Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Luc
- Poster rang 4
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Tja, als Ann telkens een hotelletje moet boeken of moet wachten tot er niemand nog thuis is om haar gang te gaan met Marya, kan ze beter iets voor haar zelf zoeken. Ze was er ook niet al te gelukkig mee precies toen Tom de slaapkamer weer vroeg.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ann reageerde inderdaad weer op haar eigen - kinderachtig jaloerse - manier. Ik vind haar en Tom af en toe net een stelletje ruziënde kleuters. Ze willen allebei niet dat hun moeder zich moeit, maar zogauw de blunders zich weer eens opstapelen, weten ze niet hoe snel ze terug onder moeders rokken moeten kruipen. Best triest eigenlijk op die leeftijd...
Dat Tom daar meteen weer stond voor een bed, vond ik dan ook heel tekenend. Ik kan me toch ook niet voorstellen dat hij geen andere manier had kunnen verzinnen om dat ene nachtje door te komen. Daags erna was een ander bed zo geregeld geweest! (waarom Peggy zo'n haast had, begrijp ik ook niet goed trouwens
)
Maar zo werkt het daar altijd: schelden op Marianne's gemoei naar gelang het hen uitkomt.
Dat Tom daar meteen weer stond voor een bed, vond ik dan ook heel tekenend. Ik kan me toch ook niet voorstellen dat hij geen andere manier had kunnen verzinnen om dat ene nachtje door te komen. Daags erna was een ander bed zo geregeld geweest! (waarom Peggy zo'n haast had, begrijp ik ook niet goed trouwens

Maar zo werkt het daar altijd: schelden op Marianne's gemoei naar gelang het hen uitkomt.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Ganja
- Poster rang 3
satine schreef:hoewel ik niet heel goed begrijp wat Peggy NU met die meubels gaat doen - in de garage van Leo zetten?)
Peggy gaat haar slaapkamer gewoon in de nieuwe B&B zetten omdat Rosa zegde er is een kamer voor u.Christel schreef: (waarom Peggy zo'n haast had, begrijp ik ook niet goed trouwens)
En waarom zo snel ik denk omdat ze er dan meteen vanaf is van Tom hoe rapper hoe liever dan kan ze verder met haar leven.
Vond het trouwens knap van Peggy dat ze inziet dat ondanks het feit dat ze elkaar graag zien de relatie gedoemd is om te mislukken en te blijven mislukken. Daar moet je karakter voor hebben om dat te durven uiten en zeggen en doen. Er zijn genoeg koppels die weten dat het niet gaat maar toch samen blijven. Het is zoals Peggy zegde soms is graag zien niet genoeg. En dat toegeven vind ik knap

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ik vond het ook waardeloos dat Tom terug naar zijn moeder ging. Dat mens ziet zelfs dat als een persoonlijke zege! Hij was beter bij iemand gaan logeren of had een luchtbed in zijn kantoor gemikt en was daarop gaan pitten. Ik vond het overigens een mooi stuk in Thuis, het gesprek tussen Tom en Peggy. Hoe Tom even later naar haar foto zat te kijken en hoe triestig Peggy was. Mooi werk.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
en dat is daar allemaal al geschilderd en klaar om er in te gaan slapen?Ganja schreef: Peggy gaat haar slaapkamer gewoon in de nieuwe B&B zetten omdat Rosa zegde er is een kamer voor u.

ik vond het een beetje met zijn haren getrokken dat het opeens zo snel moest gaan.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Ja mij is het ook opgevallen dat Peggy sprak over "gebroken" ipv van "verbroken". In mijn ogen is de term "gebroken" iets definitiefs terwijl "verbroken" nog iets is dat kan hersteld worden.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Ik heb wel het gevoel dat zowel Peggy als Tom er nog geen vrede mee hebben. Ook al heeft Peggy aangegeven het ook wel fijn te vinden zo. Vreselijk die Marian maar stom dat Tom achter haar kont blijft aan marcheren. Hij zou beter iets voor zich zelf zoeken en zich niet meer afhankelijk opstellen van die feeks. 

0 x
-
- x 435
Ann heeft toch haar eigen slaapkamer, ze doet daar toch wat ze wilLuc schreef:Tja, als Ann telkens een hotelletje moet boeken of moet wachten tot er niemand nog thuis is om haar gang te gaan met Marya, kan ze beter iets voor haar zelf zoeken. Ze was er ook niet al te gelukkig mee precies toen Tom de slaapkamer weer vroeg.
bovendien:

0 x
-
- x 435
Tom is toch op zijn hoofd gevallen en blijven botsen! Is hij werkelijk zoooo wanhopig op zoek naar klanten dat hij zelfs de tegenpartij van zijn toekomstige schoonzus als klant moet aanvaarden, heeft hij dan werkelijk zo weinig werk? In dat geval kan hij er beter mee stoppen! 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vind het ook vreemd dat Tom zonder slag of stoot Guy aanvaardt als cliënt, maar hoe oud is zijn praktijk?
Ik denk dat het geen goede mond-aan-mond-reclame is als hij zomaar weigert.
Als je praktijk al jaren draait dan kan je dat doen, maar als je nog maar korte tijd bezig bent?
Enne, een vecht-scheiding is altijd kassa-kassa natuurlijk.
Maar ik denk dat hij op de eerste plaats Guy als klant genomen heeft voor de verhaallijn.
Als je praktijk al jaren draait dan kan je dat doen, maar als je nog maar korte tijd bezig bent?

Maar ik denk dat hij op de eerste plaats Guy als klant genomen heeft voor de verhaallijn.

0 x
-
- x 435
in dit geval kan hij zonder probleem weigeren, iedereen zal wel begrijpen dat hij te veel betrokken is bij deze zaak, tenslotte zit hij tegenwoordig bijna elke dag aan de ontbijttafel met de tegenpartij, ook wel een fantastische situatie!satine schreef:Ik vind het ook vreemd dat Tom zonder slag of stoot Guy aanvaardt als cliënt, maar hoe oud is zijn praktijk?
Als je praktijk al jaren draait dan kan je dat doen, maar als je nog maar korte tijd bezig bent?![]()

0 x
- Luc
- Poster rang 4
Ja, dat is het enige positieve aan Tom: dat hij aan de verhaallijnen denkt
!

0 x
-
- x 435
Tom denkt dusLuc schreef:Ja, dat is het enige positieve aan Tom: dat hij aan de verhaallijnen denkt!

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Rieka schreef:Dat merk je toch aan het fronsen van zijn wenkbrauwen en je hoort het aan zijn gezucht! Denken is lastig, hoor!Wallanderjunior schreef:Tom denkt dusLuc schreef:Ja, dat is het enige positieve aan Tom: dat hij aan de verhaallijnen denkt!
woaw, waarom heb ik dat niet gemerkt?

Bij Tom heb ik zelfs ooit het idee dat denken echt pijn doet.

Maar goed, lekkere actie weer van hem, om Guy als cliënt aan te nemen..

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kwast
- Poster rang 5
Noh zeg! Ik vind Tom heel wat snuggerder overkomen dan bv Bram. Ik snap overigens ook niet waarom Tom Guy zomaar aanvaard als cliënt maar het zal wel vallen onder de noemer Zaken zijn Zaken. Jullie zijn niet echt Tom liefhebbers zo te lezen?
Ach ja ieder zo zijn favoriete personage! 

0 x