Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
Ik kijk meestal maar met een half oog omdat ik of aan het werk ben of druk ben me andere dingen. Van die bendeleider krijg ik het niet op mijn heupen.
Tom vind ik gewoon zo verwaand geworden, jakkes! Marianne is ook niet bepaald goed bezig met haar David en haar Geert. Momenteel vind ik Thuis sowieso niet zo leuk maar dat zal wel ana mij liggen. Het is allemaal zo een over dramatische toestand.
Jens blijft met ster en stip mijn nummer 1 irritatiefactor. Daar kan niemand tegenop in Thuis.
Tom vind ik gewoon zo verwaand geworden, jakkes! Marianne is ook niet bepaald goed bezig met haar David en haar Geert. Momenteel vind ik Thuis sowieso niet zo leuk maar dat zal wel ana mij liggen. Het is allemaal zo een over dramatische toestand.
Jens blijft met ster en stip mijn nummer 1 irritatiefactor. Daar kan niemand tegenop in Thuis.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Luc
- Poster rang 4

Mag dat ook iets vroeger ? Het einde van september bvb ? Echt originele verhaallijn is het ook niet, drugs en bendes, hebben we dat niet al eens (of meer) gehad in Thuis ?Lazylady schreef:
Ik vraag me af hoe ze die bende zullen inrekenen... Misschien al iets voor de seizoensfinale?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Haha, ik zag ook niet dat het niet vroeger mag. Uiteraard, maar het is omdat het toch een redelijk spannende verhaallijn lijkt en het wrs niet makkelijk zal zijn die gladde palingen zomaar in te rekenen.Luc schreef:Mag dat ook iets vroeger ? Het einde van september bvb ? Echt originele verhaallijn is het ook niet, drugs en bendes, hebben we dat niet al eens (of meer) gehad in Thuis ?
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

- Kwast
- Poster rang 5

Ik vind momenteel een groot aantal personages vervelend. Misschien is in mijn beleving de seizoenstart gewoon niet wat ik er van verwacht had. In elk geval vind ik deze personages een behoorlijke irritatiefactor
- Rosa
- David
- Jens
- Luc
- Jana
- Tibo
- Frankytje
- Peter
- Tom
Eeh ja ik weet het, bijna de halve cast.... maar sjongejongejonge ik vind dat het tijd wordt voor verandering. Het blijft nu maar een beetje hangen in een fase en niemand weet waar het naar toe gaat.
- Rosa
- David
- Jens
- Luc
- Jana
- Tibo
- Frankytje
- Peter
- Tom
Eeh ja ik weet het, bijna de halve cast.... maar sjongejongejonge ik vind dat het tijd wordt voor verandering. Het blijft nu maar een beetje hangen in een fase en niemand weet waar het naar toe gaat.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

misschien zelf eens een scenario schrijven? Ik heb stukjes van jou gelezen die werkelijk prachtig waren!Kwast schreef:Ik vind momenteel een groot aantal personages vervelend. Misschien is in mijn beleving de seizoenstart gewoon niet wat ik er van verwacht had. In elk geval vind ik deze personages een behoorlijke irritatiefactor
- Rosa
- David
- Jens
- Luc
- Jana
- Tibo
- Frankytje
- Peter
- Tom
0 x
-
flupke
- Nog geen rang
Inderdaad, wat doet Jens nog in "THUIS". Zijn personage heeft trouwens nooit veel voorgesteld. Ook ik vind hem de irritantste. En zeggen dat véél interessantere personages er toch uitgeschreven worden.
De relatie "Marianne/David" vind ik trouwens ook niet van het meest realistische. En de relatie "Julia/Luc" is mij ook te ver gezocht!
De rol van Femke getuigt trouwens ook van een volledig gebrek aan realiteitszin.
Als het zo verder gaat hou ik "THUIS" voor bekeken.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

@Flupke
Lekker mopperen is nooit weg of wel? Vergeet niet dat dit een soapserie is en dan is er nooit iets realistisch. Ik vind het jammer dat Peggy niet meer die leuke gekke rockchick is. Dat mis ik wel.
Jens vind ik echt net zo een toegevoegde waarde hebben als de mannelijke tepel... sjongejongejonge.
Maar Tom vind ik op dit moment ook verschrikkelijk.
Lekker mopperen is nooit weg of wel? Vergeet niet dat dit een soapserie is en dan is er nooit iets realistisch. Ik vind het jammer dat Peggy niet meer die leuke gekke rockchick is. Dat mis ik wel.
Jens vind ik echt net zo een toegevoegde waarde hebben als de mannelijke tepel... sjongejongejonge.
Maar Tom vind ik op dit moment ook verschrikkelijk.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Inderdaad, een vrouw met pit mag er altijd zijn; als ze maar niet te "gemeen" doet vind ik.Kwast schreef:@Flupke
Peggy lijkt me zelfs wat "truttig" op het moment, en geeft vaak de indruk niet bepaald goedgezind te zijn... Zou ze zich expres zo moeten gedragen?
Tja, hij is... Apart.Jens vind ik echt net zo een toegevoegde waarde hebben als de mannelijke tepel... sjongejongejonge.
Ik erger me niet bepaald aan hem, maar hij is ook niet mijn favoriete personage of zo. Ik vond dat hij wat "overdreven" deed met Paulien... Ik dacht nochtans dat hij goede maatjes was met Katrien nu, maar daar merken we precies niet veel meer van?
Tom is ook een gladde paling ja, maar toch liever hij dan Peter op dit moment.Maar Tom vind ik op dit moment ook verschrikkelijk.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Op dit moment kan ik niet zeggen dat ik me echt erger aan een personage..
Jens, Jana, Tibo en Ellen vind ik wel ongelofelijk saai of vervelend en hun verhaallijnen totaal niet boeiend, dus die mogen wat mij betreft vandaag nog vertrekken...
Jens, Jana, Tibo en Ellen vind ik wel ongelofelijk saai of vervelend en hun verhaallijnen totaal niet boeiend, dus die mogen wat mij betreft vandaag nog vertrekken...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
flupke
- Nog geen rang
Helemaal mee eens!!!Christel schreef:Op dit moment kan ik niet zeggen dat ik me echt erger aan een personage..![]()
![]()
0 x
-
KennethC
- Nog geen rang
-
Lazylady
- x 435
Ja, dat mens kan niet goed acteren vind ik en lijkt haar Nederlands zo hard te forceren. Voor Ketnet zou ze misschien beter geschikt zijn (en dat is geen belediging).KennethC schreef:Vooral die Ellen, kan ik niet appreciëren!
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
- Tomboy
- Poster rang 1

Waldek. Zoals gewoonlijk gaat het ook nu om Waldek en zijn gevoelens en niet om Kasper. Bij God's gratie mag Peggy een minuutje afscheid nemen van Kasper. Alsof Kasper's belang gediend is met Waldek's zielige gedrag.
0 x