IS VLAANDEREN RIJP VOOR HOMO'S OP DE BUIS?

hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Re: IS VLAANDEREN RIJP VOOR HOMO'S OP DE BUIS?

Bericht door hannanaske »

Als je al maanden/jaren kijkt naar die serie, zou het toch absurd zijn als je plots afhaakt omdat er een homo die ....euh, niets? (er is toch ook niets te zien) op de buis komt? In een soap zijn er al straffere dingen geweest zoals verkrachting, moord, overspel.... Ik vermoed ook dat dit komt door het warme weer! Ik kijk ook pas achteraf hoor!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Inderdaad, paasvakantie en mooi weer zal er voor iets tussenzitten maar ik ben er ook van overtuigd dat er mensen afhaken omdat ze die (in hun ogen) "smeerlapperij" niet willen zien, laat staan hun kinderen daaraan blootstellen. Langs de andere kant zullen er ook wel extra kijkers bijkomen die zelf homoseksuele kinderen/vrienden/familieleden/gevoelens hebben en toch wel eens willen weten hoe dit afloopt. Ons stoort het in ieder geval niet, al lijkt het wel alsof de schrijvers van Thuis absoluut alle minderheden aan bod willen laten komen. We wachten nog altijd op een biseksuele necrofiele sans papiers die zijn doktersdiploma gekocht heeft op de zwarte markt.
Laatst gewijzigd door eddy en nancy op do 28 apr 2011, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ach, soms is het verwonderlijk waarover mensen zich druk kunnen maken.
Zo is er ooit heel wat ophef gemaakt over het feit dat er ten huize Bomans gezegd werd dat ze 'de Sinterklaas van Franky' vergeten waren.
Dat vonden veel ouders niet kunnen, want hoe konden ze dat aan hun kind uitleggen?

'Leuk' detail: dat was in de periode van Swerts..... :mrgreen:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

eddy en nancy schreef:Inderdaad, paasvakantie en mooi zal er voor iets tussenzitten maar ik ben er ook van overtuigd dat er mensen afhaken omdat ze die (in hun ogen) "smeerlapperij" niet willen zien, laat staan hun kinderen daaraan blootstellen. Langs de andere kant zullen er ook wel extra kijkers bijkomen die zelf homoseksuele kinderen/vrienden/familieleden/gevoelens hebben en toch wel eens willen weten hoe dit afloopt. Ons stoort het in ieder geval niet, al lijkt het wel alsof de schrijvers van Thuis absoluut alle minderheden aan bod willen laten komen. We wachten nog altijd op een biseksuele necrofiele sans papiers die zijn doktersdiploma gekocht heeft op de zwarte markt.
En ik wacht op een personage à la Kim Van Gelder... :shh:
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

satine schreef:Ach, soms is het verwonderlijk waarover mensen zich druk kunnen maken.
Zo is er ooit heel wat ophef gemaakt over het feit dat er ten huize Bomans gezegd werd dat ze 'de Sinterklaas van Franky' vergeten waren.
Dat vonden veel ouders niet kunnen, want hoe konden ze dat aan hun kind uitleggen?

:crazy: mogen zo'n kleine kinderen dan al naar Thuis kijken? :crazy:
Ik dacht dat kids maar tot pakweg 7 a 8 jaar in de Sint geloven!!
Zo'n jonge kids zou ik niet naar Thuis laten zien niet omdat er iets in komt wat 'onzedelijk' zou zijn,
maar gewoon omdat ik het geen programma vindt voor kleine kinderen.
En dan ook moeten die gasten niet op tijd in hun bedje liggen?
0 x
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

Ganja schreef:
satine schreef:Ach, soms is het verwonderlijk waarover mensen zich druk kunnen maken.

Zo'n jonge kids zou ik niet naar Thuis laten zien niet omdat er iets in komt wat 'onzedelijk' zou zijn,
hangt af van familie tot familie hé :P

maar bij veel mensen is het wel zo dat de kindjes moeten gaan slapen achter thuis (om ze al een beetje te indoctrineren zodat het geen familie kijkertjes worden :twisted: )
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Ganja schreef:

Ik vind "Thuis" ook geen programma voor kinderen, maar veel mensen gebruiken de tv als zoethoudertje en selecteren niet wat hun kinderen wel of niet te zien krijgen. Jammer!
En die kinderen zijn tegenwoordig ook wel rapper "rijp", ook al zijn ze vaak niet klaar voor wat er te zien valt. :shock:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Misschien dat ouders redeneren dat het toch over 'het echte leven' gaat?
Maar ook in dat echte leven gebeuren dingen die niet voor kinderoren en -ogen bestemd zijn.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

satine schreef:Misschien dat ouders redeneren dat het toch over 'het echte leven' gaat?
Maar ook in dat echte leven gebeuren dingen die niet voor kinderoren en -ogen bestemd zijn.
Ik vind het domme ouders die hun kinderen daarnaar laten kijken, kinderen hebben heel wat andere en betere gelegenheden om het echte leven te leren kennen, denk je niet?
Maar goed, ik ga niet alle ouders over dezelfde kam scheren.
De vraag was of Vlaanderen rijp is voor homo's op de buis en blijkbaar kan niemand daar een sluitend antwoord op geven, hé? :mrgreen:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Rieka schreef:En ik wacht op een personage à la Kim Van Gelder... :shh:
humor is humor maar dit vind ik er wel een beetje over :|
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Crackers schreef:
En toch is 't realiteit, we hebben nog geen mensen met een psychische stoornis in Thuis gezien.
PS:Ik was niet aan het zeveren!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Rieka schreef:
Crackers schreef:
En toch is 't realiteit, we hebben nog geen mensen met een psychische stoornis in Thuis gezien.
En Véronique en Isabelle dan? :mrgreen:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

satine schreef:
Rieka schreef:
Crackers schreef:
En Véronique en Isabelle dan? :mrgreen:
Dat was niet erg... er bestaan ergere psychische kwalen en er heerst zeker nog een groter taboe over dergelijke zaken dan over de geaardheid van de mensen. :cry:
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Rieka schreef:
Crackers schreef:
Ik denk dat dit een te zwaar onderwerp is voor Thuis ik bedoel daarmee als ze echt zo'n type als Kim zouden laten opdraven, die dan kindjes vermoord bv in de creche waar Robin en Sandrine zitten, ik denk dat dit te hard is voor de mensen en vooral voor de nabestaanden. MAAR natuurlijk zou er eens iemand mogen of kunnen inkomen die gruwelijke dingen doet. Anderzijds hebben we dat wel al een paar keer gehad recent nog in de vorm van Mike die kon je nu toch alles behalve normaal noemen. Maar mss bedoel je iets anders wanneer je zegt mensen met een psy stoornis?
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Ganja schreef:
Rieka schreef:
Crackers schreef:
Ik denk dat dit een te zwaar onderwerp is voor Thuis ik bedoel daarmee als ze echt zo'n type als Kim zouden laten opdraven, die dan kindjes vermoord bv in de creche waar Robin en Sandrine zitten, ik denk dat dit te hard is voor de mensen en vooral voor de nabestaanden. MAAR natuurlijk zou er eens iemand mogen of kunnen inkomen die gruwelijke dingen doet. Anderzijds hebben we dat wel al een paar keer gehad recent nog in de vorm van Mike die kon je nu toch alles behalve normaal noemen. Maar mss bedoel je iets anders wanneer je zegt mensen met een psy stoornis?
Dat is één aspect, niet iedereen begint te moorden als hij/zij flipt.
Ik zit niet te wachten op kindermoordernaars of verkrachters, hoor, zeker niet.
Maar er zijn wel ernstiger psychische stoornissen dan depressiefs die mirakuleus rap genezen zoals in Thuis...
0 x
Gesloten