Yvette Backx (Chris Boni)

Gesloten
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Re: Yvette Backx (Chris Boni)

Bericht door Matthi »

Ik ben het ook eens met Ganja. Ik vind ook eerder dat Leo meer schult treft dan Jenny.

Jenny heeft naar mijn weten ook meermaals gezegd dat het niet kan en Rosa is daar toen op ingegaan.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Leo treft sowieso meer schuld dan Jenny, aangezien hij een relatie heeft met Yvette en dus rekening met haar hoort te houden. Jenny hoeft dat niet persé, al zou het wel zo netjes zijn natuurlijk.
Maar het is ook daarom dat Leo wat mij betreft al lang zijn koffers had mogen pakken. Tuurlijk geeft Yvette dan alle kansen aan Jenny en Leo, maar wie wil er nou een man die met zijn hoofd en hart duidelijk ergens anders zit? En als hij ze dan ook nog eens mee naar huis gaat brengen... :crazy:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Christel schreef:Leo treft sowieso meer schuld dan Jenny, aangezien hij een relatie heeft met Yvette en dus rekening met haar hoort te houden. Jenny hoeft dat niet persé, al zou het wel zo netjes zijn natuurlijk.
Maar het is ook daarom dat Leo wat mij betreft al lang zijn koffers had mogen pakken. Tuurlijk geeft Yvette dan alle kansen aan Jenny en Leo, maar wie wil er nou een man die met zijn hoofd en hart duidelijk ergens anders zit? En als hij ze dan ook nog eens mee naar huis gaat brengen... :crazy:
Ik zou er helemaal niet mee gediend zijn dat een logé van mij zomaar beslist om nog een extra logé mee te brengen, hoor!!!
Yvette en Leo verblijven toch nog altijd tijdelijk(???) bij Frank en Simonne?!
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

^^Leo misschien wel maar Yvette toch zeker niet hoor.
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

Wat ik ook heel vreemd vind is dat Leo geen keuze maakt. Hij woont bij Yvette en houdt ook van Jenny. Hij wil precies beide hebben ?
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Het huis
x 435

Bericht door Het huis »

Yvette woont natuurlijk altijd vast bij Simonne en Frank. Ik denk dat je nog een beetje afdwaalt naar de andere jaargangen, toen ging ze nog regelmatig weg.
Maar sinds Seizoen 12 woont ze zeker en vast bij Simonne en Frank.
0 x
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Bericht door Sandertje »

Allé lap. Alle sympathie dat ik over had voor Leo is met die ene scène vervaagd. Dat Yvette hem maar gauw buiten zet.
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Matthi schreef:Wat ik ook heel vreemd vind is dat Leo geen keuze maakt. Hij woont bij Yvette en houdt ook van Jenny. Hij wil precies beide hebben ?
Dat is dan nu veranderd want hij heeft zopas gekozen. (als hij bij zijn beslissing blijft tenminste)
Alleen vond ik het wel dom van hen (Leo en Jenny) dat ze bijna zaten te kussen in het huis waar Yvette elk moment wou binnen komen - al had dat natuurlijk wel een serieuze vonk kunnen geven als dat wél was gebeurd - dan hadden we misschien een vechtpartij gehad tussen Jenny en Yvette :lol: zoals destijds de vechtpartij van Marianne en Rosa die ik recent pas voor het eerst heb gezien. Enfin benieuwd hoe dat nog gaat aflopen... Vindt Leo wel beter passen bij Jenny maar het is ook wel sneu voor Yvette.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Een rare snuiter is die Leo. Maar Jenny kan er ook wat van (o, Leo, ik ben zo zielig geen huis en werk meer). Laat ze maar samen ergens ver weg gaan wonen.
Maar gelukkig kan Yvette aardig vals uit de hoek komen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Maar gelukkig kan Yvette aardig vals uit de hoek komen.
Inderdaad, Yvette redt zich wel. Alleen jammer dat ze net iets te vroeg binnen kwam. Ik had haar reactie anders ook wel willen zien.. :mrgreen:

Wat betreft het (tijdelijk) inwonen van Leo en Yvette bij Simonne en Frank; ze wonen er misschien inmiddels voor vast, maar het was in eerste instantie wel degelijk de bedoeling dat het een tijdelijke oplossing zou zijn. Simonne en Frank zijn zo gastvrij om die 2 daar gewoon in te laten wonen (waarschijnlijk ook wel door het feit dat Frank werk heeft dankzij Leo, maar toch..).
Het minste wat Leo had kunnen doen, was sowieso eerst toch even overleggen. Is wel zo netjes als je met meerdere mensen in 1 huis woont...
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ik heb de laatste tijd zo'n schik om Yvette. De manier waarop zij en Katrien met elkaar omgaan, de humor waarmee ze dat brood smeert en het vrij normale gedrag i.p.v. dat zielige zeuren. Ineens kan ik haar wel omhelzen en volgens mij zien we de echte mens achter de rol doorschijnen. Het lijkt me nl. zo'n ontzettend lief en leuk mens! Katrien krijgt ook een heel andere inhoud als die 2 tegen elkaar inspelen. Vind ik daardoor ook een veel leukere meid.
Ik vind dat trouwens met meer personages, het is net alsof de schrijvers meer humor stoppen in het geheel en het samenspel daardoor veel leuker wordt! Alsof de acteurs er ook meer schik in hebben.
Vinden jullie dat ook?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ja, Nancy is wel leuk en vond Frank ook nog wel leuk toen dat raam van die camionette terug naar omhoog ging en hij maar verder bleef schreeuwen, maar ik lach wel vaak met dingen waar anderen niet om kunnen lachen eigenlijk en omgekeerd.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat vind ik ook. :)
In tegenstelling tot het "opgelegde grappig zijn" (dus via de teksten/verhaallijnen) van bijvoorbeeld de zusjes Verbeeck aan tafel, vind ik de wat subtieler gebrachte dingetjes wel heel leuk. Het maakt de verhaallijnen natuurlijker en "luchtiger". :)
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vind Yvetje echt cool! Ik denk dat zij donders goed weet dat er meer aan de hand is tussen Jenny en haar Leo, ze is niet gek! Leo wil gewoon van twee walletjes snoepen al betwijfel ik of hij nog wel echt zo gek op Yvet is als hij doet blijken. Als ik Jenny was had ik hem gevraagd te kiezen, eens zal hij dat toch moeten doen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

Kwast schreef:Ik vind Yvetje echt cool! Ik denk dat zij donders goed weet dat er meer aan de hand is tussen Jenny en haar Leo, ze is niet gek! Leo wil gewoon van twee walletjes snoepen al betwijfel ik of hij nog wel echt zo gek op Yvet is als hij doet blijken. Als ik Jenny was had ik hem gevraagd te kiezen, eens zal hij dat toch moeten doen.
Leo en Yvette, ik vond dat een schattig koppel.
Ik hoop toch nog altijd dat hij terug gaat gaan naar Yvette.
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
Gesloten