Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Rieka
x 435

Re: Ann De Decker

Bericht door Rieka »

Omega schreef:
Crackers schreef:
eddy en nancy schreef:Twee weken , zo lang hebben wij niet gewacht hoor ! :lol:
waarom Bram dan wel :thumbdown:
Omdat Bram geen homo is. Dat is iets dat 1 gebruiker hier zoveel keren herhaald heeft dat iedereen het is gaan geloven.
PARDON???
NB: dit is hier het topic van Ann. :whistle:
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Wat voor een dom kalf is ze eigenlijk? :lol:

Ze is verliefd en raapt al de moed bijeen om haar te kussen. Blijkt voor haar dat die persoon terug kust en ze loopt weg? :lol:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

IK vind het vooral raar dat Ann avances maakt tegenover een getrouwde (met een man) vrouw. Ze kan toch eerst eens vragen of Mayra soms geen gevoelens voor vrouwen heeft ...
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

hannanaske schreef:Wat voor een dom kalf is ze eigenlijk? :lol:

Ze is verliefd en raapt al de moed bijeen om haar te kussen. Blijkt voor haar dat die persoon terug kust en ze loopt weg? :lol:
ik heb haar nog nooit eerder zelf het initiatief zien nemen om iemand te kussen (misschien heb ik dat ergens gemist :oops: )

eigenlijk heeft ze al de hele tijd tegenstrijdige signalen gegeven, enerzijds moeilijk kunnen verstoppen dat ze tot over haar oren verliefd is en tegelijkertijd Mayra aanmoedigen om haar huwelijk te "redden" :think:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Ach, mensen die dit niet begrijpen zijn waarschijnlijk zelf nog nooit echt verliefd geweest. :mrgreen:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik ben al wel zwaar verliefd geweest (en nu nog altijd), maar ik denk dat het voor lesbische vrouwen niet gemakkelijk is om avances te maken tegenover een vrouw omdat de meerderheid van de vrouwen nog altijd hetero is.

En zeker Mayra, die getrouwd is met een man.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

En holebi mensen mogen niet gewoon op hun gevoelens afgaan en hun kans wagen als ze denken dat die kans er in zit?
Die moeten dat eerst netjes vragen? :shock: :shock: :shock:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

satine schreef:En holebi mensen mogen niet gewoon op hun gevoelens afgaan en hun kans wagen als ze denken dat die kans er in zit?
Die moeten dat eerst netjes vragen? :shock: :shock: :shock:
Dat bedoel ik niet, maar Ann kan er toch vanuitgaan dat Mayra hetero is, aangezien ze getrouwd is met een man.

En haar huwelijksproblemen komen voort uit andere zaken dan haar evt gevoelens voor vrouwen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

johan1969 schreef:IK vind het vooral raar dat Ann avances maakt tegenover een getrouwde (met een man) vrouw. Ze kan toch eerst eens vragen of Mayra soms geen gevoelens voor vrouwen heeft ...
Jawel, je zegt het zelf dat ze het eerst had moeten vragen.
En sommige mensen gaan voort op hun gevoel.
't Was nu ook niet zo dat Mayra haar huwelijksgeluk van de daken schreeuwde he, ze zit liever in haar taxi dan bij haar man thuis.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Wallanderjunior schreef:
hannanaske schreef:Wat voor een dom kalf is ze eigenlijk? :lol:

ik heb haar nog nooit eerder zelf het initiatief zien nemen om iemand te kussen (misschien heb ik dat ergens gemist :oops: )

eigenlijk heeft ze al de hele tijd tegenstrijdige signalen gegeven, enerzijds moeilijk kunnen verstoppen dat ze tot over haar oren verliefd is en tegelijkertijd Mayra aanmoedigen om haar huwelijk te "redden" :think:
Volgens mij is dit het mooiste bewijs dat Ann de relatie van Mayra respecteerde.
Ze probeerde uit alle macht haar eigens gevoelens weg te dringen omdat ze geen relatie(hoe slecht ook) wil kapotmaken.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

satine schreef:
johan1969 schreef:IK vind het vooral raar dat Ann avances maakt tegenover een getrouwde (met een man) vrouw. Ze kan toch eerst eens vragen of Mayra soms geen gevoelens voor vrouwen heeft ...
Jawel, je zegt het zelf dat ze het eerst had moeten vragen.
En sommige mensen gaan voort op hun gevoel.
't Was nu ook niet zo dat Mayra haar huwelijksgeluk van de daken schreeuwde he, ze zit liever in haar taxi dan bij haar man thuis.
Ik ken ook veel mannen die liever wat langer op t werk zitten ipv met hun vrouw voor de tv te hangen, maar daarom zijn ze nog niet homo ...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Als die mannen in kwestie dan constant hun nood zouden gaan klagen bij een homo die ze pas hebben leren kennen, zou ik toch misschien wel in die richting durven denken :whistle:
Ik zou er niet automatisch van uitgaan, maar toch...
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

johan1969 schreef:Ik ben al wel zwaar verliefd geweest (en nu nog altijd), maar ik denk dat het voor lesbische vrouwen niet gemakkelijk is om avances te maken tegenover een vrouw omdat de meerderheid van de vrouwen nog altijd hetero is.

Dat klopt dat het voor lesbi-tjes vaak moeilijker is omdat veel vrouwkes hetero zijn.
Ik zelf keur het gedrag van Ann niet goed vanuit mijn eigen gevoelens zijnde dat ik iemand ben die NOOIT zomaar iemand zou kussen, en al zeker geen heterovrouw. Maja ik weet ik ben 1 uitzondering want velen doen dat wél zoals Ann deed. Maar ikke dus niet. En ja geloof het of niet ik heb dat in mijn leven al 2 keer gevraagd aan iemand of ik haar mocht kussen, persoonlijk vindt ik dat beter dan gewoon op iemand af vliegen :mrgreen: En heb da ook meegemaakt dat iemand mij zomaar wilde kussen en dat vond ik niet fijn maar ik was zo slim om weg te duiken voor die lippen mij naderden :mrgreen: Maja iedereen is vrij om te doen wat/hij zij wil hee. En Ann wilde dat blijkbaar persee doen dus tja....ze had geluk dat Mayra deftig mee kuste :mrgreen:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

johan1969 schreef:Ik ben al wel zwaar verliefd geweest (en nu nog altijd), maar ik denk dat het voor lesbische vrouwen niet gemakkelijk is om avances te maken tegenover een vrouw omdat de meerderheid van de vrouwen nog altijd hetero is.

de meerderheid van de vrouwen is misschien hetero of doet alsof (zeker de oudere generaties)
gelukkig worden homo's en lesbiennes steeds beter aanvaard in de maatschappij (al is er nog veel werk aan de winkel om alle onrechtvaardigheid en vooroordelen weg te werken)

ik denk nu wel, dat Ann genoeg signalen gekregen had van Mayra om de gok te wagen en uit te komen voor haar gevoelens, ze is nu wel wat kort door de bocht gegaan maar ze heeft Mayra misschien wakker geschud zodat die zelf niet meer voor haar gevoelens kan vluchten (ze heeft toch niet geprotesteerd tegen de kus)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Op mij kwam het over alsof Ann eindelijk voor zichzelf beslist had dat een gewone vriendschap er van haar kant uit niet in zit. Ze zal te verliefd zijn op Mayra. Aangezien Mayra al vaak aangaf dat haar huwelijk niks voorstelt, en Ann niks te verliezen had, zal Ann het erop gewaagd hebben. Ze heeft groot gelijk vind ik! :thumbup:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten