Rafael Campo (Maarten Claeyssens)

Gesloten
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Rafael Campo (Maarten Claeyssens)

Bericht door Ganja »

satine schreef: Ik heb toch niet het gevoel dat Rafael alleen maar goede bedoelingen heeft met Paulien, anders was hij eerlijk geweest over zijn galerie.
Ik denk dat hij haar wil versieren. Denk dat hij persee een lief wil, om over Femke te raken en/of om haar jaloers te maken.
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Rieka schreef:
Ganja schreef:
satine schreef: Ik heb toch niet het gevoel dat Rafael alleen maar goede bedoelingen heeft met Paulien, anders was hij eerlijk geweest over zijn galerie.
Ik denk dat hij haar wil versieren. Denk dat hij persee een lief wil, om over Femke te raken en/of om haar jaloers te maken.
Ben het voor een keertje roerend eens met Ganja! :mrgreen:
dat belooft nog, hij zou toch beter teruggaan naar Spanje of beter vliegen!
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

De thuis schrijvertjes hebben het wel goed aangepakt. Dat iedereen (kijkertjes) in het begin dacht er is iets mis met Raf.
Ik dacht in het begin dat is een tweede Mike. Ondertussen weet ik dat dit niet zo is. Zeker vanaf dat Guy kwam - want dien zijn ogen :eek: ik vond die meteen verdacht nog voor hij iets had gedaan. En daarmee dat ik het wel goed aangepakt vind van de Thuis schrijvertjes. Raf werd meteen aanzien als een tweede Mike en Guy als een brave lieve man. Waardoor nu wij als kijkertjes wel weten hoe de vork in de steel zit maar de personages niet. En ze dus allemaal de schuld van de verdwijning van Fien op Raf zullen gaan steken. Ik had zelfs de indruk dat Femke denkt dat Raf er iets mee te maken heeft.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ik beaam die laatste zin. Rafael heeft wel gezegd dat Fien nog een afspraak had maar heeft Gitta en haar collega dat genoteerd of maar aandacht aan besteed ? En ja, Rafael, niet meteen mijn favo personage, die heeft al zoveel gelogen dat hij niet zal geloofd worden als hij de waarheid spreekt. IRL is dat ook zo; iedereen kent wel iemand die zoveel liegt en fantaseert als die dan de waarheid spreekt wordt dat niet geloofd. Ik vrees dat Rafael verdachte nummer 1 zal zijn en het feit dat hij de zoon van Mike (wel een moordenaar) is zal ook niet in zijn voordeel uitdraaien. De spreekwoordelijke "appel die niet ver van de boom valt"
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Nancy zal sowieso gaan denken dat Rafael er iets mee te maken heeft gezien z'n valse alibi die hij haar oplegt.
Dacht ook eerst dat we met een tweede Pierre te doen hadden in Thuis, zeker met dat de helft van Thuis plots in aanmerking komt om fotomodel te worden. :)
Maar enfin, het zal iets gecompliceerder zijn, dankzij Guy.

En had ook de indruk dat Rafael niet vies is van Paulien en dat een leugentje om wat op te scheppen met z'n galerij dan wel van pas komt.
Vraag me dan wel af hoe hij dat gaat aanpakken eens die Barcelona-plannen wat concreet worden. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Beetje naief vind ik het wel, dat hij denkt dat de politie daar niet achter gaat komen. Jammer dat Nancy hem een alibi heeft gegeven. Als uitkomt dat zij heeft gelogen dan kan zij ook nog in de problemen komen. Dat Rafaël heeft gelogen vind ik oerstom! Hoe komt een mens op zoiets? Hij was beter eerlijk geweest!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Kwast schreef:Beetje naief vind ik het wel, dat hij denkt dat de politie daar niet achter gaat komen. Jammer dat Nancy hem een alibi heeft gegeven. Als uitkomt dat zij heeft gelogen dan kan zij ook nog in de problemen komen. Dat Rafaël heeft gelogen vind ik oerstom! Hoe komt een mens op zoiets? Hij was beter eerlijk geweest!
typisch Rafaël, liegen en dan nog zo slecht liegen dat het zeker moet uitkomen, hij werkt zich natuurlijk goed in nesten en Nancy is niet direct een geschikte reddingsboei! :eh:
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Het is niet mijn favoriete personage, maar het is toch wel zielig dat hij nu als hoofdverdachte zal worden behandeld.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

eddy en nancy schreef:Het is niet mijn favoriete personage, maar het is toch wel zielig dat hij nu als hoofdverdachte zal worden behandeld.

Eddy
Hij lokt het natuurlijk ook wel uit. Je kan bijna niet anders dan hem verdacht vinden.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

lord F. schreef:
eddy en nancy schreef:Het is niet mijn favoriete personage, maar het is toch wel zielig dat hij nu als hoofdverdachte zal worden behandeld.

Eddy
Hij lokt het natuurlijk ook wel uit. Je kan bijna niet anders dan hem verdacht vinden.
Als je weet dat 't een ziek mens is, kun je bijna niet anders dan hem als onschuldig beschouwen. Zo'n onhandige leugenaar!
Ik vind hem heel erg zielig en ik begrijp heel goed dat Femke voor hem vecht.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik heb het gevoel dat Rafael heeeeel goed weet waar hij mee bezig is: mensen manipuleren.
Ik heb nooit geloofd dat hij een bloedverwant is van Femke en ik geloof dat nog steeds niet.
Want als hij de kans kreeg, dan (om het op zijn Bomans te zeggen) deed hij haar ter plekke binnen, want dat is wat hij ECHT wil.

En ik denk ook dat hij veel minder ziek is dan hij zijn omgeving wil laten geloven.
Wat wij (en de personages) over zijn 'ziekte' weten is ook maar wat hij zelf vertelt.
Hij is een fantast - meer weten we eigenlijk niet.

Ik begrijp niet dat Femke voor hem 'vecht' - door hem was ze bijna dood geweest, ze heeft haar levensdroom door hem in rook zien opgaan, hij kost maar minstens 1 keer per week onenigheid met Peter, ze wéét dat hij gewoon doodleuk verder gaat met liegen.....
Hoeveel bewijzen moet ze nog hebben voor ze beseft dat haar 'broertje' een manipulator is, die ze beter kwijt dan rijk is?

Dus Rafael zielig? :naughty:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ze zou toch minder met Rafael moeten optrekken als ze haar relatie met Peter wil redden. Ik geloof ook niet dat ze halfzus en - broer zijn.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Rafael is absoluut niet zielig, maar een manipulator. Het meest ergerlijke vind ik dat iedereen daar in trapt. Ze geloven dat hij "ziek"is en een fantastische fotograaf (zonder camera). Een ding is achterhaald: zijn kunstgalerij in Spanje. En nog gelooft Femke hem.
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Ik vind Rafael niet zielig, door mijn aangeboren rechtvaardigheidsgevoel vind ik het zielig als hij onschuldig in de gevangenis zou zitten - groot verschil ! Voor de rest is hij inderdaad een onbetrouwbare gast die constant liegt en bedriegt. Ik heb ook nooit geloofd in zijn "halfbroer van Femke"-verhaaltje. Dat Femke hem blijft verdedigen als halfbroer : okee,, maar er zijn grenzen. Als mijn halfzus (die ik niet heb) mij zou proberen te laten sterven in een brand, zou ik haar waarschijnlijk niet langer steunen - ziek of niet. Maar ik heb geen broers of zussen, voor mij is het dus moeilijk om die band te begrijpen.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Een topfotograaf zonder fototoestel ! Hoe kan dat ?
0 x
Gesloten