Guy De Herdt (Erik Goris)
-
- x 435
Re: Guy De Herdt (Erik Goris)
Guy wordt tegenwoordig belaagd door "vrouwelijk schoon", hij zal op den duur nog blij zijn dat er toch één op de loop gegaan is, die mens kan dat allemaal toch niet meer volgen? 

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Ai ai Guy, ik vrees dat hij meer op zijn tellen zal moeten letten nu hij Boons heeft afgewezen. En niets erger dan een afgewezen vrouw (de engelsen hebben daar zo'n schoon spreekwoord over).
0 x
-
- x 435
hij heeft een engelbewaarder verloren ... Boons zal zich bedenken vooraleer ze nog eens haar hand in het vuur steekt om de kastanjes voor hem te gaan oprapenmartha schreef:Ai ai Guy, ik vrees dat hij meer op zijn tellen zal moeten letten nu hij Boons heeft afgewezen. En niets erger dan een afgewezen vrouw (de engelsen hebben daar zo'n schoon spreekwoord over).

verliefdheid maakt blijkbaar nog meer blind dan liefde ...

hopelijk is ze wakker geschud en bekijkt ze de hele zaak wat objectiever !!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Guy moet wel een blind paard zijn als hij niet door had dat Boons een oogje op hem had. Vraag mij wel af hoezo Guy Boons moest inlichten over zijn liefdesleven. Die twee zijn verder toch geen vrienden? Beetje wonderlijk vond ik het wel. Boons is in elk geval van een zeer koude kermis "thuis" gekomen. Zo zie je inderdaad hoe blind verliefdheid maakt. Vraag mij alleen wel af of ze na deze kneiter van een blauwtje genezen is.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- Poster rang 5
wordt daar anders wel gezellig bij Julia me een moordenaar en een brandstichter in huis. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
lord F. schreef:wordt daar anders wel gezellig bij Julia me een moordenaar en een brandstichter in huis.

zoiets van: nijp jij eerst haar keeltje toe, dan begin ik al een vuurtje te maken aan haar tenen!

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
daffy duck schreef:lord F. schreef:wordt daar anders wel gezellig bij Julia me een moordenaar en een brandstichter in huis.![]()
![]()
![]()
zoiets van: nijp jij eerst haar keeltje toe, dan begin ik al een vuurtje te maken aan haar tenen!

Inderdaad!

Ik ben wel inmiddels toch wel benieuwd of Guy's "blinde paniek" er niet voor gaat zorgen dat hij nog meer rare dingen gaat doen. In eerste instantie verwachtte ik niet dat hij nog eens de fout in zou gaan, maar na zijn gedraai en gelieg van de afgelopen tijd, weet ik het toch niet meer zo zeker... Hij keek wel echt griezelig benauwd vanavond

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Je zou gaan denken dat hij van plan is om Tim ook te doen "verdwijnen".
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
-
- x 435
de moderne versie van het spookhuislord F. schreef:wordt daar anders wel gezellig bij Julia me een moordenaar en een brandstichter in huis.

Guy staat stilaan met de rug tegen de muur ... al zijn er wel nog geen harde bewijzen tegen hem, nog niet ...

0 x
-
- Poster rang 5
Zou hij ze dan echt in z'n tuin begraven hebben?
Lijkt me nu ook niet de beste ingeving.
Lijkt me nu ook niet de beste ingeving.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Nee, dat dacht ik ook... En die ene buurman deed wel heel raar, weet die meer ?
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Hier denken wij ook dat de buurman iets te verbergen heeft. Het was toch hem die plots rechtsomkeer maakte toen Tim de buurvrouw aansprak. Ofwel steelt die buurman van alles in het flatgebouw ofwel teelt hij in de tuin marihuana plantjes ofwel is hij een kattenkiller die de lijkjes in de tuin begraaft. En wat Guy betreft : ik vond dat hij heel raar keek, eergisteren, toen Katrien (of was het Julia
) begon over de uitnodiging om eens met hun viertjes te gaan eten. Straks valt hij nog op Katrien. En is Julia slechts een middel of zoals men hier zegt : men moet de moeder verleiden om met de dochter te kunnen vrijen.

0 x
- Luc
- Poster rang 4
Volgens mij heeft die buurman iets anders op zijn kerfstok, door het rood licht gereden ofzo, maar niks met die moord te maken.
0 x
-
- Nog geen rang
Denk ik ook,die buurman zal wel iets anders uitgespookt hebben,en vreemd hee,niemand ziet hoe verdacht Guy zich maakt,die zyn daar plots allemaal stekeblind geworden,behalve Gitta en Tim dan

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Ik denk niet dat Guy per se op jonge meisjes valt - hij heeft Fien (volgens mij) ook niet vermoord omdat ze hem niet wou, maar omdat hij dacht dat zij Mayra was, die hem op dat moment afwees.martha schreef:En wat Guy betreft : ik vond dat hij heel raar keek, eergisteren, toen Katrien (of was het Julia) begon over de uitnodiging om eens met hun viertjes te gaan eten. Straks valt hij nog op Katrien. En is Julia slechts een middel of zoals men hier zegt : men moet de moeder verleiden om met de dochter te kunnen vrijen.
Dus ik denk niet dat hij op Katrien of Paulien uit is - dan zou Mayra in die twaalf jaar toch IETS moeten gemerkt hebben?
0 x