Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
- Luc
- Poster rang 4
Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
Sympathieke ouders... je zou echt niet zeggen dat hij hun zoon is
.

0 x
-
- x 435
De ouders van Tibo , waren dat van die edelfiguranten of toch mensen met acteerervaring.. ik dacht dat ik de vader ooit al eens gezien had op TV..
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ook niet logisch dat de ouders van Tibo nog nooit de ouders van Franky hadden gezien 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Die mensen hebben daar niet eens de kans voor gekregen, zo snel ging het allemaal! 

0 x
- smurfin
- Poster rang 2
Idd, ja.
Ik vond het wel sympathiek van Tibo dat hij toch niet zijn zin heeft doorgedreven wat de huwelijksreis betreft. Hoe hij dat zei tegen Simonne: lief!
Ik vond het wel sympathiek van Tibo dat hij toch niet zijn zin heeft doorgedreven wat de huwelijksreis betreft. Hoe hij dat zei tegen Simonne: lief!
0 x
-
- Nog geen rang
Ik vind Tibo nog meevallen.Luc schreef:Sympathieke ouders... je zou echt niet zeggen dat hij hun zoon is.
0 x
- Millie
- Poster rang 1
Ik vind Tibo ook meevallen. Hij is misschien een ander type dan Franky en Bram, hij is gewoon volwassener.
Inderdaad, schattig om te zien hoe hij met Simonne omging!
0 x
-
- x 435
Simonneke vindt hem nu al de ideale schoonzoon!Millie schreef:Ik vind Tibo ook meevallen. Hij is misschien een ander type dan Franky en Bram, hij is gewoon volwassener.
0 x
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 1
-
- x 435
Au fond is Frank een goede ziel. Een beetje grof gebekt, maar ik kan hem beter lijden dan Tibo, dat is een betweter eersteklas.fresia schreef:zeg wel
dat is bullebak eerste klas Frank Bomans
Maar ja, met Simonneke weet ie wel zoete broodjes te smeren.
0 x
-
- x 435
ik zie Frank ook als een "groot lawaai met klein hartje" en Tibo kan heel arrogant uit de hoek komen (dat ziet Simonneke natuurlijk niet, die laat zich inpakken door zijn "charmes")
0 x
- smurfin
- Poster rang 2
Ik vind Tibo toch ook een idealere schoonzoon dan Frank, ondanks zijn slechte kanten. Tibo is tenminste beleefd en welopgevoed.
0 x
-
- x 435
Dat is een feit, alleen is het jammer dat hij er zo meer overdrijft. Trop is te.smurfin schreef:Ik vind Tibo toch ook een idealere schoonzoon dan Frank, ondanks zijn slechte kanten. Tibo is tenminste beleefd en welopgevoed.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik denk dat dat iets voor welopgevoede homo's is. Dat is niet slecht bedoeld maar ik denk dat die altijd overkomen als overdreven.Lazylady schreef:Dat is een feit, alleen is het jammer dat hij er zo meer overdrijft. Trop is te.smurfin schreef:Ik vind Tibo toch ook een idealere schoonzoon dan Frank, ondanks zijn slechte kanten. Tibo is tenminste beleefd en welopgevoed.
0 x