Ik kan mij vergissen, maar buiten de paarden deed zij toch niet echt veel in Ter Smissen?Wallanderjunior schreef:Zelfs Peggy kan niet altijd volop in de schijnwerpers staan, betekent nog niet dat ze onbelangrijk geworden is, ze zal zeker weer aktiever worden als de b&b in schwung isik hoop ook dat ze het met Tom kan goedmaken, die twee passen toch echt bij mekaar
Inderdaad! Zo jammer hoe ze veranderd is op dat vlak, terwijl ze op andere punten geen jaar ouder lijkt te zijn geworden...Crackers schreef:Peggy was vroeger een rebelse en vrijgevochten coole tiener en de laatste jaren komt ze enkel met hangende pootjes terug naar haar lieve mama'tje
dat waren nog al is tijdenjohan1969 schreef:Momenteel vind ik Nina de knapste vrouw die er momenteel in Thuis meedoet, maar dit terzijde.
En ivm bazen : het personeel apprecieert 'meewerkende bazen' meer dan autoritaire bazen.
En idd : waar is de tijd dat Peggy elke middag weg moest om op hotel te gaan vogelen ?
Jitskee schreef:Zeg mannen, ge ga me nu toch ni zeggen dat Peggy alleen maar slechte kante heeft na al de reacties die ik hoor van haar?? Ik bedoel iedereen heeft zijn eigen stijl he en iedereen is mooi op zijn manier
Dat wisten we al lang natuurlijk. Toen Tom en Peggy nog in het geniep afspraken terwijl Tom een relatie had met Bianca, zag je dat het puur uit lust was en niet uit liefde. Het was zowat het domste koppel uit de hele Thuisgeschiedenis.satine schreef:Ik heb de indruk dat ze blij is dat ze van hem af is.
Zegt wel iets over hun 'grote liefde' en 'samen sterk' natuurlijk.
Ik hoop stiekem van nietKwast schreef:Ik hoop stiekem wel dat ze weer samen komen.