Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door lord F. »

Sandertje schreef:
Peter Jansens schreef:Tja, Winterlicht is echt polyvalent, en een bejaardentehuis, en een revalidatiecentrum, en de plaats waar Femke haar gemeenschapswerk moet doen... :lol:
Voor alle duidelijkheid, Winterlicht is niet het revalidatiecentrum. Femke werkt als kuisvrouw bij winterlicht en doet haar werkstraf in het revalidatiecentrum. Het zijn 2 verschillende locaties :)
een klein revalidatiecentrum dan wel als ze Simonne en Frank telkens tegenkomt. :)
of diegene die haar die werkstraf opgelegd hebben moeten toch wel sadistische trekjes hebben door haar telkens op de afdeling van Simonne te laten werken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

OK, sorry voor het misverstand.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Peter Jansens schreef:OK, sorry voor het misverstand.
Waarom sorry? Missen is menselijk. :thumbup:
0 x
Flannery
Nog geen rang

Bericht door Flannery »

Femke gaat tijdens haar pauze appeltjes en druiven ronddragen om zich daar dan ook nog eens voor te laten uitmaken? Mmmmfff :crazy: Trouwens toch niet het werk van een schoonmaakster hé...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Flannery schreef:Femke gaat tijdens haar pauze appeltjes en druiven ronddragen om zich daar dan ook nog eens voor te laten uitmaken? Mmmmfff :crazy: Trouwens toch niet het werk van een schoonmaakster hé...
Diegene die haar werkschema opstellen moeten toch ook wel sadisten zijn om haar iedere keer te laten confronteren met de familie Bomans. :)
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

lord F. schreef:
Flannery schreef:Femke gaat tijdens haar pauze appeltjes en druiven ronddragen om zich daar dan ook nog eens voor te laten uitmaken? Mmmmfff :crazy: Trouwens toch niet het werk van een schoonmaakster hé...
Diegene die haar werkschema opstellen moeten toch ook wel sadisten zijn om haar iedere keer te laten confronteren met de familie Bomans. :)
ik vind het toch ook wel straf :mrgreen: uit mijn kindertijd herinner ik me dat de boze heks appels ronddroeg, blijkbaar zijn er nu ook "heksen" die appels laten brengen :mrgreen:
ernstig nu, die confrontaties met de familie Bomans zijn toch echt te vermijden!
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Moest ik in Femke haar plaats zijn, ik zou niet zo onderdanig blijven knikken.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Ik denk dat Femke altijd ja knikt omdat ze de fam. Bomans terug tot 'vriend' wil maken (=vergiffenis). Als ze nu nee zegt, jaagt ze de fam. Bomans terug in haar harnas waardoor ze nog verder van huis is.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik denk dat ze van ja knikt uit schrik om anders haar job te verliezen...?
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lazylady schreef:Ik denk dat ze van ja knikt uit schrik om anders haar job te verliezen...?
anderzijds is haar werk in winterlicht toch haar werkstraf die ze gratis moet uitvoeren?
haar job verliezen kan ze dus toch niet?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mona'ke schreef:Ik denk dat Femke altijd ja knikt omdat ze de fam. Bomans terug tot 'vriend' wil maken (=vergiffenis). Als ze nu nee zegt, jaagt ze de fam. Bomans terug in haar harnas waardoor ze nog verder van huis is.
Dat denk ik ook, het is haar manier om boete te doen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

lord F. schreef:anderzijds is haar werk in winterlicht toch haar werkstraf die ze gratis moet uitvoeren?
haar job verliezen kan ze dus toch niet?
Nee, dat is in dat revalidatiecentrum.
0 x
Flannery
Nog geen rang

Bericht door Flannery »

Ik denk dat Femke inderdaad beetje bij beetje wat sympathie hoopt terug te winnen bij de "Bomansen". Maar of ze dat gaat volhouden als zij haar blijven vernederen met allerlei commentaar ? :think:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Flannery schreef:Ik denk dat Femke inderdaad beetje bij beetje wat sympathie hoopt terug te winnen bij de "Bomansen". Maar of ze dat gaat volhouden als zij haar blijven vernederen met allerlei commentaar ? :think:
Dat zou ze beter laten, vind ik. Ik denk ook niet dat het momenteel veel zin heeft en het enige wat er gebeurt is dat madameke oma haar vernedert.
0 x
Pippa
Nog geen rang

Bericht door Pippa »

Ik kan eindelijk terug sympathie opbrengen voor 'ons Fem'.
Het heeft lang geduurd en was het personage Femke met haar halfbroer echt zo beu.
Maar eindelijk vindt ze haar geluk terug (en mijn sympathie) 8)

Vraagske: Ik heb precies ergens iets gemist? Maar heeft Marianne dat kleed betaald?
0 x
Plaats reactie