Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
Nee toch! Dus de schrijvers geven Freddy zo'n karakter omdat hij "maar"een loodgieter is? En die andere loodgieters dan?
Niemand is zo'n onaangenaam mens als Freddy.
Niemand is zo'n onaangenaam mens als Freddy.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Eigenlijk zijn het inderdaad allemaal wel karikaturen als je erover na gaat denken.
En me echt aan Freddy ergeren doe ik niet, vooral omdat ik wel benieuwd ben of- en zo ja: hoe Luc zich in zijn vingers gaat snijden door Freddy voor zijn kar te spannen, want ik denk wel dat dit nog uit gaat komen en ook dat daar voor Luc nog nare gevolgen aan gaan zitten als hij niet oppast. Maar het personage "Freddy" op zich vind ik echt een verschrikkelijke kerel!

En me echt aan Freddy ergeren doe ik niet, vooral omdat ik wel benieuwd ben of- en zo ja: hoe Luc zich in zijn vingers gaat snijden door Freddy voor zijn kar te spannen, want ik denk wel dat dit nog uit gaat komen en ook dat daar voor Luc nog nare gevolgen aan gaan zitten als hij niet oppast. Maar het personage "Freddy" op zich vind ik echt een verschrikkelijke kerel!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Inderdaad, heel ergerlijk vettig typetje! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 2
- Sasha
- Poster rang 1
- dylan
- Poster rang 1
op dit moment echt frank, walgelijk
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
- Crackers
- Poster rang 5
vind ik ookSasha schreef:Stijn !!!!!!!!!!!!!!! Bah ! !
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
Momenteel toch ook wel Rosa!
Wordt het niet eens hoogtijd om na te denken wat ze echt wel wil? Met Waldeck gaan praten om hem te zeggen dat ze niet te lang voor zijn voeten wil lopen en dat ze hem niet wil kwetsen. Als ze kiest voor iemand anders ben je sowieso gekwetst en moet je die persoon de tijd geven om het te verwerken. Ze maakt het hem alleen maar lastiger. En Luc natuurlijk ook door steeds te twijfelen. Dat is natuurlijk ook wel het verhaal maar het sleept wel héél erg lang aan! 't Is nog erger dan een puber!
Wordt het niet eens hoogtijd om na te denken wat ze echt wel wil? Met Waldeck gaan praten om hem te zeggen dat ze niet te lang voor zijn voeten wil lopen en dat ze hem niet wil kwetsen. Als ze kiest voor iemand anders ben je sowieso gekwetst en moet je die persoon de tijd geven om het te verwerken. Ze maakt het hem alleen maar lastiger. En Luc natuurlijk ook door steeds te twijfelen. Dat is natuurlijk ook wel het verhaal maar het sleept wel héél erg lang aan! 't Is nog erger dan een puber!

0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
- Nog geen rang
Jenny toch wel, zoals ze vol leedvermaak altijd naar Rosa lonkt als ze denkt dat haar zus weer de verkeerde keuze gaat maken, zoals ze binnenpretjes heeft als de Leo weer in de buurt komt, terwijl ze wel beseft dat die nooit Yvette zal dumpen voor haar (zie niet in hoe hij daarna nog zou kunnen samenwerken met zijn officieuze schoonzoon Frank, die al ages met zijn schoonmoeder onder één dak leeft) - hoe ze meewarig doet over Nancy (maar zelf ook een sukkeltje is) en hoe ze nog liever haar dochter Bianca zal zien vertrekken naar Marokko dan dat Tom permanent bezoekrecht over Robin zou krijgen, het is allemaal nogal creepy.
Bwah, Jenny is de minst sympathieke van de hele bende!
Bwah, Jenny is de minst sympathieke van de hele bende!
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Normaal erger ik mij zo goed als aan niemand of soms maar heel eventjes.
Maar nu voor het eerst kan ik zeggen ik erger mij aan Stijn.
Ik krijg de kriebels van die jongen kan er niet aan doen.
Soms heb ik het gevoel dat hij in Thuis de zogenaamd lang verwachte seriekiller of serieverkrachter is
De manier waarop hij naar Katrien kijkt is zo van ik moet en zal u kost wat kost krijgen brrr
Maar mss is het wel zijn manier van acteren en zit er niets meer achter dan gewoon verliefd zijn?!!
En Mayra die is ook goed op weg om mijn ergernis op te wekken helaas voor haar al van in het begin.
Strange want normaal erger ik mij niet zo aan personages allee ergeren is een groot woord het is meer zo van er niets van moeten hebben.
Maar nu voor het eerst kan ik zeggen ik erger mij aan Stijn.
Ik krijg de kriebels van die jongen kan er niet aan doen.
Soms heb ik het gevoel dat hij in Thuis de zogenaamd lang verwachte seriekiller of serieverkrachter is

De manier waarop hij naar Katrien kijkt is zo van ik moet en zal u kost wat kost krijgen brrr
Maar mss is het wel zijn manier van acteren en zit er niets meer achter dan gewoon verliefd zijn?!!
En Mayra die is ook goed op weg om mijn ergernis op te wekken helaas voor haar al van in het begin.
Strange want normaal erger ik mij niet zo aan personages allee ergeren is een groot woord het is meer zo van er niets van moeten hebben.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Stijn komt ook bij mij met stip op 1 binnen! Wat een akelig ventje... De manier waarop hij zonder enig gevoel van fatsoen Katrien van Tim probeert af te pakken, vind ik echt waardeloos! Terwijl Tim vanaf het allereerste moment alleen maar vriendelijk tegen hem is geweest.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Amiche
- Poster rang 2
Het is ook hartstikke fout dat ie gaat samenspannen met Fien om Jens aan de studie te brengen. Broederlijke bezorgdheid en betrokkenheid is een ding, iemand behandelen als een onmondig kind en anderen daarin meetrekken is een heel ander. Maar hij heeft in Fien helaas wel een type gevonden die sowieso Jens eronder wil houden/krijgen. Hij heeft dat wel een beetje nodig, maar dit gedoe gaat er echt flink over.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- Poster rang 5
Ik toch ook Stijn.
Maar enfin, da's misschien een goed teken.
Maar enfin, da's misschien een goed teken.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
Ik erger me dus ook erg aan Stijn. Zo'n schijnheiligaard! Bah
0 x
- Jussi
- Poster rang 1
- Contacteer:
STIJN
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)