Wat er niet klopt in Thuis

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
haaay
Nog geen rang

Re: Wat er niet klopt in Thuis

Bericht door haaay »

Iets dat ik niet snap:
Bram was vroeger toch rocky, en dat was dan toch de zoon van Freddy??
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

haaay schreef:Iets dat ik niet snap:
Nee, dat was iemand anders:

http://www.thuisonline.be/viewtopic.php?f=18&t=3663
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

interrupted schreef:Rosa en Peggy verschillen 12 jaar. Als Rosa echt de moeder van Peggy zou geweest zijn zou ze zwanger moeten geworden zijn op haar 11 jaar. :problem:
En van waar haal je dat leefstijdsverschil? De 2 actrices verschillen 11 jaar qua leeftijd, maar de personages hebben wellicht een andere leeftijd. Peggy was wellicht 16 jaar in het begin van de serie en moet dus nu iets van 32 jaar zijn. De actrice moet al rond de 40 zitten.
haaay schreef:Iets dat ik niet snap:
Nope, dat was een ander Gents acteur die Bianca dikwijls overviel voor pillen enzo. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
haaay
Nog geen rang

Bericht door haaay »

aah okée, kdacht er ineens aan .. :-)
0 x
Shabba
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Shabba »

Bram is de zoon van Herman, Herman sprak algemeen nederlands. Bram spreekt plat Gents. Er is nooit gezegd waarom Bram gents spreekt, mocht er eens gezegd worden: Bram liep school daar of heeft er tot een bepaalde leeftijd gewoond. Dat dialect, de jeugd vindt dat wel cool, maar het moet beetje omkaderd worden, he.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Frank heeft een Antwerps accent, Simone van Mechelen en toch was de vroegere Franky duidelijk van Limburg. :lol:
Dit is toch niks nieuws?
0 x
BelgTelg
Nog geen rang

Bericht door BelgTelg »

Er was altijd zo een probleem bij Sanitechniek om Bram en Franky naar de werf te brengen omdat ze nog niet met de auto mochten rijden. Hebben die nu plots hun rijbewijs gewoon omdat ze 18 geworden zijn? (Of heb ik de dag dat ze geslaagd waren gemist?)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

BelgTelg schreef:Er was altijd zo een probleem bij Sanitechniek om Bram en Franky naar de werf te brengen omdat ze nog niet met de auto mochten rijden. Hebben die nu plots hun rijbewijs gewoon omdat ze 18 geworden zijn? (Of heb ik de dag dat ze geslaagd waren gemist?)
:lol: dat hebben wij ons ook al afgevraagd - misschien hebben ze nu een kruiwagen waar ze mee naar de klanten gaan? :mrgreen:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

BelgTelg schreef:Er was altijd zo een probleem bij Sanitechniek om Bram en Franky naar de werf te brengen omdat ze nog niet met de auto mochten rijden. Hebben die nu plots hun rijbewijs gewoon omdat ze 18 geworden zijn? (Of heb ik de dag dat ze geslaagd waren gemist?)
Freddy of Waldek voeren hen mss eerst mee naar de werf. Denk niet dat ze een rijbewijs hebben, want dat tonen ze meestal wel, levert dan altijd "grappige" beelden als ze in het begin sukkelen met de wagen.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Luc schreef:
Freddy of Waldek voeren hen mss eerst mee naar de werf. Denk niet dat ze een rijbewijs hebben, want dat tonen ze meestal wel, levert dan altijd "grappige" beelden als ze in het begin sukkelen met de wagen.
dat kan niet want waldek en Freddy zijn soms op de bureau terwijl Franky en Bram al naar de werf vertrokken.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Crackers schreef:
Luc schreef:
dat kan niet want waldek en Freddy zijn soms op de bureau terwijl Franky en Bram al naar de werf vertrokken.
Maar je ziet ze na de werkverdeling toch vaak alle 4 samen buiten gaan ? Daarom dacht ik dat ze elkaar mss meevoerden.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Vroeger stonden er daar toch paarden? Als er politie te paard bestaat, moeten er ook loodgieters te paard bestaan! Voila! :-)
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Paarden bij Sanitechniek?
Of bedoel je letterlijk vroeger, toen Rosa haar kapsalon daar nog had?
Stonden daar toen paarden? :P
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Dit is interessant! Ik hoor wel wat verschillen in de dialekten, maar zou nooit geweten hebben dat ze zo verschillend zijn.
Edit: over de uitspraken dus
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Over dat rijden naar de werkplek, ze kunnen nooit alle 4 met de bus gaan, want dat dekt de verzekering immers niet! Dat was al eerder een kwestie. Achterin mag niet meegereden worden.
Ik denk dat de schrijvers gewoon geen zin hadden in dat gedoe met wie hoe waar moet komen en het hebben opgelost door er niets meer over te zeggen. Het gaat ook meer om de interaktie dan over de logistiek. De bus speelde eerder een grote rol omdat Kris en Waldek daar alleen in zaten en ook was het belangrijk voor de baldadigheden van Franky en Bram.
Overigens, als we de bus nu nog in beeld zien is het met Waldek en Freddy, dus hoe dan ook gaan Bram en Franky anders op werk uit.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Plaats reactie