Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- x 435
-
- x 435
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Ik had zijn gedrag zoals op dat proces toch niet meteen verwacht. Ik vond dat Tom net redelijk aarzelend en bescheiden overkwam (met zijn familie toch). Maar ja, het is zijn job...
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Nou, zo aarzelend en bescheiden was hij ten tijde van het proces rond Sandrine bijvoorbeeld toch ook niet...
Hoe dan ook vond ik het ook leuk om Tom zo sympathiek bezig te zien met Peggy en Sandrine. Hopelijk volgt er meer van dat!

Hoe dan ook vond ik het ook leuk om Tom zo sympathiek bezig te zien met Peggy en Sandrine. Hopelijk volgt er meer van dat!

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- smurfin
- Poster rang 2
Ja, ik vond dat nu ook wel een positieve noot in het Tom en Sandrine-verhaal.
0 x
- willem criel
- Nog geen rang
Tom is ne kwal, lelijke hemden en bekakte taal. Hij zou beter wat minder tijd verprutsen door lynn op de vingers te tikken en in de spiegel te kijken. Wat een beuzak. Die is zeker geboren in ambetanteland.
0 x
La vie est dûre sans confiture!
- Millie
- Poster rang 1
Echt hé, ik heb al van in 't begin de indruk dat hij niets anders kan dan tegenwerken en ruziezoeken.
0 x
-
- x 435
Ja, dat was een buur van Tibo, in dat land!willem criel schreef:Tom is ne kwal, lelijke hemden en bekakte taal. Hij zou beter wat minder tijd verprutsen door lynn op de vingers te tikken en in de spiegel te kijken. Wat een beuzak. Die is zeker geboren in ambetanteland.

0 x
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Willem criel,
Ik wil je er nog een laatste maal op wijzen dat je ook op een 'normale' manier je mening kan kwijtraken op dit forum.
Ik hoop met dit gezegd te hebben je er een beetje op zal letten.
Ik wil je er nog een laatste maal op wijzen dat je ook op een 'normale' manier je mening kan kwijtraken op dit forum.
Dit komt heel anders over dan jouw tekstje.Ik vind Tom een kwal, persoonlijk vind ik dat hij lelijke hemden draagt en een arrogante taal gebruikt. Ik vind dat hij eens wat minder tijd moet verspelen door Lynn op de vingers te tikken en in de spiegel te kijken. Is hij misschien geboren in ambetantenland ?
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- willem criel
- Nog geen rang
Matthi schreef:Willem criel,
Dit komt heel anders over dan jouw tekstje.Ik vind Tom een kwal, persoonlijk vind ik dat hij lelijke hemden draagt en een arrogante taal gebruikt. Ik vind dat hij eens wat minder tijd moet verspelen door Lynn op de vingers te tikken en in de spiegel te kijken. Is hij misschien geboren in ambetantenland ?
is hier imand door gekwetst dan? Het gaat toch om personage en echt verboden of schunnige taal gebruik ik toch niet? Wat denkt de rest hiervan eigenlijk?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Persoonlijk vind ik dit taalgebruik niet passen op een forum.
Zeker niet in het deel dat door letterlijk iedereen kan gelezen worden.
0 x
- willem criel
- Nog geen rang
ik zou es graag de niet-moderators horen eigenlijk.satine schreef:Persoonlijk vind ik dit taalgebruik niet passen op een forum.
0 x
-
- x 435
Ik begrijp niet goed waarom je dat zo graag wil... volgens mij geeft in deze de overgrote meerderheid van de gewone leden , de moderators overschot van gelijk..willem criel schreef:ik zou es graag de niet-moderators horen eigenlijk.satine schreef:Persoonlijk vind ik dit taalgebruik niet passen op een forum.
Ik vind dat je echt moet opletten wat en hoe je hier iets neerschrijft.. en daar hoort onwelvoeglijke taal niet bij.
En een beetje moeite doen, om geen kemels van taalfouten te schrijven mag ook wel!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
IK denk dat er terug wat bloeit tussen Tom en Lynn. Lynn keerde terug naar t werk omdat ze wist dat ze alleen met Tom ging zijn. En Tom heeft haar ook geholpen met haar huurproblemen ...
0 x
- willem criel
- Nog geen rang
??? sorry hoor, is dit een grap...Ann+ schreef:... volgens mij geeft in deze de overgrote meerderheid van de gewone leden , de moderators overschot van gelijk..
Ik vind dat je echt moet opletten wat en hoe je hier iets neerschrijft.. en daar hoort onwelvoeglijke taal niet bij.
En een beetje moeite doen, om geen kemels van taalfouten te schrijven mag ook wel!
0 x
-
- x 435
Ik zie daar absoluut geen grap in.. denk jij echt dat de meeste forumleden hier, het leuk vinden, zoals jij de personages afkraakt en beledigt tot en met? Oke, 't is een soap, en de personages zijn niet echt, maar dat geeft jou in mijn ogen althans niet het recht om ze op zo'n ongelooflijke brutale manier af te kraken!willem criel schreef:??? sorry hoor, is dit een grap...Ann+ schreef:... volgens mij geeft in deze de overgrote meerderheid van de gewone leden , de moderators overschot van gelijk..
En zoals al eerder gezegd, het is hier een forum voor en door FANS, dus we willen hier duidelijk ook positieve commentaren van je horen...
Maar als "Thuis" positief bekijken, als zijnde een leuke ontspanning of niet ongezonde verslaving , voor jou te moeilijk is... moet je , wat mij betreft , echt niet de moeite doen, om hier in te loggen , en je kritiek te spuien.
0 x