Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
-
- x 435
Re: Jana Blomaert (Joyce Anna Thielemans)
Ik denk dat er daar nog een knallende ruzie van gaat komen....
0 x
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
Jana komt wel vaak over de vloer daar. Ze wilt haar vader natuurlijk beter leren kennen maar Tibo heeft natuurlijk ook een eigen leven. En hij moet zijn aandacht ook aan Franky schenken.
Maar ik geloof niet dat Tibo zijn bedoeling is, dat hij dat boeltje wilt overnemen.
Maar ik geloof niet dat Tibo zijn bedoeling is, dat hij dat boeltje wilt overnemen.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Voor iemand die vanaf dag 1 zich in allerlei relaties en toestanden ging moeien en het allemaal zoveel beter wist, heeft Tibobo plots wel heeeeel weinig haar op zijn tanden als het om hemzelf gaat.
Hij laat zijn dochter zijn leven helemaal inrichten en verliest zijn vriend helemaal uit het oog.
Het IS zijn appartement niet, en dat van Jana nog minder.
Het valt me tegen van Tibobo dat hij alleen consequent kan zijn als het in zijn kraam past, de grote 'vader-en-zoon-verzoener' - maar tegen zijn eigen dochter kan of durft hij geen neen te zeggen.
En Jana profiteert daar natuurlijk van - die krijgt alles van papa mooi op een dienblaadje aangeboden.
Hij laat zijn dochter zijn leven helemaal inrichten en verliest zijn vriend helemaal uit het oog.
Het IS zijn appartement niet, en dat van Jana nog minder.
Het valt me tegen van Tibobo dat hij alleen consequent kan zijn als het in zijn kraam past, de grote 'vader-en-zoon-verzoener' - maar tegen zijn eigen dochter kan of durft hij geen neen te zeggen.
En Jana profiteert daar natuurlijk van - die krijgt alles van papa mooi op een dienblaadje aangeboden.
0 x
-
- Poster rang 1
Ik hoop het, want ik ben die misnoegde blikken van de drie jongens over en weer kotsbeu. Dat ze eens goed ruzie maken, dan is er tenminste nog iets te zien. En dan hebt ge meestal meer kans om iets op te lossen dan met misnoegde blikkenAnn+ schreef:k denk dat er daar nog een knallende ruzie van gaat komen....
0 x
-
- x 435
Daar is vooral Franky'tje toch goed in.Briseis schreef:Ik hoop het, want ik ben die misnoegde blikken van de drie jongens over en weer kotsbeu. Dat ze eens goed ruzie maken, dan is er tenminste nog iets te zien. En dan hebt ge meestal meer kans om iets op te lossen dan met misnoegde blikken

0 x
- smurfin
- Poster rang 2
Jazeker. Tibo is idd niet echt consequent in zijn daden. Hij is blind voor Jana's pogingen om hem in te palmen en hem en Ellen weer samen te brengen. 'k Ben benieuwd hoe lang dat spelletje nog zal aanslepen...
0 x
-
- Poster rang 1
Tibo zal wel wat verzinnen om de sitautie recht te trekken tussen hem en Franky
wie weet mss grote suprise op komst
wie weet mss grote suprise op komst

0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
-
- x 435
Ik vind het jammer dat ze zo erg haar zin probeert door te drijven. Ze leek me nochtans een aardig meisje in het begin.
0 x
- Luc
- Poster rang 4
-
- Poster rang 1
- fan_van_marianne
- Poster rang 2
Wat een hysterisch kind 

0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Toch wel dikke pech dat Franky haar door heeft.
Iemand zou toch eens een goed gesprek met dat meisje moeten voeren.
Maar dan niet haar vader die helemaal niet doorheeft hoe hij gemanipuleerd wordt.
En liefst ook niet haar hysterische moeder. Ze is wel wat gekalmeerd ondertussen, maar toch...
Als het over haar dochter gaat, slaan meteen alle stoppen door.
Iemand zou toch eens een goed gesprek met dat meisje moeten voeren.
Maar dan niet haar vader die helemaal niet doorheeft hoe hij gemanipuleerd wordt.
En liefst ook niet haar hysterische moeder. Ze is wel wat gekalmeerd ondertussen, maar toch...
Als het over haar dochter gaat, slaan meteen alle stoppen door.
0 x
-
- Poster rang 1
Goh, ik weet niet of we Jana zo hard moeten afbreken. Ze is inderdaad manipulatief, maar misschien heeft ze dat zelf niet door. Als je ineens je vader leert kennen, wil je misschien echt terug een gezinnetje vormen. Dat ze die foto heeft laten afdrukken snap ik wel, ze is enthousiast en nog een puber. Wie heeft op zijn 16 geen onnozele dingen gedaan zonder er verder bij na te denken?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik vond het in elk geval alvast een goed begin dat Franky haar gisteren even flink op haar plaats zette. Dat had ze echt wel nodig! Het had misschien wel wat subtieler gekund, maar ik vraag me af of ze dan wel geluisterd zou hebben.
Moet zeggen dat ik haar reactie ook weer ontzettend uit zijn verband getrokken vond. Wat een dramaqueen zeg..
Het is inderdaad nog een puber, maar dat vind ik toch nog geen excuus voor haar gemanipuleer. Ze komt daar net een paar weekjes over de vloer en probeert meteen al de hele boel overhoop te halen om haar zin te krijgen.
Moet zeggen dat ik haar reactie ook weer ontzettend uit zijn verband getrokken vond. Wat een dramaqueen zeg..

Het is inderdaad nog een puber, maar dat vind ik toch nog geen excuus voor haar gemanipuleer. Ze komt daar net een paar weekjes over de vloer en probeert meteen al de hele boel overhoop te halen om haar zin te krijgen.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..