Thuisdag 2011
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Thuisdag
Ik ben bij bijna iedereen geweest en Stijn is in het echt nog griezeliger dan op tv vond ik
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Ik ken hem van toen hij in de kleuterklas nog zat, mijn oudste zoon is maar iets ouder dan hij en hij was toen al zo!Ganja schreef: Awel daar schrik ik nu eens niet van se.
Van zolang ik hem ken als acteur/zanger, nog voor hij in Thuis speelde, vond ik hem een omhoog gevallen snotneus,
zo ene die rond loopt met een air van 'ik ben hét'terwijl ik van mening ben dat hij het juist niet is. 'K moest van in het begin niets hebben van hem niet in Thuis en niet buiten Thuis.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik heb aan Bram gevraagd hoe het nu zat met Franky en hij zei dat hij Franky wel heel graag had maar en dan knipoogde hij zo eens. 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
lord F.
- Poster rang 5

wat zijn vooroordelen toch leuk.Ganja schreef:Awel daar schrik ik nu eens niet van se.linniethepooh schreef: Jelle Cleymans zei helemaal niets. Zat constant te bellen met z'n gsm en zette gewoon z'n handtekening. Erg antisociaal vond ik.
Van zolang ik hem ken als acteur/zanger, nog voor hij in Thuis speelde, vond ik hem een omhoog gevallen snotneus,
zo ene die rond loopt met een air van 'ik ben hét'terwijl ik van mening ben dat hij het juist niet is. 'K moest van in het begin niets hebben van hem niet in Thuis en niet buiten Thuis.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Ganja
- Poster rang 3

lord F. schreef:wat zijn vooroordelen toch leuk.Ganja schreef:Awel daar schrik ik nu eens niet van se.linniethepooh schreef: Jelle Cleymans zei helemaal niets. Zat constant te bellen met z'n gsm en zette gewoon z'n handtekening. Erg antisociaal vond ik.
Waarom noem je dat vooroordelen?
Als je iemand ziet die je niet leuk vindt waarom is dat dan een vooroordeel??
Iemand een snotneus noemen is toch geen vooroordeel?
En uit de reacties op mijn reactie bijkt het dan nog waar te zijn ook dus geen vooroordeel.
0 x
-
linniethepooh
- Nog geen rang
Ohja, waar zat die dan? Want die hebben wij dan toch nergens gezien? Stond trouwens ook niet in het handtekeningenboekje, en ook niet op het podium op het einde, dacht ik? Mo en Rafael waren er ook niet.Crackers schreef:Ik ben bij bijna iedereen geweest en Stijn is in het echt nog griezeliger dan op tv vond ik
0 x
-
linniethepooh
- Nog geen rang
Bert Verbeke was trouwens veruit de sympathiekste. Kwam af en toe eens van z'n stoel om te poseren voor de mensen met camera's langs de zijkanten en dolde met de kleine kindjes van de wachtenden. Vertederend om te zien!Christel schreef:linniethepooh schreef:Er stond ineens langs de zijkant een blond meisje dat Bert Verbeke blijkbaar persoonlijk kende en hij riep van ver "He, zijde gij hier ook? Hoe lang blijfde nog?" Hij stapte naar het meisje toe en gaf haar een kus. En je moest die killerblikken gezien hebben van die meisjes die vlak voor ons in de rij stonden! Haha! If looks could kill was die vriendin van Bert morsdood geweest!Was echt keigrappig!
![]()
Dat had ik wel willen zien!
![]()
Wel jammer van Jelle Cleymans. Zoiets doe je niet, vind ik ook.
En ja, de Jelle... ik heb hem eigenlijk genegeerd. Ik stond eerst te praten met Bert Verbeke en toen zei Jeroen Lenaerts m'n naam (van op het handtekeningenboekje) en vroeg wie ik was en hoe het met me ging, en ben dus direct doorgeschoven (voorbij Jelle en Braam) naar hem.
Marc Willems was ook top. Sally-Jane Van Hoorebeke en Wim Stevens ook. Alhoewel ik horen zeggen heb van velen dat ze Wim wat hautain vonden. Kheb er niet veel van gemerkt eigenlijk. Wel dat hij Antwaarps praat.
Eén van onze vrienden zei tegen Myriam Bronzwaar (voor de grap) dat hij al fan was van haar sinds Mevrouw Zuurpruim in Big en Betsy, en Lotte Vannieuwenborg begon spontaan aan een imitatie. Waarop Myriam "Oh nee, dat is al heeeel lang geleden!" en tegen Lotte "Ja tis al goed, hou nu maar op!"
0 x
-
Jana_tje
- Nog geen rang
- x 18
- x 1
Ik heb Jelle Cleymans indertijd ook nog ontmoet (achter de schermen van 10 om te zien) en ik vond hem echt heel sympathiek 
0 x
-
norake
- Nog geen rang
ik ben een grote jelle fan en jelle kent mij heel goed ze en tegen mij is hij super lief ze
0 x
-
Emmely
- Nog geen rang
- Contacteer:
Sally-jane(peggy) ging bij ons opeens op handen en knieën zitten, om de oorbel van mijn oma te zoeken... en Wim Stevens (Tom) zei zo tegen Sally-jane;"schat ga rechtzitten 't is geen zicht." was best wel grappig 
0 x
-
norake
- Nog geen rang
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat is wel heel leuk inderdaad!ilovebertverbeke schreef:Sally-jane(peggy) ging bij ons opeens op handen en knieën zitten, om de oorbel van mijn oma te zoeken... en Wim Stevens (Tom) zei zo tegen Sally-jane;"schat ga rechtzitten 't is geen zicht." was best wel grappig
Hopelijk hebben jullie de oorbel nog gevonden?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Ganja
- Poster rang 3

Gevonden in de media:
Sprong jij uit de Libelle gigantische taart tijdens de afgelopen Thuis-dag?
Hier kan je het resultaat bekijken, downloaden of doorsturen naar familie en vrienden!
http://www.libelle.be/lib/thuis/9933/sp ... s-dag.html
Iemand er bij die hier op het forum komt?
Laat het weten dan kunnen we mee genieten van je foto.
Ben benieuwd....

Sprong jij uit de Libelle gigantische taart tijdens de afgelopen Thuis-dag?
Hier kan je het resultaat bekijken, downloaden of doorsturen naar familie en vrienden!
http://www.libelle.be/lib/thuis/9933/sp ... s-dag.html
Iemand er bij die hier op het forum komt?
Laat het weten dan kunnen we mee genieten van je foto.
Ben benieuwd....
0 x
-
linniethepooh
- Nog geen rang
Jep ik stond toen langs de zijkant met m'n camera! Heb een mooie foto van Wim die in het décolleté van je oma kijkt!ilovebertverbeke schreef:Sally-jane(peggy) ging bij ons opeens op handen en knieën zitten, om de oorbel van mijn oma te zoeken... en Wim Stevens (Tom) zei zo tegen Sally-jane;"schat ga rechtzitten 't is geen zicht." was best wel grappig
Mogen we meegenieten van die foto?
0 x
-
jellefannekex
- Nog geen rang
ik ben ook een jelle fan en ga dikwijls naar jelle en hij is ECHT heel vriendelijk maar hij doet het gewoon niet graag kan toch ?ik vind dat je zoiets niet kan beoordelen op de thuisdag ... trouwens ik zeg helemaal niet dat het zo is maar miss was er iets persoonlijks en dankan ik begrijpen dat je niet blij bent ...
maar iedereen heeft recht op zijn eigen mening
maar iedereen heeft recht op zijn eigen mening
0 x