Oei.. volgens de website familienaam.be zijn er in België geen Van Notegem's... en bij Geneanet vind ik alleen maar 2 Van Notegem's in Zuid-Holland, en die zijn al lang overleden...dus dringend tijd voor den Eddy en zijn Nanske om nog een boeleke op de wereld te zetten????lord F. schreef:Misschien tijd voor Eddy om nog eens wat Van Notegems te gaan opzoeken?
Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Ann+
- x 435
Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Haha, bizar... meestal baseren ze zich toch op echte familienamen ? Ik moet zeggen dat ik ook niemand ken met die familienaam en ook nog nooit gehoord. Dan is Eddy illegaal in het land ofzo
? Iets dat niet klopt in Thuis
?
0 x
-
Ann+
- x 435
Interessante vraag dus voor de andere forummers: Is er iemand die in zijn vrienden of kenniskring wel iemand kent die "Van Notegem " heet??
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
OK, we gaan effe offtopic.
Ik ken geen Van Noteg(h)em, maar ik heb wel een collega die Van Ooteghem heet.
Ik ken geen Van Noteg(h)em, maar ik heb wel een collega die Van Ooteghem heet.
0 x
-
Ann+
- x 435
sorry, 't is toch verdraaid moeilijk dat on- topic blijven..satine schreef:OK, we gaan effe offtopic.![]()
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Ach, voor die ene keer - het gaat tenslotte om Eddy en zijn familie en de inschatting hoe groot de kans zou zijn dat iemand van zijn familie ook weet zou hebben van dat 'geheime' recept 
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Allez Eddy, tuurlijk zat er koriander in, dat heb je nog zelf gezegd. Ik kan het me zelfs nog herinneren
.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik vrees dat dat bier helemaal anders zal zijn dan het vorige. Ze mogen dan nog weten wat er in zat, niemand weet hoeveel precies.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
lord F.
- Poster rang 5

En terwijl leren de Thuis-kijkers ook iets van bier brouwen. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5

ja alsof je daar kaneel in doetlord F. schreef:En terwijl leren de Thuis-kijkers ook iets van bier brouwen.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

kan kloppen hoor. ik ken wel sommige bieren waar kaneel in zit (niet in grote hoeveelheid natuurlijk).Crackers schreef:ja alsof je daar kaneel in doetlord F. schreef:En terwijl leren de Thuis-kijkers ook iets van bier brouwen.
in veel stout-bieren zit zelfs chocolade, maar het is niet dat dat de smaak overheerst.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

zoals welke bieren?lord F. schreef:kan kloppen hoor. ik ken wel sommige bieren waar kaneel in zit (niet in grote hoeveelheid natuurlijk).Crackers schreef:ja alsof je daar kaneel in doetlord F. schreef:En terwijl leren de Thuis-kijkers ook iets van bier brouwen.
in veel stout-bieren zit zelfs chocolade, maar het is niet dat dat de smaak overheerst.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Bijvoorbeeld de trappisten van Rochefort, de Gulden Draak, ...Crackers schreef:zoals welke bieren?lord F. schreef:kan kloppen hoor. ik ken wel sommige bieren waar kaneel in zit (niet in grote hoeveelheid natuurlijk).Crackers schreef:ja alsof je daar kaneel in doetlord F. schreef:En terwijl leren de Thuis-kijkers ook iets van bier brouwen.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Gulden Draak heb ik wel eens gezien. Er zijn ook bieren met honing en dat proef je dan ook. Serieus dat vind ik echt niet lekker. Net als bier met fruitsmaak. Jakkes! Geef mij maar een gewone jonge met een kraagje! 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
lord F.
- Poster rang 5

Het is nu ook niet dat ze daar een hele pot honing of choco in kappen hé zoals Nancy ooit eens een pot suiker in die ketel kieperde.Kwast schreef:Gulden Draak heb ik wel eens gezien. Er zijn ook bieren met honing en dat proef je dan ook. Serieus dat vind ik echt niet lekker. Net als bier met fruitsmaak. Jakkes! Geef mij maar een gewone jonge met een kraagje!
Ik denk zelfs niet dat de meeste het er zouden kunnen uithalen als ze het proeven. Zelfs niet bij die honingbieren als ze het er niet bij zeggen.
Denk dat jij het verschil eens zal moeten leren tussen trappisten en fruitbiertjes.
0 x