Tom De Decker (Wim Stevens)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)

Bericht door Crackers »

pffffff mag ik nog een cognac moeder pffffff :confusion-questionmarks:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Rieka schreef:
Kwast schreef:Noh zeg! Ik vind Tom heel wat snuggerder overkomen dan bv Bram. Ik snap overigens ook niet waarom Tom Guy zomaar aanvaard als cliënt maar het zal wel vallen onder de noemer Zaken zijn Zaken. Jullie zijn niet echt Tom liefhebbers zo te lezen? :silent: Ach ja ieder zo zijn favoriete personage! :angel:
Ik heb inderdaad de indruk dat jij zijn enige fan bent hier. :lol: geef mij maar Bram!
Ach ja er moet altijd iemand ergens een minderheid vormen :dance: :dance: :dance:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Tom is een held.
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Kabilla schreef:Tom is een held.
Tom is een held, onder moeders paraplu en vastgeklemd aan moeders rok :lol:
wanneer wordt die jongen volwassen? :crazy:
ik hoop dat die scheiding van Guy en Mayra niet te lang aansleept, dan kan hij misschien niet te veel stommiteiten uithalen! :mrgreen:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Tom ging toch mooi even tegen moesje lief in! Goede zaak! Terecht ook, ze valt haar zoon af :boo: ik weet het, ik ben de enige Tom-fan op dit forum :happy-smileygiantred: maar soit. Ben wel benieuwd of hij nu eindelijk ook echt doorzet en niet weer terug komt bij moesje. Een keertje op de bank slapen zal hem echt niet schaden. Ik heb niet de illusie dat zijn moeder denkt dat ze hem nu kwijt is of iets dergelijks gezien ze nooit op zal geven zowaar ze Marianne Bastiaans heet. :-? Ik betwijfel wel of hij echt ziet wat zijn moeder zoal uitspookt om haar successen te boeken zoals Rosa beweerde.
0 x

Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Kabilla schreef:Tom is een held.
:scared-eek: :scared-eek:

Tom is toch best wel een rotzakje dat hij Guy aanzet om meer te eisen dan de helft zoals Guy het voorstelde. Super smerige zet van een moederskindje tegenover de geliefde van zijn eigen zus. En ja ja hij stapt het nog eens af bij zijn moeder. De zoveelste keer :violin: want telkens keert hij toch terug naar mammie dear :sad-roulette: :mrgreen:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Daaruit blijkt maar weer eens dat hij niet zo stom had moeten zijn om de verdediging van Mayra op zich te nemen en bovendien de zaak te bespreken in de huiskamer van zijn moeder :roll: Hij is de advocaat van Guy, waarom bespreekt hij die dingen met de tegenpartij (bij zijn moeder in de huiskamer dan nog). Wat een advocaat!
Bovendien: waarom koopt hij geen bed en zet dat in zijn eigen huis? Is er een reden waarom hij dat niet doet? Misschien heb ik iets gemist.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Bovendien: waarom koopt hij geen bed en zet dat in zijn eigen huis? Is er een reden waarom hij dat niet doet? Misschien heb ik iets gemist.
Je hebt helemaal niks gemist, Tom blijft gewoon uit eigen wil bij mammie wonen. Bovendien bespreekt hij keer op keer de scheidingsperikelen tussen Mayra en Guy aan de keukentafel, maar wordt vervolgens wel boos als mensen uiteindelijk hun mening geven. Want Marianne moeit zich inderdaad veel te veel met dingen, maar in dit geval vond ik het toch niet zo vreemd dat ze haar mening gaf. En dan wordt Tommeke boos omdat zijn mama het niet eens is met zijn gestook. Verwend ventje... :doh:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Vind het ook wel raar dat hij terug bij z'n mama slaapt omdat Peggy z'n bed weggehaald heeft.
Ik zou daar toch maar pas aan beginnen denken als ik geen woonst meer zou hebben. :)

Desnoods kan hij toch ergens tijdelijk een veldbed lenen ofzo.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Over dat bed : ik denk dat Marianne tegen Tom zei (de eerste avond dat hij terugkeerde naar casa mama) dat het nog weken kon duren eer dat bed geleverd kon worden maar wat mij gisteren stoorde aan Tom was dat hij vals is . Ik heb hem altijd een egoistisch verwend ventje gevonden maar gisteren draait hij eerst Guy op om meer te vragen voor dat appartement dan de 50/50 wat Guy eerst in gedachten had en dan aan de keukentafel laat hij Mayra en Ann geloven dat het Guy is die die 70/30 regeling uitgevonden heeft. Zo wast onze Tommeke Pilatus zijn handen in onschuld en zorgt hij ervoor dat het toch een vechtscheiding wordt (wat hem natuurlijk flink wat honorarium zal opbrengen) :whistle:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dan heeft hij toch een bed gekocht. Dat heb ik dan absoluut gemist.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Nou volgens mij zei Tom "Peggy had gelijk, ik had ook op de sofa kunnen slapen" en toen was hij vertrokken. Ik denk dat hij dus op de bank gaat slapen. Ik hoop overigens dat hij op zijn beslissing niet terugkomt maar het zal mij niet verbazen. :-( Het wordt tijd dat hij onafhankelijker wordt van zijn moeke! Ik denk trouwens niet dat Tom de zaak tussen Guy en Mayra gebruikt om zijn zus te pesten. Ik geloof daar helemaal niets van. Hij wil het beste voor zijn client en ik denk niet dat hij zijn zus daarmee wil dissen.
0 x

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vind het dan toch vreemd dat hij meteen ingaat tegen de 50/50 regeling die Guy meteen voorstelde.

Ik begrijp niet wat hij hiermee hoopt te bereiken - als hij een vecht-scheiding wil, zodat het voor hem meer opbrengt, dan vind ik dat ethisch niet in orde.
Maar hij had deze zaak nooit mogen aannemen. :naughty:
Maar ja, de scenario-schrijver beslist he :mrgreen:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

satine schreef:Ik vind het dan toch vreemd dat hij meteen ingaat tegen de 50/50 regeling die Guy meteen voorstelde.

Ik begrijp niet wat hij hiermee hoopt te bereiken - als hij een vecht-scheiding wil, zodat het voor hem meer opbrengt, dan vind ik dat ethisch niet in orde.
Maar hij had deze zaak nooit mogen aannemen. :naughty:
Maar ja, de scenario-schrijver beslist he :mrgreen:
Ik vind ook dat hij die zaak niet mocht aannemen. Zaken waarin familie betrokken is moet je als advocaat sowieso niet aannemen. Wat de reden is dat Tom Guy aanspoort tot deze set weet ik ook niet Ik vind trouwens ook dat hij de zaak van Guy niet met zijn zus en Mayra mag spreken. :thumbdown:
0 x

jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Normaal gesproken wil een advocaat bij een echtscheiding het onderste uit de kan halen voor zijn client. Maar Tom heeft
misschien een andere reden voor zijn actie.
0 x
Plaats reactie