Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Re: Wat er niet klopt in Thuis
misschien vroeg ze dit gewoon omdat ze wou weten hoe de 'relaties' tussen Jens, Rafael en Fien onderling zijn/waren - ik vond het niet zo'n vreemde vraag.
En verder: wat Luc zegt: politiemensen stellen soms inderdaad 'rare' vragen - ogenschijnlijk - maar wel altijd met een reden.
En verder: wat Luc zegt: politiemensen stellen soms inderdaad 'rare' vragen - ogenschijnlijk - maar wel altijd met een reden.
0 x
-
- Nog geen rang
Ja, waarschijnlijk wou ze idd gewoon weten hoe het precies zat tussen Rafael, Jens en Fien.satine schreef:misschien vroeg ze dit gewoon omdat ze wou weten hoe de 'relaties' tussen Jens, Rafael en Fien onderling zijn/waren - ik vond het niet zo'n vreemde vraag.
Ik denk dat ik een beetje te ver heb nagedacht!

0 x
- Luc
- Poster rang 4
Bij Thuis mag je nooit te veel nadenken. Hou dat nadenken voor andere zaken
!

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Klopt wel en dan is de observatie van de lichaamstaal heel belangrijk.satine schreef:misschien vroeg ze dit gewoon omdat ze wou weten hoe de 'relaties' tussen Jens, Rafael en Fien onderling zijn/waren - ik vond het niet zo'n vreemde vraag.

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind het wel raar dat zo'n 'klassieke' en oerconservatieve chichimadam als Marianne geen probleem heeft met de geaardheid van Ann. Maar des te beter als voorbeeld zodat jongeren minder schroom hebben om hun te uiten.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Gij hebt precies het hele Manon-verhaal gemist?
Dat ge daar nu nog mee afkomt!
Dat ge daar nu nog mee afkomt!

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ok, Marianne zal t nu wel aanvaard hebben. Ik vond het gewoon straf dat Mayra zo rap welkom was. En dat Guy haar daar kwam zoeken was ook niet echt een goeie start.
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Ze vindt Mayra wel nog iets te min omdat ze maar taxichauffeur is, maar daar heeft ze zich precies ook bij neergelegd.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Mayra is niet zomaar een taxichauffeur - ze is 'juwelier in opleiding', dus die blijft niet met die taxi rijden he.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Marianne heeft sowieso meestal gewoon wat tijd nodig om aan dingen te wennen (haar opvoeding die haar in de weg zit ofzo?), maar na verloop van tijd legt ze zich vaak wel bij de dingen neer. Haar "chichi-gedrag" is volgens mij gewoon makkelijk voor haar om zich achter te verschuilen. Neem bijvoorbeeld Rosa en Jenny: Rosa is ze altijd te min blijven vinden terwijl Jenny haar beste vriendin werd. Ze kijkt zogezegd neer op Rosa's afkomst en manier van leven, maar eigenlijk klopt dat dan ook niet hè? 
Ik vind het dan ook niet zo vreemd dat Mayra nu zo vlot geaccepteerd werd.

Ik vind het dan ook niet zo vreemd dat Mayra nu zo vlot geaccepteerd werd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
Tegenwoordig is Jenny anders ook niet bepaald haar beste vriendin. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Nee, nu niet meer, maar dat heeft niks met haar afkomst of beroep te maken hèlord F. schreef:Tegenwoordig is Jenny anders ook niet bepaald haar beste vriendin.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Peter zegt tegen Femke over het eten van de Noorderzon: 'Amai da ziet er lekker uit'
Probleem is alleen dat hij dat helemaal niet kon zien, het zat namelijk nog ingepakt!
Probleem is alleen dat hij dat helemaal niet kon zien, het zat namelijk nog ingepakt!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Heb ik ook opgemerkt, maar het zag er toch lekker karton uit?Walsoorden schreef:Peter zegt tegen Femke over het eten van de Noorderzon: 'Amai da ziet er lekker uit'
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Luc
- Poster rang 4
Een camera op die plek in het bos gericht op die bank ??? Ja, daar gaat de grote misdaad gebeuren hoor
. Maar ja, het is voor de verhaallijn hé
.

0 x