Ze spelen alletwee niet zo denderend, vind ik, misschien zijn ze echt wel vader en dochter?!zizi schreef:Ik vind eerlijk gezegd dat ze dat niet goed speelt, ze leest haar tekst precies gewoon af. 'Tibo' daarentegen speelt veel natuurlijker.

Ze spelen alletwee niet zo denderend, vind ik, misschien zijn ze echt wel vader en dochter?!zizi schreef:Ik vind eerlijk gezegd dat ze dat niet goed speelt, ze leest haar tekst precies gewoon af. 'Tibo' daarentegen speelt veel natuurlijker.
Misschien omdat ze zo verlegen moet klinken.zizi schreef:Ik vind eerlijk gezegd dat ze dat niet goed speelt, ze leest haar tekst precies gewoon af.
Verlegen? Zomaar binnenlopen bij anderen is toch niets voor verlegen mensen?!Lazylady schreef:Misschien omdat ze zo verlegen moet klinken.zizi schreef:Ik vind eerlijk gezegd dat ze dat niet goed speelt, ze leest haar tekst precies gewoon af.
Misschien omdat ze dan het idee heeft dat haar ouders elkaar graag zagen?Lazylady schreef:Waarom vindt ze het zo "zalig" dat haar ouders haar op de natuurlijke wijze hebben verwekt? Maakt dat zoveel verschil met kunstmatige inceminatie? Het is toch van dezelfde vader?
Misschien omdat ze denkt: oef dan ben ik verwekt zoals de meeste kindjes.Lazylady schreef:Waarom vindt ze het zo "zalig" dat haar ouders haar op de natuurlijke wijze hebben verwekt? Maakt dat zoveel verschil met kunstmatige inceminatie? Het is toch van dezelfde vader?
Of het klinkt iets spannender dan de uitleg over "het potteke".Millie schreef:Misschien omdat ze dan het idee heeft dat haar ouders elkaar graag zagen?Lazylady schreef:Waarom vindt ze het zo "zalig" dat haar ouders haar op de natuurlijke wijze hebben verwekt? Maakt dat zoveel verschil met kunstmatige inceminatie? Het is toch van dezelfde vader?
zo uitzonderlijk is deze situatie toch niet. En wat heet normaal? Iedereeen heeft zijn eige levesverhaal, toch?Briseis schreef:Goh, ik kan mij de reactie van Jana wel indenken: toch IETS normaal in haar leven. Geef nu toe, een lesbische alleenstaande moeder, een homoseksuele vader die ze pas na 16 jaar leert kennen. Er zijn normalere levens...