Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
Rieka
x 435

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door Rieka »

Estelle schreef:Volgens mij wordt 'de zondagskrant' enkel uitgegeven op zondag en niet in de week. Dat was de krant waarin de advertentie staat van Zus en zo.
Wie zegt dat Marianne de maandag(of een andere weekdag) niet kan zitten nagenieten van haar artikel in "De Zondag"?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Marianne sprak ook over de 'Streekkrant', maar de naam van de krant was anders.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
Estelle schreef:Volgens mij wordt 'de zondagskrant' enkel uitgegeven op zondag en niet in de week. Dat was de krant waarin de advertentie staat van Zus en zo.
Wie zegt dat Marianne de maandag(of een andere weekdag) niet kan zitten nagenieten van haar artikel in "De Zondag"?
Normaal zou dat prima kunnen, maar deze keer stond haar "Zus&Zo" advertentie erin. We kunnen er dus vanuit gaan dat ze dat krantje op vrijdag kreeg. ;)
Ik vind dat overigens niet zo vreemd. Hier krijgen we ook altijd het zondagsnieuws (met daarin onder andere allerlei evenementen die 's zondags te doen zijn) al op woensdag of donderdag. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Estelle
Nog geen rang

Bericht door Estelle »

De Zondagskrant krijg je toch niet in je brievenbus? Wij halen die meestal zondags bij de bakker!
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Ja en ook Jenny en Co waren aan het lezen in de "Zondag" (ik neem die ook mee van bij de bakker, op zondag). De Streekkrant is nog iets anders. Die wordt verdeeld samen met andere reclamefolders.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Nu er plots een brandweerman meespeelt in Thuis, brandt het er bijna iedere dag in het kleine dorp :denk: . Vandaag in de Kloosterstraat :doh: Zou er een piromaan aan het werk zijn? :lol:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Gitta en Boons zijn bezig met een moordonderzoek maar ze worden ook opgeroepen als het brandt in de kloosterstraat en waar geen doden of gewonden zijn gevallen, vreemd :denk: Is het ene niet het werk van de recherche en het andere het werk van de lokale politie? Het klopt toch niet dat zij twee álle politiewerk moeten doen? Het ware logischer geweest als Tim daar met een andere collega bij die brand geroepen werd.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Crackers schreef:Nu er plots een brandweerman meespeelt in Thuis, brandt het er bijna iedere dag in het kleine dorp :denk: . Vandaag in de Kloosterstraat :doh: Zou er een piromaan aan het werk zijn? :lol:
Mss dat Guy die branden zelf aansteekt zodat hij z'n hobby kan gaan uitoefenen? ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Een pyromaan in Thuis: zou nogal eens wat geven! Maar aan de andere kant: laat maar, als ik zie hoe ze hun branden maar in beeld kunnen brengen :wtf: .
0 x
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

Luc schreef:Een pyromaan in Thuis: zou nogal eens wat geven! Maar aan de andere kant: laat maar, als ik zie hoe ze hun branden maar in beeld kunnen brengen :wtf: .
LOL :D :text-goodpost:
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Mag iedereen zomaar zelf asbest verwijderen ?
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

johan1969 schreef:Mag iedereen zomaar zelf asbest verwijderen ?
Je doet toch in je huis wat je wilt, of niet ?
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Matthi schreef:
Dat is niet altijd zo, aangezien asbest giftig is. Het ligt er onder andere aan waar de asbest in zit en ook of het kapot is, omdat het eigenlijk pas echt kwaad kan als het stoft.
Maar Waldek zei er duidelijk bij dat deze asbest wel door hen zelf verwijderd mag worden. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

En ze kwamen even in hun "asbest" pakken naar huis. Dat kan natuurlijk helemaal niet. Bij mij thuis moest eens een klein stukje asbest verwijderd worden onder een raam over de breedte van het huis. Nou geen sprake van dat wij dat zelf konden (mochten) doen. Er kwam een man die zich omkleedde in een speciaal pak ,masker op, zelfs plastic over zijn schoenen en wij moesten aan verdieping hoger gaan zitten tot hij weg was. En hij liep echt niet met dat pak aan naar buiten.
Er zijn in Nederland veel mensen overleden aan longkanker die jaren op de scheepswerven met asbest gewerkt hadden, voor men na onderzoeken tot de conclusie kwam dat asbest levensgevaarlijk is, als ermee gewerkt wordt.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Christel schreef:
Matthi schreef:
Dat is niet altijd zo, aangezien asbest giftig is. Het ligt er onder andere aan waar de asbest in zit en ook of het kapot is, omdat het eigenlijk pas echt kwaad kan als het stoft.
Maar Waldek zei er duidelijk bij dat deze asbest wel door hen zelf verwijderd mag worden. :)
Dat weet ik, maar ik vraag me af of dat wel klopt !
0 x
Plaats reactie