ja dat is ook waar natuurlijk. Maar als zij eerlijk is, moet Tim dat ook zijn. En Tim heeft toch een boontje voor haar.Briseis schreef:@Crackers: dat zou ik ook maar wat overdreven vinden. Hij heeft wel een fout gemaakt, maar die is op zich niet zo groot. Zij heeft wel onder invloed van cocaïne een vrouw aangereden. Zonder die procedurefout krijgt ze een 'eerlijke' straf, anders kon ze er deels onderuit komen. Ik denk dat Femke heel opgelucht is dat ze de waarheid heeft gesproken en de straf krijgt die ze verdient. Als ze zoals Guy was weggekomen, was ze nergens in het Thuisdorp meer welkom geweest. Nu heeft ze kans om opnieuw aanvaard te worden.
Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Ilsemieke
- Nog geen rang
Ik had toch ook verwacht dat Tim zou aandringen om de procedurefout te gebruiken. Dan kan Femke nog weigeren, maar hij heeft tenslotte toch gevoelens voor haar. En dan doe je zulke dingen.
0 x
-
dafkapin
- Nog geen rang
het is toch niet omdat je gevoelens hebt voor iemand, dat je daarvoor je job die je heel graag doet zomaar opgeeft
als die procedurefout op het proces was gebruikt, ging Tim heel veel miserie gekregen hebben op zijn werk en was hij, indien zelfs niet ontslagen, toch gedegradeerd.
En we weten allemaal dat Tim leeft voor zijn job, dus ik denk niet dat hij die zomaar zou opgeven voor Femke.
als die procedurefout op het proces was gebruikt, ging Tim heel veel miserie gekregen hebben op zijn werk en was hij, indien zelfs niet ontslagen, toch gedegradeerd.
En we weten allemaal dat Tim leeft voor zijn job, dus ik denk niet dat hij die zomaar zou opgeven voor Femke.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

hij zou daar zeker niet zwaar voor zijn gestraft. Hij heeft Femke wel degelijk gewezen op het feit dat ze recht had op een advocaat bij de eerste ondervraging en zij heeft gezegd dat dat niet nodig was. Het enige waar hij een klein foutje heeft gemaakt is dat hij haar dat niet schriftelijk heeft laten bevestigen. Het zou een groot verschil gemaakt hebben voor de rechtzaak maar niet voor Tim denk ik.dafkapin schreef:het is toch niet omdat je gevoelens hebt voor iemand, dat je daarvoor je job die je heel graag doet zomaar opgeeft
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Ilsemieke
- Nog geen rang
Crackers, ik heb dezelfde mening als jij. HIj zou maar licht gestraft worden of enkel een aanmaning krijgen. Je moet verliefde mensen niet onderschatten. Die doen soms veel wat ze normaal niet doen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ik heb het eens nagevraagd - het had hem inderdaad een blaam opgebracht, degradatie was ook een mogelijkheid geweest en zelfs ontslag om dringende redenen.
Dat vind ik geen lichte straf.
Dat vind ik geen lichte straf.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Ook erop gelet dat de twee vrouwen die Tim kruisten toen hij het huis van Marianne binnenging heel bewonderend achter hen keken ? 
0 x
-
dafkapin
- Nog geen rang
ik zei toch gisterenavond: ik zou ook achter me kijken, en waarschijnlijk net ietsje langer dan de vluchtige blikken van deze deernes
maar mamsie, de fietsbrigade in onze stad mag er ook zijn hoor
maar mamsie, de fietsbrigade in onze stad mag er ook zijn hoor
0 x
-
Lazylady
- x 435
-
FlowerPower89
- Nog geen rang
- Kwast
- Poster rang 5

Tim heeft dat mieters opgelost!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Knappe actie van Tim
Ik vond hem bij het begin van de aflevering ook al super, toen hij steeds zo beschermend voor Femke ging staan.
Ik vond hem bij het begin van de aflevering ook al super, toen hij steeds zo beschermend voor Femke ging staan.
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Tim de superflik die elk korps in zijn rangen zou willen hebben !
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Ook goed van de makers om eens te tonen dat handboeien wonden kunnen maken aan de polsen. In de meeste (politie)reeksen merk je daar nooit iets van.
En
toen iemand gisterenavond zei "we moeten de politie verwittigen" dacht ik "O neen, Tim hangt vast in het kleedhok hoe kan de politie dan komen ?" 
En
0 x
-
Rieka
- x 435
Het heeft mij ook verbaasd hoeveel politie-agenten(2 combi's vol) er toch in "Thuis" zijn/waren.martha schreef:Ook goed van de makers om eens te tonen dat handboeien wonden kunnen maken aan de polsen. In de meeste (politie)reeksen merk je daar nooit iets van.
Entoen iemand gisterenavond zei "we moeten de politie verwittigen" dacht ik "O neen, Tim hangt vast in het kleedhok hoe kan de politie dan komen ?"
Onze Tim is een echte strever, hij is overal en de anderen nergens!
0 x