Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Tijdens "Ook getest op mensen" kwam Rosa tegen Waldek vertellen dat de hometrainer er was, maar je zag duidelijk in de weerspiegeling van de deur dat Rosa stond te wachten tot ze op moest!
johan1969 schreef:De kamergenote van Yvette zat naar Buren te zien (17.35-1800) maar buiten was het al donker ! Ik denk dat het nu toch later donker wordt (19 u ?).
Jens: heeft die gast ergens een inkomen? of leeft die van de hemelse dauw?
Na zijn ontslag bij Leo is hij zomaar op wereldreis vertrokken (voor meerdere maanden). Wie heeft dat betaald? Zijn ouders? Ik denk niet dat het loon dat hij bij Leo verdiende daarvoor toereikend was. Hij woont ook in bij Tim. Voor niets??? Nu hangt hij rond in de Noorderzon waar hij af en toe een handje toesteekt. Maar een echte job is het schijnbaar toch niet. Of heeft hij toch nog ergens één of andere werklozensteun en klust hij in de Noorderzon wat bij "in het zwart"???? BIZAR!!!!!
Of krijgt hij nog altijd van zijn ouders een toelage? Veel heeft die nog niet gepresteerd in het leven. En veel toekomst zit er ook niet in. Wordt het geen tijd dat hij ophoepelt?????
johan1969 schreef:Misschien werkte hij wel als pooier of drugsdealer in Portugal.
Ik vind het eerder ongeloofwaardig dat hij 'even' inspringt in t reisbureau, alsof hij dat ook allemaal 'zomaar' kan.
Zo simpel is dat toch niet denk ik.
Dat vind ik ook. Die mensen in thuis veranderen om de haverklap van job en dat is zomaar allemaal normaal.
Jens neemt het reisbureau even over, zonder dat Peggy hem uitgelegd heeft hoe het in zijn werk gaat. Nou, veel genieën daar in Thuis
Voor Yvette zoekt men een plaats in een rusthuis en, hupsakee, in Winterlicht is er plots een plaats vrij (is er daar geen wachtlijst?????). Bovendien komt ze ook nog eens, als wonderlijk toeval, bij Madeleine (de ex-buurvrouw van Nancy), terecht.
Ik dacht nochtans dat iedere bewoner in een rusthuis zijn/haar eigen kamer had en dat daar niet moet gedeeld worden met de eerste de beste onbekende.
johan1969 schreef:Misschien werkte hij wel als pooier of drugsdealer in Portugal.
Ik vind het eerder ongeloofwaardig dat hij 'even' inspringt in t reisbureau, alsof hij dat ook allemaal 'zomaar' kan.
Dat vind ik ook. Die mensen in thuis veranderen om de haverklap van job en dat is zomaar allemaal normaal.
Jens neemt het reisbureau even over, zonder dat Peggy hem uitgelegd heeft hoe het in zijn werk gaat. Nou, veel genieën daar in Thuis
En veel mensen die zomaar even inspringen in de taxi ! Ik denk dat enkel een rijbewijs daar toch niet genoeg voor is !
En veel mensen die zomaar even inspringen in de taxi ! Ik denk dat enkel een rijbewijs daar toch niet genoeg voor is !
Frank moest er helemaal in het begin in elk geval nog een examen voor afleggen. Ik zie hem nog oefenen, samen met Simonne en Yvette... Blijkbaar is dat tegenwoordig allemaal niet meer nodig. Beetje vreemd wel, inderdaad...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Aan de andere kant: het zou snel saai worden, moesten we nu alle taxi-chauffeurs in Thuis zien oefenen.
Want ondertussen zijn er toch al een aantal de revue gepasseerd.
Dan zouden we hier opmerken dat het altijd hetzelfde is...