Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Kwast
- Poster rang 5

Aah gossie wat is het toch ook een schat. Komt ze met een stuk taart aanzetten voor Femke. Nancy is niet een doorsnee moeder maar wel een lieve!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
Lazylady
- x 435
-
Briseis
- Poster rang 1

Bwa, mijn kuisvrouw is even naïef en ziet er eigenlijk ongeveer uit als Nancy, inclusief 'overacteren'
Dus ik vind dat ze niet echt overdreven acteert, er zijn wel degelijk zo'n mensen 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Dat weet ik uiteraard, maar Nancy lijkt mij gewoon vaak een beetje "te". Niet tegenstaande dat ze wel heel lief kan zijn.Briseis schreef:Bwa, mijn kuisvrouw is even naïef en ziet er eigenlijk ongeveer uit als Nancy, inclusief 'overacteren'Dus ik vind dat ze niet echt overdreven acteert, er zijn wel degelijk zo'n mensen
0 x
-
osssver
- Nog geen rang
Ik prefereer het overacteren van Nancy, boven het onderacteren van anderen.
0 x
-
Briseis
- Poster rang 1

osssver schreef:Ik prefereer het overacteren van Nancy, boven het onderacteren van anderen.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik snap dat Nancy haar dochter wil beschermen, maar ze zou toch beter moeten weten. Eerlijkheid duurt altijd het langst, en Femke voelt zichzelf er ook niet goed bij om de waarheid te verzwijgen!
0 x
-
KennethC
- Nog geen rang
Daar heb je wel een punt, de meeste kuisvrouwen zijn zo en worden zo in beeld gebracht.osssver schreef:Ik prefereer het overacteren van Nancy, boven het onderacteren van anderen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Toch mooi dat "madame Chichi" haar vooruit wil helpen. Dit is al de 2e keer dat Marianne een rondje advocaat cadeau doet...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Rieka
- x 435
Dat zou ik niet durven zeggen, hoor! Ik heb al kuisvrouwen ontmoet waarvan ik het in de verste verte niet vermoed had dat ze hun brood verdienden met kuisen. 't Is niet omdat iemand geen diploma heeft dat ie onnozel is!KennethC schreef:Daar heb je wel een punt, de meeste kuisvrouwen zijn zo en worden zo in beeld gebracht.osssver schreef:Ik prefereer het overacteren van Nancy, boven het onderacteren van anderen.
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
toch wel heel kort door de bocht; ik ken ook intelligente poetsvrouwen!KennethC schreef:Daar heb je wel een punt, de meeste kuisvrouwen zijn zo en worden zo in beeld gebracht.osssver schreef:Ik prefereer het overacteren van Nancy, boven het onderacteren van anderen.
0 x
-
Briseis
- Poster rang 1

Haha inderdaad! Mijn kuisvrouw is nu ook zo, maar ik heb er ook al andere gehad (waaronder een verstandige Iraanse die hier als vluchteling kwam, en zich nu volledig heeft opgewerkt: Nederlands geleerd en werkt nu bij een bank in een kaderfunctie).
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Ik vond dat ook mooi van Marianne. Nancy zit echt in haar hart, ook al is Nancy van het "boerenvolk".Christel schreef:Toch mooi dat "madame Chichi" haar vooruit wil helpen. Dit is al de 2e keer dat Marianne een rondje advocaat cadeau doet...
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
"boerenvolk"of niet, Marianne wil waarschijnlijk iets goed maken voor het feit dat Nancy ontslagen is, want daar was zij het toch niet mee eens.
0 x