johan1969 schreef:Ik ben al wel zwaar verliefd geweest (en nu nog altijd), maar ik denk dat het voor lesbische vrouwen niet gemakkelijk is om avances te maken tegenover een vrouw omdat de meerderheid van de vrouwen nog altijd hetero is.
En zeker Mayra, die getrouwd is met een man.
Dat klopt dat het voor lesbi-tjes vaak moeilijker is omdat veel vrouwkes hetero zijn.
Ik zelf keur het gedrag van Ann niet goed vanuit mijn eigen gevoelens zijnde dat ik iemand ben die NOOIT zomaar iemand zou kussen, en al zeker geen heterovrouw. Maja ik weet ik ben 1 uitzondering want velen doen dat wél zoals Ann deed. Maar ikke dus niet. En ja geloof het of niet ik heb dat in mijn leven al 2 keer gevraagd aan iemand of ik haar mocht kussen, persoonlijk vindt ik dat beter dan gewoon op iemand af vliegen

En heb da ook meegemaakt dat iemand mij zomaar wilde kussen en dat vond ik niet fijn maar ik was zo slim om weg te duiken voor die lippen mij naderden

Maja iedereen is vrij om te doen wat/hij zij wil hee. En Ann wilde dat blijkbaar persee doen dus tja....ze had geluk dat Mayra deftig mee kuste