaal niet in? Toen Nancy er suiker bij had toegevoegd waren alle flesjes ontploft. Nu zit die suiker er helemaal niet in.
0 x

- Crackers
- Poster rang 5

ha ik heb dat toen niet zo goed gevolgd. Bedankt voor de verduidelijkingPoolaapje schreef:Die suiker zit er toch helemaal niet in? Toen Nancy er suiker bij had toegevoegd waren alle flesjes ontploft. Nu zit die suiker er helemaal niet in.
0 x
-
fresia
- Poster rang 1