Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Ik vind dat de ruzies tussen Marianne en Geert nogal opgeklopt zijn en niet echt passen. Maar ja, ze moeten toch iets vinden zodat er een breuk of ruzie komt en evt overspel als gevolg daarvan ...
Ik vind het ook niet bij Geert passen dat hij investeert in zo'n risicovolle onderneming ! Een appartement aan zee lijkt me toch n betere belegging !
Allemaal vergezocht zenne.
Ik vind het ook niet bij Geert passen dat hij investeert in zo'n risicovolle onderneming ! Een appartement aan zee lijkt me toch n betere belegging !
0 x
-
Lazylady
- x 435
Arme Marianne, ze kan het natuurlijk niet helpen dat ze verliefd is op David, maar ja, wat met Geert?
Ik vraag me af hoe het afloopt...
0 x
-
Rieka
- x 435
Helemaal akkoord!johan1969 schreef:Ik vind dat de ruzies tussen Marianne en Geert nogal opgeklopt zijn en niet echt passen. Maar ja, ze moeten toch iets vinden zodat er een breuk of ruzie komt en evt overspel als gevolg daarvan ...
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

De scenarioschrijvers zijn ook toe aan vakantie. 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ik niet.Rieka schreef:Helemaal akkoord!johan1969 schreef: Ik vind het ook niet bij Geert passen dat hij investeert in zo'n risicovolle onderneming! Een appartement aan zee lijkt me toch n betere belegging!
Noch Geert, noch Marianne zien dit als een belegging.
Marianne ziet dat appartement als een appartement, Geert zit dat bierbrouwen als een hobby.
En ik denk dat hij voor die 50.000 euro echt geen boterham minder moet eten, dus wat zou hem moeten tegenhouden buiten zijn vrouw?
En verder vergelijk je appelen met peren Johan, of denk je dat je een appartement met zicht op zee koopt voor 50.000 euro?
Maar dit is niet het topic van 'De Beleggers' maar van Marianne.
0 x
-
Ilsemieke
- Nog geen rang
Klopt. Hij zei dan ook: weet je wat dat kost een appartement. Daar is die 50.000 een aalmoesje tegen.
Ik vind het wel een mooi koppel, Marianne en David.
Ik vind het wel een mooi koppel, Marianne en David.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Ik snap inderdaad niet de reactie van Marianne, zij is zelf niet onbemiddeld en Geert waarschijnlijk ook niet.
Als Ann (als relatief jonge dokter) indertijd een sportzaak en cafetaria kon overnemen dan heeft Geert met zijn 30 jarige carrière ook wel wat opzij liggen. Met dat geld van voor hun relatie heeft Marianne overigens geen uitstaans. Marianne kennende als sluwe en wat hebzuchtige zakenvrouw zal ze wel geregeld hebben dat hun zakelijke vermogens gescheiden gebleven zijn.
Als Ann (als relatief jonge dokter) indertijd een sportzaak en cafetaria kon overnemen dan heeft Geert met zijn 30 jarige carrière ook wel wat opzij liggen. Met dat geld van voor hun relatie heeft Marianne overigens geen uitstaans. Marianne kennende als sluwe en wat hebzuchtige zakenvrouw zal ze wel geregeld hebben dat hun zakelijke vermogens gescheiden gebleven zijn.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
Rieka
- x 435
Juist: ze kan het niet helpen dat ze verliefd wordt, maar wat ze doet met die verliefdheid, dat heeft ze wel zelf in handen.Lazylady schreef:Arme Marianne, ze kan het natuurlijk niet helpen dat ze verliefd is op David, maar ja, wat met Geert?
Ik vind een scheve schaats rijden niet bij Marianne passen.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik ook niet, straks rijdt ze nog in een wak!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Kwast schreef:Ik ook niet, straks rijdt ze nog in een wak!
Volgens mij begint Marianne nooit een echte relatie met die David. Over een paar maanden is alles weer koek en ei tussen Geert en Marianne
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Kwast
- Poster rang 5

Ik weet het niet Crackers. Ik vind het in elk geval maar een idiote situatie. Ik vind dit niet echt bij Marianne passen. Ze gedraagt zich precies als een boze puber. Ik snap dat ze boos is, maar dit is wel een beetje overdreven. Dit gedrag gaat niemand lang accepteren. Logisch dat Geert nu boos is. Ik weet niet of hun huwelijk nog een lang leven beschoren is. Gelukkig hebben ze een aantal maanden de tijd om tot bezinning te komen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Ik begrijp het ook niet goed - ze is altijd een dame van standing geweest, niet de gemakkelijkste, maar wel (meestal) correct.
Dat ze nu botweg het voorstel van Geert weigert, vind ik helemaal niet bij haar passen.
Dat ze nu botweg het voorstel van Geert weigert, vind ik helemaal niet bij haar passen.
0 x
-
Ann+
- x 435
Het zal misschien gewoon eens haar beurt zijn om een prominente rol te spelen in de seizoensfinale? Ik kijk nog niet lang thuis, maar kan me uit de Wikipedia- stukjes en de verhalen hier, niet direct herinneren dat zij dat al eerder deed (of het moet echt lang geleden zijn...)
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar ben ik het helemaal mee eens. Dat ze boos was en dat het niet botert tussen haar en Geert, kon ik nog wel plaatsen. Haar gedrag van de afgelopen tijd dus ook. Maar dat ze nu effectief iets met die verliefdheid lijkt te doen, en ook de manier waarop, past inderdaad echt totaal niet bij haar.satine schreef:Ik begrijp het ook niet goed - ze is altijd een dame van standing geweest, niet de gemakkelijkste, maar wel (meestal) correct.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kwast
- Poster rang 5

Misschien zit ze in de overgang? 
0 x