Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door Christel »

Dat is waar... Bovendien gaat Ann niet met ruzie weg, blijft ze in de praktijk werken elke dag en ziet Marianne Sandrientje dus ook nog vaak genoeg.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Tjonge, Marianne liep nog net niet juichend door de kamer met haar trui over het hoofd en de armen in de lucht toen ze over de mislukte koop hoorde. :problem:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Het wordt hoog tijd dat Geert terug is om haar in te tomen want ze begint weer vanalles te bekokstoven.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Marianne is gewoon eenzaam, of in elk geval bang om helemaal overbodig te worden voor iedereen. Ergens begrijp ik dat wel, maar helaas slaat ze weer veel te ver door in haar bemoeienissen.
Het wordt tijd dat Marianne inziet dat haar kinderen een eigen leven hebben. Maar ja, dat moet ze nu al seizoenen lang in gaan zien en toch gebeurt dat maar niet... :roll: ;)
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ze moeten wel zendtijd vullen haha. Maar die kinderen wijzen moederlief daar nu ook niet echt op wel? Tom deed wel een beetje een poging maar dat trok echt op niks. Hij slaat nog geen deuk in een pakje boter. Ann precies het zelfde. Ik vind zelfs dat Ann als een puber reageert. Het is een mooi circus die familie Bastiaans. Geert is ook al zo'n held op sokken dus Marianne kan gewoon doen wat ze niet kan laten. Ik geloof ook niet dat ze daar ooit mee op zal houden! Wellicht dat het of Tom of Ann een keer teveel wordt en dat ze er dan toch over uit hun dakpan vliegen maar dat zie ik zo 123 niet gebeuren.
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Wat ik vooral zo apart vind is dat zowel Ann als Tom jaren in het buitenland hebben gezeten. Die zijn destijds vertrokken en Marianne vond dat erg, maar liet ze zonder veel morren gaan. Nu willen ze 3 deuren of hooguit 3 straten verderop gaan wonen, en Marianne krijgt bijna een zenuwinzinking.
Zendtijd vullen is prima, maar dat mag wel op een enigzins geloofwaardige manier gedaan worden vind ik. ;)
Maar goed, het is zoals het is en ik snap vooral niet waar Ann en Tom zoveel woorden aan vuil maken steeds. Ze kunnen Marianne ook gewoon laten uitrazen, linker oor erin rechter oor eruit, en lekker doen wat ze zelf willen als het erop aankomt. Ze zijn volwassen dus wat houdt ze tegen? :)
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Wat ze tegenhoudt? Dat mag Joost weten. Het zijn echt twee zoetwatermatrozen. Ik heb de buitenlandaffaire niet meegemaakt, of ja niet gezien maar goed. 't menske wordt ook een dagje ouder, het sentiment zal wel groeien zeker?
0 x

Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Marianne doet altijd om goed te doen, waarom betwijfelen we dat toch altijd ? :twisted:

Tom en Nancy waren er op het juiste moment om Marianne in het bijzijn van Geert te confronteren met haar bemoeizucht (Tom opzettelijk, Nancy geholpen door de inspiratie van het moment)

Marianne wordt niet gedreven door sentiment maar door egoïsme, ze wil altijd en overal de touwtjes in handen hebben!
0 x
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Er blijft ook niet veel meer over van het "goede gesprek" met Ann. Ik denk dat ze Ann wel graag in huis houdt, maar eerder om Sandrine dicht bij zich te houden. Ann zal ze wel genoeg zien.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Wallanderjunior schreef:Marianne doet altijd om goed te doen, waarom betwijfelen we dat toch altijd ? :twisted:
Omdat wat Marianne denkt dat goed is, niet altijd is wat anderen goed vinden? Alleen beseft ze dat zelf (nog) niet echt... :razz:
Ik geloof ondanks alles niet dat ze het zo verkeerd bedoelt naar haar kinderen toe, maar ze is momenteel wel héél vermoeiend bezig met haar grote gelijk te halen...
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Hoe is het op de wereld mogelijk dat Marianne zo voort blijft doen. Sjongejongejonge ze kon haar blijdschap amper verbergen toen ze hoorde dat Ann mot had met Mayra. Waardeloos en dan nog die actie betreft Nancy en haar premie. Valt me zwaar tegen.
0 x

A_nneleen
Nog geen rang

Bericht door A_nneleen »

Waarom lachte ze dan toen ze Mayra en Ann samen in de zetel zag liggen. Ook vreemd als ze dochterlief voor zichzelf wilt houden..
0 x
Ik ben nog nooit een chocolaatje tegengekomen dat ik niet lekker vond!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik denk dat Marianne blij was dat haar dochter het had bijgelegd met Mayra. Daarnaast, een mens is een gewoonte dier en ook een kuddedier. Marianne is er zo aan gewend dat Ann bij haar in huis woont evenals Sandrien en als dat opeens wegvalt dan ontstaat er toch een soort leegte en ik denk dat Marianne daar doodsbenauwd voor is. Het zal dus niet zozeer het voor zichzelf willen houden op zich zijn maar eerder de angst voor de leegte die er achter zal blijven.
0 x

Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ik hoop dat Marianne er weldra achter komt dat ze zich dik vergist heeft in de zaak van haar stom vaasje :razz: en dat ze zich dan lekker moet verontschuldigen tegenover Frank en Waldek - dat zal ze zeker niet graag doen :D
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Wat is er dan met die vaas gebeurd?
0 x