Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
flupke
- Nog geen rang
Re: Wat er niet klopt in Thuis
Dat niemand van de thuisbewoners een huisdier heeft, vind ik ook niet kloppen. Nochtans een paar dikke poezen of een Jack Russell zouden dat "muizenprobleem" in de Zus & Zo op een milieu- en kindvriendelijke manier kunnen oplossen.
Verder zou ik voor Yvetje een kanariepietje kopen dan zit ze niet hele dagen alleen thuis.
En het mooie maar kille appartement van Luc zou misschien opgefleurd kunnen worden met een mooi groot aquarium.
Verder zou ik voor Yvetje een kanariepietje kopen dan zit ze niet hele dagen alleen thuis.
En het mooie maar kille appartement van Luc zou misschien opgefleurd kunnen worden met een mooi groot aquarium.
0 x
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
@flupke: ik vrees dat dit meer een praktisch probleem is; Dieren zijn in thuis al de revue gepasseerd: Woodstock de Kanarie, Zorro de goudvis en Bengo de hond. Maar het probleem ligt hem vooral bij het feit dat het moeilijk is om met dieren te acteren en dat organisaties zoals als Gaia erg toekijken op hoe de dieren worden voorgesteld.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

lol, maar het zou geen leven zijn voor die vissen.flupke schreef:En het mooie maar kille appartement van Luc zou misschien opgefleurd kunnen worden met een mooi groot aquarium.
Daarom ook dat ik zelf geen huisdieren heb.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Lazylady
- x 435
We zullen er onze "witte" (Jack Russell) eens op afsturen.flupke schreef:Dat niemand van de thuisbewoners een huisdier heeft, vind ik ook niet kloppen. Nochtans een paar dikke poezen of een Jack Russell zouden dat "muizenprobleem" in de Zus & Zo op een milieu- en kindvriendelijke manier kunnen oplossen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik geloof dat de zoon van Marianne een golden retriever had.flupke schreef:Dat niemand van de thuisbewoners een huisdier heeft, vind ik ook niet kloppen. Nochtans een paar dikke poezen of een Jack Russell zouden dat "muizenprobleem" in de Zus & Zo op een milieu- en kindvriendelijke manier kunnen oplossen.
Ik vind het ook niet realistisch dat er geen huisdieren in voorkomen. Ik denk dat wel 70% van de mensen een huisdier heeft, al is het maar een kanarie of een hamster.
En bv voor Britney zou het heel pedagogisch verantwoord zijn om een dier te hebben.
En in een manege moeten wel jack russells rondlopen.
Anderzijds is t niet meer dan normaal dat er op toegezien wordt dat de dieren onder goeie omstandigheden 'acteren' en niet uitgebuit worden of gehouden op een manier die niet past.
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Vroeger had je nog Bengo zeker, de hond van Sofie en Sam. Die kwam redelijk duidelijk in beeld.
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Ze kunnen misschien Carmen haar Neroke introduceren nu hij werkloos is 
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
Rieka
- x 435
Me dunkt dat ik aan matthi ga vragen om dit topic voor mij te blokkeren: ik kan niet laten van te komen kijken of er iets interessants gemeld werd, en meestal zit ik mij groen en blauw te ergeren aan het gezaag dat hier de revue passeert. 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
+1Rieka schreef:Me dunkt dat ik aan matthi ga vragen om dit topic voor mij te blokkeren: ik kan niet laten van te komen kijken of er iets interessants gemeld werd, en meestal zit ik mij groen en blauw te ergeren aan het gezaag dat hier de revue passeert.
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Rieka schreef:Me dunkt dat ik aan matthi ga vragen om dit topic voor mij te blokkeren: ik kan niet laten van te komen kijken of er iets interessants gemeld werd, en meestal zit ik mij groen en blauw te ergeren aan het gezaag dat hier de revue passeert.
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
+ nog 1satine schreef:+1Rieka schreef:Me dunkt dat ik aan matthi ga vragen om dit topic voor mij te blokkeren: ik kan niet laten van te komen kijken of er iets interessants gemeld werd, en meestal zit ik mij groen en blauw te ergeren aan het gezaag dat hier de revue passeert.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
dimdamdom
- Nog geen rang
Ze zouden beter een volledige zoo loslaten in thuis: een orang oetan in sanitechniek, een leeuwenfamilie ten huize Marianne, een varkensstal aan de zus&zo, gieren aan de noorderzon en een bende nijlpaarden in de appartementsblok van Julia
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Dan hebben we dan toch al iets gemeen met Thuis zelf!Rieka schreef:Me dunkt dat ik aan matthi ga vragen om dit topic voor mij te blokkeren: ik kan niet laten van te komen kijken of er iets interessants gemeld werd, en meestal zit ik mij groen en blauw te ergeren aan het gezaag dat hier de revue passeert.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- azerty1984
- Nog geen rang
Timmy boy houd miss codéine aan...
meestal uit opvoeding spreekt men iemand aan met "U staat hier..." en niet "Gij staat hier..."
meestal uit opvoeding spreekt men iemand aan met "U staat hier..." en niet "Gij staat hier..."
0 x