Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
Wallanderjunior
x 435

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door Wallanderjunior »

Zelfs Peggy kan niet altijd volop in de schijnwerpers staan, betekent nog niet dat ze onbelangrijk geworden is, ze zal zeker weer aktiever worden als de b&b in schwung is :lol: ik hoop ook dat ze het met Tom kan goedmaken, die twee passen toch echt bij mekaar 8)
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Peggy was vroeger een rebelse en vrijgevochten coole tiener en de laatste jaren komt ze enkel met hangende pootjes terug naar haar lieve mama'tje :roll:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Wallanderjunior schreef:Zelfs Peggy kan niet altijd volop in de schijnwerpers staan, betekent nog niet dat ze onbelangrijk geworden is, ze zal zeker weer aktiever worden als de b&b in schwung is :lol: ik hoop ook dat ze het met Tom kan goedmaken, die twee passen toch echt bij mekaar 8)
Ik kan mij vergissen, maar buiten de paarden deed zij toch niet echt veel in Ter Smissen? :denk:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Crackers schreef:Peggy was vroeger een rebelse en vrijgevochten coole tiener en de laatste jaren komt ze enkel met hangende pootjes terug naar haar lieve mama'tje :roll:
Inderdaad! Zo jammer hoe ze veranderd is op dat vlak, terwijl ze op andere punten geen jaar ouder lijkt te zijn geworden... :roll:
Vroeger had ze ook nooit voor een type als Tom gekozen, en al helemaal geen derde wiel aan de wagen gespeeld. Het zal wel ijdele hoop zijn, maar ik hoop echt dat zij en Tom juist niet meer samen komen. Ik vind ze totaal niet bij elkaar passen en al het gedoe wat een relatie tussen die 2 teweeg brengt, heb ik nu ook wel gezien eerlijk gezegd... :oops:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vond al van t begin dat Peggy en Tom niet bij mekaar pasten.

Peggy was een rockchick, dochter van een cafebazin en Tom was een moederskindje, advokaat uit een doktersfamilie.

t Zou geen rol mogen spelen, maar een verschillende afkomst bevordert een goeie relatie meestal niet.

Dan zwijgen we nog over Peggy's tafelmanieren ...
0 x
Jitskee
Nog geen rang

Bericht door Jitskee »

johan1969 schreef:Momenteel vind ik Nina de knapste vrouw die er momenteel in Thuis meedoet, maar dit terzijde.

En ivm bazen : het personeel apprecieert 'meewerkende bazen' meer dan autoritaire bazen.

En idd : waar is de tijd dat Peggy elke middag weg moest om op hotel te gaan vogelen ?
dat waren nog al is tijden :) het verhaal verzwakt elke keer kvind het echt erg dat ze uit elkaar zijn
0 x
True Friends aren't true friends forever, but most of all, they are
Jitskee
Nog geen rang

Bericht door Jitskee »

Zeg mannen, ge ga me nu toch ni zeggen dat Peggy alleen maar slechte kante heeft na al de reacties die ik hoor van haar??
Ik bedoel iedereen heeft zijn eigen stijl he en iedereen is mooi op zijn manier ;)
0 x
True Friends aren't true friends forever, but most of all, they are
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Jitskee schreef:Zeg mannen, ge ga me nu toch ni zeggen dat Peggy alleen maar slechte kante heeft na al de reacties die ik hoor van haar?? Ik bedoel iedereen heeft zijn eigen stijl he en iedereen is mooi op zijn manier ;)
:clap: :clap: :thumbup: :thumbup:
Ze heeft zich toch wel snel herpakt na de breuk met Tom. We hebben haar maar 2 keer zien huilen om die loser, wat je niet kan zeggen van andere personages wanneer er iets gebeurd. En hopelijk komt ze met de tijd een leuke knul tegen of blijft ze lekker nog wat vrijgezel. Alles beter dan terug met Tom.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik heb de indruk dat ze blij is dat ze van hem af is.
Zegt wel iets over hun 'grote liefde' en 'samen sterk' natuurlijk.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

satine schreef:Ik heb de indruk dat ze blij is dat ze van hem af is.
Zegt wel iets over hun 'grote liefde' en 'samen sterk' natuurlijk.
Dat wisten we al lang natuurlijk. Toen Tom en Peggy nog in het geniep afspraken terwijl Tom een relatie had met Bianca, zag je dat het puur uit lust was en niet uit liefde. Het was zowat het domste koppel uit de hele Thuisgeschiedenis.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Grote liefde en samen sterk is het inderdaad sowieso nooit geweest tussen die 2 vind ik, of het kwam op mij in elk geval ook nooit zo over...
Tom leek eerder voor haar te kiezen omdat hij Bianca toch definitief kwijt was, en wat Peggy ooit in Tom gezien heeft, is mij helemaal een raadsel. Ze zijn er in elk geval nooit écht voor elkaar geweest als het erop aan kwam.
Peggy lijkt er inderdaad niet echt mee te zitten dat ze hem kwijt is (dat huilen leek de laatste keer zelfs meer te zijn omdat alles in het water gevallen is en ze nu alleen is, niet eens zozeer om Tom) en wat mij betreft mag dat in stijgende lijn zo blijven! :thumbup:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

O drommels, ik heb precies veel gemist! Ik hoop stiekem wel dat ze weer samen komen. Volgens mij vindt Tom het niet echt tof dat Peggy die pegels terug komt brengen, een deel van de investering van Tom in de Noorderzon. Ik denk dat Tom nog wel van Peggy houdt. Ik vind Peggy wel een bijzonder wezen... weet nooit precies wat ik er van moet denken. Heeft zij Tom wel graag gezien? Ze heeft er wel voor gezorgd dat de ontvoering is mislukt toch? Het lijkt wel een soapserie. ;)
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Kwast schreef:Ik hoop stiekem wel dat ze weer samen komen.
Ik hoop stiekem van niet :D
Na al die tijd is het tijd voor een totaal nieuwe vriend.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Haha :lol: we zullen wel zien hoe het zal lopen. Ik hoop dat ze weer samenkomen maar ik verwacht het eigenlijk niet. Die twee zijn net een AKI aan-uit-aan-uit

Wie weet komt er wel een nieuwe man in haar leven.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
lelie
Nog geen rang

Bericht door lelie »

D'r komt wel een nieuwe man in haar leven denk ik met als doel haar en Tom tegen het seizoensslot weer samen te brengen :crazy:
0 x
Gesloten