Yvette Backx (Chris Boni)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- doken18
- Poster rang 2
Re: Yvette Backx (Chris Boni)
Ik vind het personage Yvette veel leuker nu ze in Winterlicht verblijft.
De combinatie Yvette - Madeleine is echt leuk om naar te kijken.

0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
- Crackers
- Poster rang 5
Ja, wel grappig om die twee bezig te zien.doken18 schreef:Ik vind het personage Yvette veel leuker nu ze in Winterlicht verblijft.

Niet in praktijk wel te verstaan, lig maar eens met een lastpost samen in een ziekenhuis kamer

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Voila, mijn twee minuutjes medelijden met Yvette is passé. Zoals ze gisteren deed tegen Femke :
De oude Yvette de tang van een wijf is back.

0 x
- Flannery
- Nog geen rang
Juist!!!martha schreef:Voila, mijn twee minuutjes medelijden met Yvette is passé. Zoals ze gisteren deed tegen Femke :De oude Yvette de tang van een wijf is back.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Niet dat ik Yvette haar gedrag goed praat, maar haar dochter zit wel in een rolstoel dankzij Femke. Dat vind ik toch wel een licht verschil maken... Hopelijk gaat Yvette mettertijd weer wat vriendelijker doen. 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ja, maar appels en druiven laten komen en terug naar de keuken sturen, gaan daar niks aan veranderen.Christel schreef:maar haar dochter zit wel in een rolstoel dankzij Femke
0 x
-
- x 435
zo denk ik er ook oversatine schreef:Ja, maar appels en druiven laten komen en terug naar de keuken sturen, gaan daar niks aan veranderen.Christel schreef:maar haar dochter zit wel in een rolstoel dankzij Femke

0 x
-
- Nog geen rang
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Gruwelijk kinderachtig inderdaad... Maar een tang van een wijf vind ik weer het andere uiterste. Ik denk dat Yvette vanzelf wel wat bij zal gaan draaien na een tijdje...Wallanderjunior schreef:zo denk ik er ook oversatine schreef:Ja, maar appels en druiven laten komen en terug naar de keuken sturen, gaan daar niks aan veranderen.Christel schreef:maar haar dochter zit wel in een rolstoel dankzij FemkeYvette gedraagt zich zelfs ronduit kinderachtig

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Yvette haar gedrag is gewoonweg belachelijk. Ik voorspel dat ze binnenkort gaat vallen of zoiets en dan door Femke zal moeten geholpen worden. Daarna zal heel de familie Bomans/Backx inzien dat ze het allemaal zo slecht niet meent.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
-
- Nog geen rang
ik denk dat Yvette's gedrag ook een beetje een reactie is op het feit dat ze naar het rusthuis is gegaan, voor een deel tegen haar goesting, als een soort van rebellie
en dan nog de aanwezigheid van femke erbij, doet er ook geen goed aan
hmmm, moest Yvette vallen en Femke haar vinden, zou Yvette haar niet dankbaar zijn, ze zou het nog zo draaien dat het Femke's schuld zou zijn dat ze gevallen is
hmmm, moest Yvette vallen en Femke haar vinden, zou Yvette haar niet dankbaar zijn, ze zou het nog zo draaien dat het Femke's schuld zou zijn dat ze gevallen is

0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2
Dat kan inderdaad goed zijn, Yvette kennende...dafkapin schreef:ik denk dat Yvette's gedrag ook een beetje een reactie is op het feit dat ze naar het rusthuis is gegaan, voor een deel tegen haar goesting, als een soort van rebellie
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Hmm en haar blik gisteren toen André haar vertelde dat Madeleine altzheimer heeft
Daar zal ze ook wel misbruik van maken of alleszins het gebruiken in haar voordeel
En haar handen blijven wel heel lang in het verband zitten. Zelfs Simonne was vlugger uit de coma en zal rapper kunnen lopen dan dat Yvette haar handen zullen genezen zijn 

0 x