Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door johan1969 »

Ik ervaar dit bv op de werkvloer ook zo. Er zijn mannelijke collega's die ik pas ken, maar waar ik me mee verbonden voel en direct al mee zwans etc ...

Vrouwelijke collega's onder mekaar, is toch anders. Die zijn jaloers op mekaar want de ene is jonger, slanker, knapper ...

1 vrouw tussen 10 mannen gaat nog, maar zet er geen 2e bij, of t is om zeep.
0 x
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Kan daar tot zekere hoogte wel in meekomen. Vrouwen zeggen dat zelf ook wel eens, dat ze liever met mannen dan met vrouwen werken. Je hoeft als man zijnde dus niet persé van een andere planeet te komen om die mening te zijn toegedaan.... :naughty:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tomboy schreef:Kan daar tot zekere hoogte wel in meekomen. Vrouwen zeggen dat zelf ook wel eens, dat ze liever met mannen dan met vrouwen werken. Je hoeft als man zijnde dus niet persé van een andere planeet te komen om die mening te zijn toegedaan.... :naughty:
Dat is helemaal waar. :)
Van de andere kant heb ik zelf regelmatig de ervaring gehad dat mannen onderling ook heel jaloers kunnen reageren als er bijv. een collega in hun vaarwater komt. Het gaat dan wel meer om status en hun ego dan om wie er jonger, slanker of knapper uit ziet, maar toch...de kleuterschool is er soms niks bij! :razz:
Wat ik maar wil zeggen: er is niet 1 waarheid en veralgemenen is "gevaarlijk". Het is maar net in welke beroepsgroep je zit bijvoorbeeld, en wat voor karakter de mensen hebben.
Daar hebben de planeten inderdaad heel weinig mee te maken. ;)

Wat Tom en Peter betreft, hoop ik dat Tom zich snel over die hele toestand heen kan zetten. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ganja schreef:
johan1969 schreef: Mannen staan elkaar bij, door dik en dun. Ik heb vrienden die ik al 30 jaar ken, maar niet elke week of maand zie, maar ik zou alles voor hun doen als ze in de problemen zouden zitten.
Mannen praten niet over gevoelens als ze samen zijn, maar er is een soort 'verbondenheid'.
Ik denk niet dat vrouwen dat soort vriendschap hebben, vrouwen beschouwen mekaar toch vaker als 'concurrenten'.
Sorry nogmaals jij komt echt wel van een heel andere planeet.
Mannen hebben een soort verbondenheid :crazy: Ik denk alleen mannen zoals jij.
En vrouwen hebben dat niet omdat ze met elkaar praten over gevoelens en mannen niet :crazy:
En waarom zouden vrouwen niet alles over kunnen hebben voor een andere vrouw?
En ik als vrouw beschouw andere vrouwen absoluut niet als mijn concurrenten ik zou niet weten waarom.
Het enige wat ik hier nog op wil zeggen want we gaan weer off-topic is: (maar kon het niet laten te reageren)
Vriendschap is vriendschap en die kan zo diep en zo vast zijn als mensen zelf willen en heeft verder niets maar dan ook niets te maken met de geslachten, maar wél alles met dé mens.
Waarom reageer jij altijd zo aangebrand wanneer het vergelijk tussen de sekses om de hoek komt kijken? Ik vraag mij namelijk af van wélke planeet jij komt! Mannen praten onderling echt wel over gevoelens. Wij vrouwen merken daar alleen niets van. Het is echt een fabeltje dat mannen niet over gevoelens praten. Misschien minder dan de gemiddelde vrouw maar niet zoals jij het hier omschrijft.

Onder vrouwen heerst er wel degelijk jaloezie! Als twee vrouwen het zelfde ventje leuk vinden dan heb je nog nooit zo iets gezien. Ik geloof er dus ook geen sikkepit van dat jij geen jaloerse gevoelens ervaart ten op zichte van andere vrouwen. Of je moet moeder Theresa zijn, dat kan natuurlijk.

Tom was heel kinderachtig en belachelijk bezig. Sowieso was hij idioot bezig. :boo: Eerst meteen op Lynn afstuiven toen hij hoorde dat Peter een relatie heeft met Peggy, dan die versierpogingen jegens Peggy en vervolgens die slecht geacteerde vechttoestand in de Zus en zo. :doh:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

moeten we écht onze tijd verspillen aan clichés? t is écht wel heel kortzichtig om te denken dat er alleen maar jaloerse vrouwen bestaan en geen jaloerse mannen

(ontopic) :text-thankyouyellow: Tom De Decker dus ...
0 x
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

Thanks Wallanderjunior!

Inderdaad (ontopic)

Alle offtopic berichten en persoonlijke opmerkingen zullen verwijderd worden.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Thuisforum schreef:Alle offtopic berichten en persoonlijke opmerkingen zullen verwijderd worden.
Dat hoeft niet hoor. Ik vind het wel boeiend om te lezen. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

lord F. schreef:
Thuisforum schreef:Alle offtopic berichten en persoonlijke opmerkingen zullen verwijderd worden.
Dat hoeft niet hoor. Ik vind het wel boeiend om te lezen. :)
Dat is misschien boeiend, maar niet gezellig!
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Nou nou, Tom laat zich wel heel gemakkelijk besodemieteren. Ik zal hem wel eens les geven in vrouwen op de Thuisdag haha. Nee gekheid. Waar is Tom toch mee bezig? Ergens denk ik, weet ik wel zeker, dat hij nog altijd van Peggy houdt.
0 x

johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Mannen praten zeker over hun gevoelens of angsten met hun beste vrienden. Met vrouwen zullen ze daar niet over praten (zeker niet met hun eigen vrouw) omdat ze dan als zwak overkomen.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Dat is niet altijd zo. Er zijn mannen die met mij over hun gevoel praten maar ik ben ook een redelijk mannelijke vrouw en ze weten dat ik het juist mannelijk vindt als ze dat wel doen.

Ik praat ook niet gemakkelijk over mijn gevoel. Dat is toch iets gevoeligs. Tom is enorm trots, hij zal aan niemand toegeven dat hij nog van Peggy houdt
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

johan1969 schreef:Met vrouwen zullen ze daar niet over praten (zeker niet met hun eigen vrouw) omdat ze dan als zwak overkomen.
Dat is een veralgemening die zeker niet voor iedereen geldt.
Ik ken genoeg vrouwen die niet van macho's houden en er totaal geen probleem mee hebben als hun man zich soms kwetsbaar opstelt.
Dit komt hun relatie ten goede, dus waarom zouden ze er dan niet over praten?
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

"Zeker niet met hun eigen vrouw"???
Die van mij praat wel over gevoelige dingen met mij hoor, ik wil dan ook geen betonnen vent die geen gevoel kan opbrengen.

Tom en Lynn, ik snap er geen snars van...
0 x
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Ik snap het ook niet :boo:

Maar hopelijk gaat Lynn es met hem shoppen.

Want die lelijke, afgrijselijke, belachelijke hemden lijken nergens op :doh: :doh: :doh:
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

fan_van_marianne schreef:....
Maar hopelijk gaat Lynn es met hem shoppen.

Want die lelijke, afgrijselijke, belachelijke hemden lijken nergens op :doh: :doh: :doh:
weet je dat ik daar nog nooit op gelet heb, op de stijl van Tom zijn hemden... wellicht zijn die van "Boma" (FC De Kampioenen) lelijker, want die zijn me wel opgevallen!
0 x
Plaats reactie