Femke De Grote (Vanya Wellens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door lord F. »

Maar het was wel grappig dat Nancy aanvankelijk dacht dat de politie daar was voor het stelen van dat voorschriftenboekje. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Millie
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Millie »

Het zal goed zijn voor Femke als ze terug gaat werken.
Alhoewel, ik weet niet of een verslaving codeine invloed heeft als je gaat rijden? Want dan is dat natuurlijk onverantwoord.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Na die zot van een Rafael, kan iedereen taxichauffeur worden. Maar Rafael pakte helaas de pillen niet die hij moest innemen, Femke pakt de pillen wel die ze niet mag innemen.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

ja, Femke als taxichauffeur en haar pillenverslaving : een cliffhanger ?

Maar ik vraag me af : worden die voorschriften bij de apotheker niet ingescand ? Want waarom moeten wij anders onze SIS kaart tonen ? Ik hoop dat Femke zo slim zal zijn niet altijd bij dezelfde apotheker te gaan.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

martha schreef:ja, Femke als taxichauffeur en haar pillenverslaving : een cliffhanger ?

Maar ik vraag me af : worden die voorschriften bij de apotheker niet ingescand ? Want waarom moeten wij anders onze SIS kaart tonen ? Ik hoop dat Femke zo slim zal zijn niet altijd bij dezelfde apotheker te gaan.
Da's om geld terug te krijgen van de ziekenkas zeker? Niet echt het probleem van Femke. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Femke draait door gelijk een ventilator. Wat een maf mens is dat aan het worden zeg. Hoe zij zich gedroeg tegen haar moeder vond ik een ware gotspe. Snapt ze dan niet dat haar moeder de enige is die nog om haar geeft? Ze heeft alles en iedereen van zich afgestoten en haar enige vriend lijkt in dit geval de codeïne te zijn. Wat bizar. Ze heeft naar mijn idee totaal niet door waar ze mee bezig is. Alsof het niet opvalt dat ze verslaafd is. Ze spant haar moeder gewoon voor haar karretje en ze weet precies hoe ze dat moet doen. Ik vind het echt schandalig.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Kwast schreef:Femke draait door gelijk een ventilator. Wat een maf mens is dat aan het worden zeg. Hoe zij zich gedroeg tegen haar moeder vond ik een ware gotspe. Snapt ze dan niet dat haar moeder de enige is die nog om haar geeft? Ze heeft alles en iedereen van zich afgestoten en haar enige vriend lijkt in dit geval de codeïne te zijn. Wat bizar. Ze heeft naar mijn idee totaal niet door waar ze mee bezig is. Alsof het niet opvalt dat ze verslaafd is. Ze spant haar moeder gewoon voor haar karretje en ze weet precies hoe ze dat moet doen. Ik vind het echt schandalig.
"Verslaafden"... :(
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Dat is waar, verslaafden... ik ben benieuwd waarin dit zal gaan ontaarden
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Femke en Tim, zou nog een mooi Thuiskoppel zijn (dacht ik zo even aan toen ik ze bezig zag).
0 x
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Roep niet te hard, wie weet wat er nog allemaal gebeurd qua koppelvorming in Thuis-dorp?
Trouwens , moet Tim niet dringend een 2de bewoner voor zijn flat gaan zoeken, want anders is het toch maar eenzaam!
0 x
lelie
Nog geen rang

Bericht door lelie »

Ik denk dat de combinatie Femke verslaafd-taxichauffeur wel degelyk bedoeld is voor een cliffhanger in de seizoensfinale,tis maar een maand eer het zover is:-) :!:
0 x
Ilsemieke
Nog geen rang

Bericht door Ilsemieke »

Ik vind die Femke goed. Kwaad op Peggy, haar uitschelden voor eenzame slet.... Maar ze is wel erin gedoken met haar halfbroer ! Als ik van de Peggy was, ze had nogal een antwoord teruggekregen.
0 x
triphon
Nog geen rang

Bericht door triphon »

Femke zal wel iemand aan frieten rijden, hopelijk gaat Tim niet mee in haar manipulatief gedoe, maar Tim is te braaf hé, hij zal hem wel laten doen. Tim is trouwens een supergoede gast, wanneer krijgt hij eens een lief vriendinnetje?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ilsemieke schreef:Ik vind die Femke goed. Kwaad op Peggy, haar uitschelden voor eenzame slet.... Maar ze is wel erin gedoken met haar halfbroer ! Als ik van de Peggy was, ze had nogal een antwoord teruggekregen.
Inderdaad. Grappig dat net zij Peggy een eenzame slet noemde. Een goeie die het zegt. :mrgreen:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Luc schreef:Femke en Tim, zou nog een mooi Thuiskoppel zijn (dacht ik zo even aan toen ik ze bezig zag).
waarom had ik gisteren ook die indruk ?
0 x
Plaats reactie